E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
[E28 525i] -->Czerw - Pierwszy spot!
Autor Wiadomość
Baron 


Nadwozie: Exx
Model: 730
Silnik: M30B30
Rok produkcji: 1990
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 301
Skąd: Wyszków
Wysłany: 24 Maj 2011, 23:32   
   Imię: Mariusz


Czerw sezon rozpoczęty a tu cicho w temacie. Pochwal się co teraz kombinujesz i daj nacieszyć oko swoją Beemką
_________________
było E36 318i 95r. Schwarz (668)
było E34 530i V8 95r. ORIENTBLAU METALLIC (317)
było E36 320i Touring 97r. Schwarz (668)
było E28 525i 82r. Balticblau Metallic (178)
było E12 518i 78r Pastellblau (044)
jest E36 318i Touring 97r. Montrealblau Metallic (297)
jest E32 730i 90r. Calypsorot Metallic (252)
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 25 Maj 2011, 17:05   
   Imię: Kuba


Takie tam 3 fotki zrobiłem niedawno ;-)





_________________
E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 25 Maj 2011, 17:08   
   Imię: Wojtek


a co zrobisz jak juz wszystko bedzie na igle zrobione :mrgreen: trzeba bedzie sprzedac :-P
 
 
     
peter22 
Oldschool


Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 389
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 25 Maj 2011, 18:10   
   Imię: Piotrek


Czerw napisał/a:
Takie tam 3 fotki zrobiłem niedawno


taa ostatnio, ta w garazu to pewnie jeszcze z zimowania :p

a co do sprzedawania, to czerw ma najlepsze podejscie na swiecie, czyli takie jak ja :D trzymac az po grob :p ale przyznaje, ze dziwi mnie to, ze nic sie w temacie nie rusza ;)
 
 
     
Bodżangmił 


Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 2748
Skąd: Wyszków
Wysłany: 25 Maj 2011, 18:11   
   Imię: Bodży


Zalozyles zdalne sterowanie ? :shock: ;-)
_________________
BMW M535i 1980
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 26 Maj 2011, 20:02   
   Imię: Kuba


Te fotki były robione przy predkosci około 5km/h i przy dosc długim czasie naświetlania, więc kierowca nie był potrzebny ;-)

Żeby nie było, że nic przy rekinie się nie dzieje.
Wymieniłem dzisiaj poduszki skrzyni i silnika na nowe. Stare były jeszcze oryginalne, według mnie dobre, ale wymieniłem je profilaktycznie :-)

Nowe

Stare
_________________
E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 16 Lipiec 2011, 19:28   
   Imię: Kuba


Ostatnio postanowiłem pozbyć się ostatniej wady mojej e28. Cztery miejsca podnoszenia auta nie wyglądały tak jak bym tego chciał, do tego dwa rogi w bagażniku były lekko zardzewiałe.
Najpierw oczyścilem profilaktycznie całe progi od dołu w miejscu łączenia z podłogą, okazaly się bardzo zdrowe, więc zająłem się miejscami lewarowania.
Auto pojechało do blacharza tylko na spawanie, resztę robiłem sam bo wolałem mieć pewność, że użyte środki są jedne z lepszych a nie pierwsze lepsze i najtańsze jak to u dzisiejszych fachowców.
Na pierwszy ogień poszła rozbiórka całego przodu. Przy okazji zdemontowałem pas przedni w celu wyczyszczenia nagromadzonego brudu, znajdującego się tam z powodu dawno wyeliminowanej nieszczelności, przez którą wyciekał olej. Pas przedni został także lekko wyprostowany.



Transport do blacharza wyglądał tak ;-)















 
 
     
Dominik4x4 
Diesel Power

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 717
Skąd: Chorzów-Bytom
Wysłany: 16 Lipiec 2011, 20:11   
   Imię: Dominik


Dobra robota ;-) żałuję że nie mogłem jej kupić bo sprzątnąłeś mi ją sprzed nosa :twisted:
_________________
E28 524td 04/87 :) było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2223
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 16 Lipiec 2011, 20:35   
   Imię: Filip


Prawe tylne drzwi mają inny odcień czy takie złudzenie na 6 foto ?

Znowu kawał dobrej roboty, piękne auto :-)
_________________

 
 
     
Barracuda 
7ka


Nadwozie: Exx
Model: 523i
Silnik: m52
Rok produkcji: 2000
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 291
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16 Lipiec 2011, 21:27   
   Imię: Kristof


Bajeczka !

Pytanko... Tylni pas pod zderzakiem po bokach mam baranka a wewnętrzna część jest w połysku,u Ciebie chyba jest podobnie ?
_________________
www.vip-service.pl
 
 
     
Łukasz_P 


Nadwozie: Exx
Model: E90 LCI 318i
Silnik: N43B20A
Rok produkcji: 2008
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 258
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17 Lipiec 2011, 11:46   
   Imię: Łukasz


No... to już wiem o co chodzi ;-) Ja to bede z tym rudym dziadostwem walczył w przyszłym roku ale na szczęście nie mam tego aż tak dużo ;-)

Chłopaki robota jak zwykle pierwsza liga ;-)
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 21 Lipiec 2011, 13:13   
   Imię: Kuba


Zabrałem się wczoraj za kolektor. Nie dało się tego doczyścić, żadnym środkiem czyszczącym, więc postanowiłem go zdjąć i nieco odświeżyć.

Tak było.


Tak jest


 
 
     
Łukasz_P 


Nadwozie: Exx
Model: E90 LCI 318i
Silnik: N43B20A
Rok produkcji: 2008
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 258
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21 Lipiec 2011, 13:28   
   Imię: Łukasz


"Paaanie nie będę ściągał kolektora to za dużo roboty"

No i proszę :mrgreen:

Ładnie, ładnie. Trzasnąłeś sprejem czy czymś wyczyściłeś ??

Do ideału jeszcze trochę Ci brakuje ale kiedyś Wam pokaże jak to powinno wyglądać jak podniosę maskę w swoim E28 :mrgreen:
 
 
     
Barracuda 
7ka


Nadwozie: Exx
Model: 523i
Silnik: m52
Rok produkcji: 2000
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 291
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21 Lipiec 2011, 13:49   
   Imię: Kristof


Mega!

Sam się zastanawiam nad polakierowaniem osłony zaworów i chyba będzie cała srebrna :roll:
_________________
www.vip-service.pl
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 16 Sierpień 2011, 21:47   
   Imię: Kuba


Tak jedna fotka zrobiona w weekend ;-)

 
 
     
Barracuda 
7ka


Nadwozie: Exx
Model: 523i
Silnik: m52
Rok produkcji: 2000
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 291
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17 Sierpień 2011, 19:28   
   Imię: Kristof


Dawaj więcej! :->
_________________
www.vip-service.pl
 
 
     
Dominik4x4 
Diesel Power

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 717
Skąd: Chorzów-Bytom
Wysłany: 17 Sierpień 2011, 20:17   
   Imię: Dominik


Więcej więcej :mrgreen: :-D
_________________
E28 524td 04/87 :) było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 23 Sierpień 2011, 20:35   
   Imię: Kuba


Fotki jak zrobiliśmy z znajomym.










Aktualnie trwa przygotowanie do małego swapika :)

Dzisiaj zdjąłem cały wydech, wał no i skrzynie. Odziwo obeszło się bardzo gładko.
Wstepnie przetarłem skrzynie, ale już na błysk zrobie to jutro bo nie miałem odpowiedniego środka.


Zostało teraz wyjęcie silniczka, który zapada można powiedzieć w sen zimowy, ale najpierw do zrobienia będzie w nim kilka rzeczy, min. malowanie bloku, wszystkie potrzebne uszczelki, no poprostu będzie jak nowy. Z pomiarów na hamowni widać że w środku jeszcze jest jak nowy, ale z zewnątrz przydałoby sie go lekko odświerzyć :]
Jedyny problem to dźwig do wyciągania silnika, który jakoś muszę skombinować, bo kupować raczej nie zamierzam.
_________________
E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic
 
 
     
Dominik4x4 
Diesel Power

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 717
Skąd: Chorzów-Bytom
Wysłany: 23 Sierpień 2011, 20:39   
   Imię: Dominik


oj grubo 8-) :twisted:
_________________
E28 524td 04/87 :) było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23 Sierpień 2011, 20:58   
   Imię: Patryk


Świetne zdjęcia! Znowu rekin toczył się z prędkością rzędu 20 km/h? ;-)

Czemu drzwi się odcięły, wcześniej nigdy tego nie widziałem?

Co do doprowadzenia silnika do wyglądu "jak nowy" to prośba ode mnie o szczegółową relację z podaniem użytych środków. Nie ma co, lecicie na grubo 8-)

PS Panowie, zwolnijcie trochę, bo niedługo naprawdę nie będzie już czego poprawiać i rekin wyląduje w domowym salonie ;-)
_________________
 
 
     
KinceK 
8er


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 83
Dołączył: 08 Cze 2011
Posty: 170
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23 Sierpień 2011, 21:10   
   Imię: Michał


Czerw napisał/a:

Jedyny problem to dźwig do wyciągania silnika, który jakoś muszę skombinować, bo kupować raczej nie zamierzam.


Jak nie będziesz mógł ogarnąć to Ci pożyczę, jak kupowałem zapasowy silnik do mojej 8 to i podnośnik kupiłem ;-)
_________________
Detailing - www.funkyking.eu
 
 
     
Igon 

Nadwozie: Exx
Model: ...
Silnik: ...
Rok produkcji: ...
Dołączył: 27 Maj 2011
Posty: 70
Skąd: mazowsze
Wysłany: 23 Sierpień 2011, 21:43   
   Imię: Paweł


ŻbiQ napisał/a:
Co do doprowadzenia silnika do wyglądu "jak nowy" to prośba ode mnie o szczegółową relację z podaniem użytych środków.

Jeśli można, to się podepnę do tej wypowiedzi :-P
KinceK napisał/a:
Jak nie będziesz mógł ogarnąć to Ci pożyczę, jak kupowałem zapasowy silnik do mojej 8 to i podnośnik kupiłem ;-)

Według mnie, to jest jak najbardziej właściwe podejście prawdziwego zwichrowanego człowieka na tym punkcie :-D
Dzielenie i pomaganie sobie jest cechą bezcenną ;-) (brakuje mi tu gifa)

A teraz napiszę coś od siebie :-)
To jest ta jedna z tych docenionych e28, których należy chwalić, a do tego wszystkiego jeszcze tą całą piękność dodają wspaniałe zdjęcia :-) (brakuje mi tu gifa)
Ona jest naprawdę cacy :-) Boziu Święty :-)
_________________
Pozdrawiam
Paweł
 
 
     
Łukasz_P 


Nadwozie: Exx
Model: E90 LCI 318i
Silnik: N43B20A
Rok produkcji: 2008
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 258
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23 Sierpień 2011, 22:12   
   Imię: Łukasz


No Panowie będzie grubo ;-)

Z tego co rozumiem chcecie wsadzić "tymczasowy" silnik na czas odnawiania obecnego tak ??

Będzie tak jaki był plan tzn. 2.8 czy 2.5 ??

Też mi ostatnio chodziło po głowie wyjęcie silnika i zrobienie z niego nówki no ale wszystko rozbija się jak zwykle o $$$$ :-?
 
 
     
peter22 
Oldschool


Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 389
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 23 Sierpień 2011, 22:43   
   Imię: Piotrek


woow u czerwow jak juz sie cos dzieje, to faktycznie na grubo :D i dobrze, autko dopicowane i naprawde juz nie bedzie co przy nim robic, a wy jeszcze nim tak malo jezdzicie :D ile planujecie zrobic km w tym sezonie ;) ?
 
 
     
Baron 


Nadwozie: Exx
Model: 730
Silnik: M30B30
Rok produkcji: 1990
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 301
Skąd: Wyszków
Wysłany: 23 Sierpień 2011, 23:02   
   Imię: Mariusz


ŻbiQ napisał/a:


PS Panowie, zwolnijcie trochę, bo niedługo naprawdę nie będzie już czego poprawiać i rekin wyląduje w domowym salonie ;-)


Jak już Czerw zrobi wszystko w swoim rekinie, będzie mógł się zająć charytatywnie moją Balbinę skoro kocha dopieszczać stare BMW.

Miło się ogląda taką galerię, jesteś nieźle zakręcony i trzymaj tak dalej :mrgreen:
_________________
było E36 318i 95r. Schwarz (668)
było E34 530i V8 95r. ORIENTBLAU METALLIC (317)
było E36 320i Touring 97r. Schwarz (668)
było E28 525i 82r. Balticblau Metallic (178)
było E12 518i 78r Pastellblau (044)
jest E36 318i Touring 97r. Montrealblau Metallic (297)
jest E32 730i 90r. Calypsorot Metallic (252)
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 23 Sierpień 2011, 23:03   
   Imię: Kuba


ŻbiQ napisał/a:
Świetne zdjęcia! Znowu rekin toczył się z prędkością rzędu 20 km/h?
Niestety musiałem wam pokazać jak się robi fotki przy prędkości 80km/h bo te wasze ze zlotu to jakieś nieostre ;-)

KinceK napisał/a:
Jak nie będziesz mógł ogarnąć to Ci pożyczę, jak kupowałem zapasowy silnik do mojej 8 to i podnośnik kupiłem
Dzięki za propozycję, jak coś dam cynk ;-)

Igon napisał/a:
ŻbiQ napisał/a:
Co do doprowadzenia silnika do wyglądu "jak nowy" to prośba ode mnie o szczegółową relację z podaniem użytych środków.

Jeśli można, to się podepnę do tej wypowiedzi
Paaaaanie, tosz to tajemnica :-P

Łukasz_P napisał/a:
Z tego co rozumiem chcecie wsadzić "tymczasowy" silnik na czas odnawiania obecnego tak ??

Będzie tak jaki był plan tzn. 2.8 czy 2.5 ??
Niestety nic z tego. Nie po to wsadzam 2.8 żeby odnowić prawie nowe 2.5 ( to przy okazji ) lecz po to aby zobaczyć co potrafi M30 nie katując swojej igły. Nowy silnik będzie troche inaczej eksploatowany :twisted:
Łukasz_P napisał/a:
Też mi ostatnio chodziło po głowie wyjęcie silnika i zrobienie z niego nówki no ale wszystko rozbija się jak zwykle o $$$$
To jest właśnie błędne myślenie. Wyjęcie silnika nic nie kosztuje, inżyniera do tego też nie potrzeba. Myśle, że wcale nie mniejszą frajdę mam z tego swapa niż poźniej z jazdy. :D

peter22 napisał/a:
a wy jeszcze nim tak malo jezdzicie ile planujecie zrobic km w tym sezonie ;) ?
To kiedy jakiś zlocik, jak pogoda jade wszędzie, teraz silnika moge nie gasić ;-)

Silnik przyjdzie prawdopodobnie w czwartek. Tego silnika też nie włoże jakiegoś umorusanego. Bedzie wyglądał także jak nówka, pod maską ma być porządek i już :-)

Oczywiście, że się podziele całą relacją z forum :-P
 
 
     
Łukasz_P 


Nadwozie: Exx
Model: E90 LCI 318i
Silnik: N43B20A
Rok produkcji: 2008
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 258
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23 Sierpień 2011, 23:20   
   Imię: Łukasz


Czerw napisał/a:
To jest właśnie błędne myślenie. Wyjęcie silnika nic nie kosztuje, inżyniera do tego też nie potrzeba. Myśle, że wcale nie mniejszą frajdę mam z tego swapa niż poźniej z jazdy.


No wiesz... wyjąć tak sztuka dla sztuki żeby sobie popatrzeć to raczej bez sensu i faktycznie nic nie kosztuje... :-/

Ale zrobić go na nówkę już raczej tak. Nowe tłoki, wał do szlifu, obróbka głowicy nowe śrubeczki, podkładeczki i inne sprężynki już trochę kosztują :-( ....Cóż może kiedyś

Poza tym do inżyniera to mi już niewiele brakuje :-D

Wam życzę powodzenia no i liczę po cichu na przejażdżkę z 2.8 na pokładzie ;-)


P.S Wiesz ja jak bym się bawił w SWAP to bym sobie strzelił 3.5 bo ja jestem na Motronic'u. Wy macie ograniczony zakres ze względu na L-Jet'a ;-)
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 23 Sierpień 2011, 23:39   
   Imię: Kuba


Łukasz_P napisał/a:
Ale zrobić go na nówkę już raczej tak. Nowe tłoki, wał do szlifu, obróbka głowicy nowe śrubeczki, podkładeczki i inne sprężynki już trochę kosztują
Takie rzeczy to jak się ma grubo ponad 400tys, bo w M30 raczej wcześniej remontu się nie robi.

Łukasz_P napisał/a:
P.S Wiesz ja jak bym się bawił w SWAP to bym sobie strzelił 3.5 bo ja jestem na Motronic'u. Wy macie ograniczony zakres ze względu na L-Jet'a
Ja nic nie chce mówić, ale twój silnik z 3.5 ma wspólny chyba tylko aparat zapłonowy :D Wbrew pozorom, moje 2.5 ma dużo wspólnego nawet z 3.5, bo głowica i wtryski są te same :-P
_________________
E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic
 
 
     
Łukasz_P 


Nadwozie: Exx
Model: E90 LCI 318i
Silnik: N43B20A
Rok produkcji: 2008
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 258
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23 Sierpień 2011, 23:48   
   Imię: Łukasz


Czerw napisał/a:
Takie rzeczy to jak się ma grubo ponad 400tys, bo w M30 raczej wcześniej remontu się nie robi.


Panie to albo nówka albo nie, co Ty chcesz tylko blok pomalować i uszczelki zmienić ;-)
Zobacz jak to wygląda w M535i Bart'a. Silnik nie miał chyba 400 tys a mega zdrowy też nie był z tego co pisze właściciel ;-) No ale teraz wygląda jak trzeba ;-)

Ja już mam 337 tys. to jak dobije do 400 to wyjmę silnik i zrobię nówkę ;-)


Czerw napisał/a:
Ja nic nie chce mówić, ale twój silnik z 3.5 ma wspólny chyba tylko aparat zapłonowy Wbrew pozorom, moje 2.5 ma dużo wspólnego nawet z 3.5, bo głowica i wtryski są te same


Czerw ja nie mówiłem serio ;-)
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 24 Sierpień 2011, 00:01   
   Imię: Kuba


Łukasz_P napisał/a:
Panie to albo nówka albo nie, co Ty chcesz tylko blok pomalować i uszczelki zmienić
Niewiem czy byś znalazł osobe na forum, która by się zdecydowała na remont silnika w Takim jak mój jest stanie. Tak, będzie tylko odnowiony z zewnątrz plus wszytskie uszczelki i to wystarczy.

Łukasz_P napisał/a:
wyjmę silnik i zrobię nówkę
Ale na serio czy w przenośni? :-P
_________________
E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 7