E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
[E28 525i] -->Czerw - Pierwszy spot!
Autor Wiadomość
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 30 Październik 2010, 13:29   
   Imię: Kuba


chico napisał/a:
Długo te seryjne amorki nie dadzą rady na tych Jamexach.


Panie, to samochód od święta nie na codzień, więc on astronomicznych przebiegów nie robi, raczej można zwierdzic, że symboliczne :-) Pozatym myślałem o zakupie B6-ek, postanowiłem, że odłoże no na przyszlosc, bo narazie nie ma takiej potrzeby ;-)
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 7 Listopad 2010, 13:54   
   Imię: Kuba


Jako, że pogoda się powoli psuje, rekinem już nie zamierzam jeździc, postanowiłem zrobic małe porównanie, jak rekin zmienił się przez ten rok, kiedy był w moim posiadaniu.
Przebiegu mu sporo nie przybyło bo aż całe 1750km :)
Na pewno poświęciłem mu więcej czasu niż on mi podczas jazdy.

Mniej więcej to co zrobiłem przez rok:
-wymiana tarcz i klocków
-renowacja zacisków
-malowana pokrywa zaworów
-nowe końcówki wydechu
-małe odświeżenie lakieru
-spojler od Mtechnik
-zabezpieczenie nadkoli, progów i profili zamkniętych
-gleba -40mm
-obicie bagażnika alcantarą
-podsufitka z alcantary
-OBC II
-elektryczne szyby na przód
-Felgi BBS RC 090
-Wymiana różnych dupereli jak jakies tulejki temorstat, plastiki, lampeczki itp.
Może lista nie jest długa, ale robiłem wszysko sam.












Proszę nie poruszac tematu zderzaka, bo cały czas trwają poszukiwania :)
 
 
     
Kuba-Kalina 

Nadwozie: Exx
Model: 126p
Silnik: v8
Rok produkcji: 1979
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 263
Skąd: zakopane
Wysłany: 7 Listopad 2010, 14:09   
   Imię: kuba


Kawal dobrej solidnej roboty . Moze i ja zrobie podsumowanie ?
 
 
     
peter22 
Oldschool


Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 389
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 7 Listopad 2010, 23:12   
   Imię: Piotrek


Kawał DOBREJ roboty, to prawda. W twoich rękach zaczeła błyszczeć :D strasznie mi sie podoba na tej feldze :p
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 8 Listopad 2010, 09:27   
   Imię: Patryk


No chyba i ja się wezmę za podsumowanie ;) Czerw, tylko tak się zastanawiam, czy ujawniać wszystkie zbiory ;]

Oczywiście naprawdę duży szacunek za (r)ewolucję REKINA :-)

PS
Czerw: październik 2009 - teraz 1750 km

ŻbiQ: maj 2010 - teraz 9500 km

Ale od wiosny obieram Twój kierunek ;-)
_________________
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 10 Listopad 2010, 23:37   
   Imię: Kuba


Ostatnio przy okazji większej ilości czasu zabrałem się za mate wygłuszającą maski, bo zaglądają po nią można było się przestraszyc. Teraz jest już dużo lepiej :) Mate kupiłem na metryk kwadratowe, zrobiłem szablony i wyciąłem. Miała już na sobie po jednej stronie klej więc, montaż nie był żadnym problemem.


_________________
E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11 Listopad 2010, 17:36   
   Imię: Kamil


Czerw napisał/a:
Mniej więcej to co zrobiłem przez rok:
-wymiana tarcz i klocków
-renowacja zacisków
-malowana pokrywa zaworów
-nowe końcówki wydechu
-małe odświeżenie lakieru
-spojler od Mtechnik
-zabezpieczenie nadkoli, progów i profili zamkniętych
-gleba -40mm
-obicie bagażnika alcantarą
-podsufitka z alcantary
-OBC II
-elektryczne szyby na przód
-Felgi BBS RC 090
-Wymiana różnych dupereli jak jakies tulejki temorstat, plastiki, lampeczki itp.
Może lista nie jest długa, ale robiłem wszysko sam.


I JESZCZE NIE DODAŁEŚ ZE OGRODZENIE ZDĄŻYŁEŚ POMALOWAĆ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11 Listopad 2010, 17:48   
   Imię: Tomek


kamil napisał/a:


I JESZCZE NIE DODAŁEŚ ZE OGRODZENIE ZDĄŻYŁEŚ POMALOWAĆ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


haha Nasz forumowy Sokole Oko :mrgreen:
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11 Listopad 2010, 18:01   
   Imię: Kamil


:-D
przede mną nic się nie ukryje
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 11 Listopad 2010, 18:44   
   Imię: Kuba


Panie, nie pasowało kolorystycznie z rekinem więc musiałem przemalowac :-D
Tak naprawdę ogrodzenie było piaskowane i cynkowane bo farba odłaziła.
_________________
E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 15 Listopad 2010, 22:24   
   Imię: Kuba


Byłem dzisiaj na teście amortyzatorów, a przy okazji wyregulowac przeplywke na analizatorze spalin.
Jak się komuś nie chce otwierc zdjęcia to podaje wyniki:
przód - L 73% P 67%
tył - L 69% P 66%

Jak widac nie ma tragedii jak na fabryczne amortyzatory :-D

 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 17 Listopad 2010, 23:25   
   Imię: Jakub


ŻbiQ napisał/a:

PS
Czerw: październik 2009 - teraz 1750 km

ŻbiQ: maj 2010 - teraz 9500 km


Niezle przebiegi.
Moje to:
528i - maj 2003 - marzec 2008 - ok 90000km
524td - marzec 2008 - wrzesien 2009 - ok 45000km
bialy dupowoz - wrzesien 2009 - czerwiec 2010 - 44000km
czarny dupowoz - czerwiec 2010 - teraz - 12000km
;-)
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2223
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 17 Listopad 2010, 23:43   
   Imię: Filip


Dexter528i napisał/a:
528i - maj 2003 - marzec 2008 - ok 90000km


528i to nie jedna E28 puscilo z dymem przeliczajac te kilometry pewnie :-P

U mnie Styczeń 2010 - Teraz - 5 km :roll:
_________________

  
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18 Listopad 2010, 09:25   
   Imię: Patryk


Filip0 napisał/a:
Dexter528i napisał/a:
528i - maj 2003 - marzec 2008 - ok 90000km


528i to nie jedna E28 puscilo z dymem przeliczajac te kilometry pewnie :-P

U mnie Styczeń 2009 - Teraz - 5 km :roll:


No ja liczyłem ostatnio jak to wygląda ;-) Średnie spalanie z ostatnich 1500 km wg komputera to 12,6 l/100 km (praktycznie tylko miasto i duża część w korku).

Część przebiegu jest z trasy (spalanie między 8,1-8,6 l/100 km).

Uśredniając, założę 12 l/100 km na całe 9500 km.

12 l x 4,50 zł (również uśredniając cenę litra benzyny 95) = 54 zł (cena przejechania 100 km)

54 zł x 95 setek = 5130 zł ;-) :-)


PS Trochę mnie to przeraziło ;-) , ale Dexter ze swoich przebiegów w E28 mógłby się powoli szykować do zakupu M5 E28 ;-)
_________________
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 18 Listopad 2010, 10:59   
   Imię: Milosz


Na zdjeciach na gorze widac, ze wraz z pracami przy E28 nawet pogoda zmienila sie na lepsza. A jaki pomysl na tylny zderzak?? Ja szukam czegos na zapas jakies kilka lat, bez efektow ale moze slabo sie staram.
_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 18 Listopad 2010, 11:40   
   Imię: Wojtek


jakies halogeny by sie jeszcze chyba przydały :-P bo jakos tak pusto z przodu ;-)
 
 
     
Kuba-Kalina 

Nadwozie: Exx
Model: 126p
Silnik: v8
Rok produkcji: 1979
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 263
Skąd: zakopane
Wysłany: 18 Listopad 2010, 20:23   
   Imię: kuba


Czerw mam pytanie odnosnie obcII . Z jakiego modelu auta montowales go i czy kazda funkcja po zalozeniu dziala . Sam przymierzam sie ale nie jestem pewny czy z e30 podejdzie ??
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 18 Listopad 2010, 21:12   
   Imię: Kuba


Miłosz napisał/a:
Na zdjeciach na gorze widac, ze wraz z pracami przy E28 nawet pogoda zmienila sie na lepsza. A jaki pomysl na tylny zderzak?? Ja szukam czegos na zapas jakies kilka lat, bez efektow ale moze slabo sie staram.
W inną pogodę zdjęc nie robię, więc musiała byc dobra :)
Co do zderzaka to ja tez się słabo staram, poprostu czekam na jakąs oferte. Swego czasu myślałem czy nie da się tego delikatnie odklepac, wiem że nigdy nie byłoby to to samo wiec odpuściłem.

Kuba-Kalina napisał/a:
Czerw mam pytanie odnosnie obcII . Z jakiego modelu auta montowales go i czy kazda funkcja po zalozeniu dziala . Sam przymierzam sie ale nie jestem pewny czy z e30 podejdzie ??
OBC II pochodzi z angielki 635CSI Kudła. Odrazu mówię że założenie obc z 6er jest nie lada wyczynem bo tak naprawdę trzeba zrobic od nowa samemu wiązke na podstawie schematów. Co innego kupic od e28 gdzie się tylko wpina wtyczki. Wszystkie funkcje działaja ok, zgadzają się nawet z moimi obliczeniami. Jedyne co jeszcze musze zrobic to wykalibrowac poziom paliwa w baku, bo na pustym pokazuje mi 21litrów, tylko nie zabardzo wiem jak to zrobic i czy wogole się da. ;-)



Kupiłem nowy alternator, bo stary nie dawał juz rady no i wyglądał jak jakis szrot.

Tak wyglada stary



















































Tak naprawdę nic nie kupowałem, stary alternator tylko nieco odświeżyłem, bo swoją funkcję spełniał bardzo dobrze.
Jako że wyczyścic się nie dało, to rozebrałem go na części pierwsze i zrobiłem z nim mały porządek czytaj wypiaskowałem to co trzeba :rotfl:

 
 
     
peter22 
Oldschool


Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 389
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 19 Listopad 2010, 01:02   
   Imię: Piotrek


Same renowacje godne podziwu widze u ciebie czerw ;) a co do kalibrowania poziomu pustego baku jaki pokazuje wskazowka, to wczoraj rozebralem plywak, bo nie dzialala mi rezerwam, a wskaznik tez czasem skakal i okazalo sie ze jeden przewod byl zerwany, zlutowalem i dziala. u mnie na pustym pokazuje ok 10 l. plywak chodzi po takiej dlugiej, cienkiej srubie, wydaje mi sie ze mozna ja wykrecic troche, aby plywak opuscil sie nieco nizej tym samym "opuszczając" troche wskazowke, strzalka jest bardzo wrazliwa na ruch plywaka, wiec mysle ze wystarczy niewielki obrot, ale zachodze w glowie jak to zrobic :roll:
 
 
     
Baron 


Nadwozie: Exx
Model: 730
Silnik: M30B30
Rok produkcji: 1990
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 301
Skąd: Wyszków
Wysłany: 19 Listopad 2010, 07:43   
   Imię: Mariusz


Czerw napisał/a:

Jako że wyczyścic się nie dało, to rozebrałem go na części pierwsze i zrobiłem z nim mały porządek czytaj wypiaskowałem to co trzeba :rotfl:


no to pozostało Ci tylko go wypolerować ;-)
_________________
było E36 318i 95r. Schwarz (668)
było E34 530i V8 95r. ORIENTBLAU METALLIC (317)
było E36 320i Touring 97r. Schwarz (668)
było E28 525i 82r. Balticblau Metallic (178)
było E12 518i 78r Pastellblau (044)
jest E36 318i Touring 97r. Montrealblau Metallic (297)
jest E32 730i 90r. Calypsorot Metallic (252)
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 19 Listopad 2010, 23:07   
   Imię: Kuba


Dzisiaj wypolerowałem wiatraczek od alternatora, o to efekty :)

_________________
E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic
 
 
     
Baron 


Nadwozie: Exx
Model: 730
Silnik: M30B30
Rok produkcji: 1990
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 301
Skąd: Wyszków
Wysłany: 21 Listopad 2010, 18:44   
   Imię: Mariusz


Co dalej w planach? Do wiosny sporo czasu, ciekawe czym po zimie nas zaskoczysz :?:
_________________
było E36 318i 95r. Schwarz (668)
było E34 530i V8 95r. ORIENTBLAU METALLIC (317)
było E36 320i Touring 97r. Schwarz (668)
było E28 525i 82r. Balticblau Metallic (178)
było E12 518i 78r Pastellblau (044)
jest E36 318i Touring 97r. Montrealblau Metallic (297)
jest E32 730i 90r. Calypsorot Metallic (252)
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 21 Listopad 2010, 19:29   
   Imię: Kuba


Baron napisał/a:
Co dalej w planach? Do wiosny sporo czasu, ciekawe czym po zimie nas zaskoczysz


Jest kilka rzeczy do zrobienia, kilka grubszych i mniejszych z tym, że niektóre muszą poczekac do wiosny ;-)

W najbliższych planach jest wyczyszczenie kolektora bo jest bardzo brudny. Jego powierzchnia jest chropowata co bardzo utrudnia jego wyczyszczenie, może ma ktoś jakieś patenty na to :?: Odrazu mówie że nie zamierzam wchodzic pod maske z karcherem.
_________________
E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic
 
 
     
groocha 
5er Maniak

Nadwozie: Exx
Model: E34 520i E30 318i
Silnik: M50 M40
Rok produkcji: 1990 1989
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 4
Skąd: Wąbrzeźno Toruń
Wysłany: 1 Grudzień 2010, 11:21   
   Imię: Marcin


super efekt, a reszta altka?? też będzie polerowana?? fajna dbałość o szczegóły :D
 
 
     
VaRiot666 
Damian Andrzej Jura


Nadwozie: E28
Model: 524 TD; 520i
Silnik: 2,4 TD 2,0
Rok produkcji: 1983 1987
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 1540
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 1 Grudzień 2010, 15:09   
   Imię: Damian


Czerw napisał/a:
może ma ktoś jakieś patenty na to :?:

Ja całe podwozie wyczyściłem do kauczuku z konserwacji (smar linowy) pędzlem i rozpuszczalnikiem, wszystko wygląda pięknie.. W komorze silnika też zachaczyłem parę aluminiowych elementów i ładnie czyści..
Ile czasu zajęła Ci polerka wiatraczka? Ręcznie to robiłeś czy maszyną? Malowałeś wiatraczek bezbarwnym? Opisz to troszku bo kręci mnie polerka elementów silnika strasznie :-)
_________________
jura.damian@gmail.com
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 1 Grudzień 2010, 17:44   
   Imię: Kuba


VaRiot666 napisał/a:
Ile czasu zajęła Ci polerka wiatraczka? Ręcznie to robiłeś czy maszyną? Malowałeś wiatraczek bezbarwnym? Opisz to troszku bo kręci mnie polerka elementów silnika strasznie

Sama polerka może z 5-8minut. Robiłem to wiertarką z zalożonym okrąglym filcem, pasty użyłem autosola. Nie pryskałem tego niczym, nie widziałem takiej potrzeby, ale pewnie mozna jak by się chciało utrzymac efekt na dłużej. ;-)
_________________
E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic
 
 
     
VaRiot666 
Damian Andrzej Jura


Nadwozie: E28
Model: 524 TD; 520i
Silnik: 2,4 TD 2,0
Rok produkcji: 1983 1987
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 1540
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 1 Grudzień 2010, 18:33   
   Imię: Damian


Czerw napisał/a:
ale pewnie mozna jak by się chciało utrzymac efekt na dłużej. ;-)


No właśnie ciekawi mnie jak długo będzie to takie ładne :-) Podobno malowanie bezbarwnym daje efekt "lekkiego mleka" na polerowanych elementach, robił ktoś może coś takiego?
_________________
jura.damian@gmail.com
 
 
     
Ślivak 


Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 1049
Skąd: Krzeszowice
Wysłany: 1 Grudzień 2010, 19:05   
   Imię: Łukasz


Damian napisał/a:
Podobno malowanie bezbarwnym daje efekt "lekkiego mleka" na polerowanych elementach


Z czasem zżółknieje od temperatury i zacznie odpadać
Chyba, że pomalujesz specjalnym lakierem odpornym na temperaturę, ale czy bezbarwny dostaniesz :roll:
 
 
     
M-EJ 

Nadwozie: Exx
Model: qqqq
Silnik: qqqw
Rok produkcji: 6666
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 888
Skąd: kwkwkw
Wysłany: 2 Grudzień 2010, 21:34   
   Imię: qqqq


Czerw napisał/a:
Dzisiaj wypolerowałem wiatraczek od alternatora, o to efekty :)
Obrazek
Obrazek


Mi to wygląda na pryśnięte farbą :-P
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2 Grudzień 2010, 23:28   
   Imię: Kuba


M-EJ napisał/a:
Mi to wygląda na pryśnięte farbą


Ale, że chromem czy bezbarwnym ? :-P
_________________
E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,052 sekundy. Zapytań do SQL: 7