E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: ŻbiQ
4 Wrzesień 2013, 14:18
[E28 525e] By Amos
Autor Wiadomość
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12 Październik 2009, 15:44   
   Imię: Tomek


Amos napisał/a:
No więc powrót do zmartwień ;/

Przestała mi się zapalać rezerwa (przez co wczoraj byłem zdejmowany z drogi przez e30) jaka może być przyczyna :-| :?:


Tylko jedna - właściciel dusigrosz.
 
 
     
Amos 
ETA Driver


Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 184
Skąd: WR-Radom
Wysłany: 12 Październik 2009, 16:02   
   Imię: Adam


Hmmmm młodzież nie pracująca (w moim przypadku)

I zawsze starałem się nie jeździć na rezerwie...
Jak tylko się zapalała, uzupełniałem stan paliwa...

Więc bez takich prosze... ;-)

A że teraz miała taki kaprys i sie nie zapaliła co doprowadziło do kompletnego braku paliwa.
_________________
...piątki wizerunek- piękna
 
 
     
_KaMiK_ 
The Empire need`s u!


Nadwozie: E28
Model: 524TD
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 786
Skąd: Poznań
Wysłany: 12 Październik 2009, 16:42   
   Imię: Marek


Nie radze liczyc na rezerwe.
Tez sie juz na tym przejechalem ze krotko po zapaleniu sie rezerwy auto juz nie odpaliło.
Nauczony tym doswiadczeniem nie schodze ponizej 20 na wskazniku a przynajmniej sie staram i jak zejdzie to tankuje chociaz za pare zlotych.
zbiornik jest duzy, ma 70litrow, a wiec jak jest reszta paliwa to odklada sie ona na dnie zbiornika, i widocznie pompa nie daje rady zassac dokladnie z tego dna, i tak sie konczy zabawa ;)
Jak juz pewnie niektorzy sie przekonali sami, oszukuje o pare litrow w zwiazku z tym ;)
_________________
E28 524TD 84` Bronzitbeige-Metallic - Renowacja rozpoczęta w maju 2013 - przewidywanie zakończenie prac 2016 ?
Firebird 5.7tpi 88` Black Birdie
Sold:
Jeep Grand Cherokee 5.2 95` ; Jaguar Xj40 4.0 92` ; Firebird 3.4 93` Red Birdie ; E32 735i 1992 Alpinweiss II ; Mazda 929 HB Coupe 2.0 1986 Czarna Kareta

 
 
     
Amos 
ETA Driver


Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 184
Skąd: WR-Radom
Wysłany: 13 Październik 2009, 16:07   
   Imię: Adam


No i jest przyczyna wężyki przy "pompie" skorodowały i tryskały benzyną ;/
Z stąd też nie paląca się rezerwa....

Co by wiedzieć dokładniej o co chodzi, i co mam kupić (o co pytać) nawaliło mi to:



Jak to nazwać :?:

Według realoem to jest pompa ssąco-tłocząca
A jak to inaczej można nazwać ??
To jest część która jest zamontowana poprzez bagażnik w baku...
_________________
...piątki wizerunek- piękna
 
 
     
_KaMiK_ 
The Empire need`s u!


Nadwozie: E28
Model: 524TD
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 786
Skąd: Poznań
Wysłany: 13 Październik 2009, 17:00   
   Imię: Marek


na realoemie masz numer i nazwe i wedlug tego szukaj, jesli kupujesz u dielera bo pewnie tylko tam dostaniesz :)
_________________
E28 524TD 84` Bronzitbeige-Metallic - Renowacja rozpoczęta w maju 2013 - przewidywanie zakończenie prac 2016 ?
Firebird 5.7tpi 88` Black Birdie
Sold:
Jeep Grand Cherokee 5.2 95` ; Jaguar Xj40 4.0 92` ; Firebird 3.4 93` Red Birdie ; E32 735i 1992 Alpinweiss II ; Mazda 929 HB Coupe 2.0 1986 Czarna Kareta

 
 
     
Amos 
ETA Driver


Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 184
Skąd: WR-Radom
Wysłany: 13 Październik 2009, 17:31   
   Imię: Adam


_KaMiK_ napisał/a:
u dielera bo pewnie tylko tam dostaniesz :)



Mam nadzieje ze jeszcze uda sie coś wyrwać bez długiego czasu realizacji... ;/

Edit: 670,- za nową VDO
_________________
...piątki wizerunek- piękna
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 15 Październik 2009, 03:26   
   Imię: Jakub


W pompie, ktorej szukasz jest plywak wskaznika poziomu paliwa.

A sprawdziles najbardziej banalna rzecz z takim wypadku :?:
Mianowicie zaroweczke od rezerwy.

Pozdrawiam
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
Amos 
ETA Driver


Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 184
Skąd: WR-Radom
Wysłany: 15 Październik 2009, 12:26   
   Imię: Adam


ok ok to też mam na uwadze ale puki co problem jest taki że te rurki które wychodząz tej pompki się rozpadły i tryskała mi waha do bagażnika... przez co też 2 razy więcej paliła...

I waha sama uciekała...

Wymienie pompe i nawet chyba nie chce sprawdzać czy działa rezerwa i mam nadzieje że nie będe musiał...

Puki co walcze o jakąś uzywke
_________________
...piątki wizerunek- piękna
 
 
     
Kruczek 


Nadwozie: Exx
Model: 320i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1989
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 104
Skąd: Orońsko
Wysłany: 15 Październik 2009, 15:06   
   Imię: Jacek


przecież w e28 pompka paliwa jest od spodu tuż obok filtr paliwa, w baku jest tylko pływak,
jeśli piszesz że paliwo rozpryskuje po bagażniku to znaczy że do układu idzie powietrze a bmw na powietrze chodzić nie chce (sam miałem taki przypadek tyle że w e30, wąż sparciał paliwo leciało na ziemię a przewodami do układu szło powietrze, na początku słabła, później zgasła na amen, wymieniłem przewód i wszystko ok) więc być może wystarczy wymienić tylko przewody ??
 
 
     
Amos 
ETA Driver


Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 184
Skąd: WR-Radom
Wysłany: 15 Październik 2009, 17:56   
   Imię: Adam


Eh... tak jak pisałem zkorodowały metalowe fajki przy urządzeniu wyżej pokazanym
i tamtędy też tryskała benzyna...



Dziś próbowałem zaadaptować tam pompke od E30 jednak nie pasuje...
W poniedziałek będziemy walczyć o część od e28
_________________
...piątki wizerunek- piękna
 
 
     
Maro 


Nadwozie: E28
Model: M545i
Silnik: m106
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 311
Skąd: Gdańsk/Ciechanów
Wysłany: 15 Październik 2009, 22:09   
   Imię: Maro


o ile dobrze pamiętam w Twoim roczniku w urządzeniu którego ilustrację wkleiłeś nie ma pompki wstępnej (łatwo sprawdzić: jeśli jest pompka wstępna to oprócz 3 pinowego złącza od wskaźnika i rezerwy ma jeszcze 2 pinowe złącze doprowadzające prąd do tej pompeczki).

Jak będziesz szukał używki zwróć na to uwagę
_________________
  
 
 
     
Amos 
ETA Driver


Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 184
Skąd: WR-Radom
Wysłany: 15 Październik 2009, 22:35   
   Imię: Adam


A no właśnie nima wygląda dokładnie tak jak na zdięciu...
_________________
...piątki wizerunek- piękna
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16 Październik 2009, 22:44   
   Imię: Tomek


Kruczek napisał/a:
przecież w e28 pompka paliwa jest od spodu tuż obok filtr paliwa, w baku jest tylko pływak,
jeśli piszesz że paliwo rozpryskuje po bagażniku to znaczy że do układu idzie powietrze a bmw na powietrze chodzić nie chce (sam miałem taki przypadek tyle że w e30, wąż sparciał paliwo leciało na ziemię a przewodami do układu szło powietrze, na początku słabła, później zgasła na amen, wymieniłem przewód i wszystko ok) więc być może wystarczy wymienić tylko przewody ??


NIema E28 i się mądrzy 8-) Są dwie, jedna pod progiem a druga ta w baku. Amos szukaj używki bo nowej za mniej niż 600 nie znajdziesz.
 
 
     
SuT 
e28...


Nadwozie: E28
Model: 528iA
Silnik: m30b28
Rok produkcji: 1986 luty
Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 230
Skąd: Radom
Wysłany: 16 Październik 2009, 23:41   
   Imię: Damian


MAJSU napisał/a:
Kruczek napisał/a:
przecież w e28 pompka paliwa jest od spodu tuż obok filtr paliwa, w baku jest tylko pływak,
jeśli piszesz że paliwo rozpryskuje po bagażniku to znaczy że do układu idzie powietrze a bmw na powietrze chodzić nie chce (sam miałem taki przypadek tyle że w e30, wąż sparciał paliwo leciało na ziemię a przewodami do układu szło powietrze, na początku słabła, później zgasła na amen, wymieniłem przewód i wszystko ok) więc być może wystarczy wymienić tylko przewody ??


NIema E28 i się mądrzy 8-) Są dwie, jedna pod progiem a druga ta w baku. Amos szukaj używki bo nowej za mniej niż 600 nie znajdziesz.


rozbierał kilka:P
_________________
2007 520i 1981r http://www.youtube.com/watch?v=Jswxo2kKgro
oraz
2010 528i 1986r http://www.youtube.com/watch?v=YPlgA_q9JZ8
 
 
     
Amos 
ETA Driver


Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 184
Skąd: WR-Radom
Wysłany: 17 Październik 2009, 11:11   
   Imię: Adam


dobra, dobra spokojna głowa narazie jestem w okresie bezsilności bo nie mam dostępu na części ale w poniedziałek ruszam dalej na łowy...

Jak wspomniałem w czwartek byłem w poszukiwaniach była jedna z e28 ale też już pokryta rudą więc strach było ruszać...

wziąłem od e30 prawie nówka z nadzieją że będzie pasować a tu jednak nie :(

mam nadzieje że w poniedziałek pompka którą znajde będzie w dobrym stanie..

Od wczoraj już żyje w napięciu i złości bo ETA nie jeździ kolejny raz, ale tak to jest jak jest utrudniona dostępność części...

W sumie mogła by już jeździć ale po kosztach ok. 800,-
_________________
...piątki wizerunek- piękna
 
 
     
Amos 
ETA Driver


Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 184
Skąd: WR-Radom
Wysłany: 26 Październik 2009, 20:49   
   Imię: Adam


Dobra padła decyzja, dospawać nowe krućce....
Problem w tym że nie moge wyjąć tej pompy bo nie chce wyjść...
Nie ma żadnych śrub w koło więc co mam ją wkrętakiem podważyć z każdej strony i do góry :roll: :?:
_________________
...piątki wizerunek- piękna
 
 
     
WIENIA 
ALPINA


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 466
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 26 Październik 2009, 23:41   
   Imię: Marcin


Rant obudowy pompy ma wcięcia. Przyłóż śrubokręt pod kątem w takie wcięcie i lekko uderzaj małym młotkiem w stronę przeciwną do ruchu wskazówek zegara. Nie ma gwintu ale jest zakręcana na "zatrzaski". Najpierw wyjmij pływak (cztery śrubki).
_________________
Cel: ALPINA B7 Turbo
_________________
 
 
     
Amos 
ETA Driver


Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 184
Skąd: WR-Radom
Wysłany: 27 Październik 2009, 15:27   
   Imię: Adam


jak zawsze u mnie musiało być inaczej nie było wycięć ale wystarczyło przekręcić i pompa juz jest outsite :)

Tak wygląda moja pompka....

_________________
...piątki wizerunek- piękna
 
 
     
_KaMiK_ 
The Empire need`s u!


Nadwozie: E28
Model: 524TD
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 786
Skąd: Poznań
Wysłany: 27 Październik 2009, 15:53   
   Imię: Marek


Ahh piekny okaz pompy w stylu rost :D
_________________
E28 524TD 84` Bronzitbeige-Metallic - Renowacja rozpoczęta w maju 2013 - przewidywanie zakończenie prac 2016 ?
Firebird 5.7tpi 88` Black Birdie
Sold:
Jeep Grand Cherokee 5.2 95` ; Jaguar Xj40 4.0 92` ; Firebird 3.4 93` Red Birdie ; E32 735i 1992 Alpinweiss II ; Mazda 929 HB Coupe 2.0 1986 Czarna Kareta

 
 
     
Amos 
ETA Driver


Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 184
Skąd: WR-Radom
Wysłany: 27 Październik 2009, 16:03   
   Imię: Adam


problem w tym że najlepiej było by przeswapowac chyba cały "talerzyk"
tylko jak ;p



Edit:
No i jak mówiłem "tależyk" będzie swapowany nowy...
Mam nadzieje, że wykonają to dobrze :)
_________________
...piątki wizerunek- piękna
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 27 Październik 2009, 20:47   
   Imię: Milosz


MAJSU napisał/a:
Kruczek napisał/a:
przecież w e28 pompka paliwa jest od spodu tuż obok filtr paliwa, w baku jest tylko pływak,
jeśli piszesz że paliwo rozpryskuje po bagażniku to znaczy że do układu idzie powietrze a bmw na powietrze chodzić nie chce (sam miałem taki przypadek tyle że w e30, wąż sparciał paliwo leciało na ziemię a przewodami do układu szło powietrze, na początku słabła, później zgasła na amen, wymieniłem przewód i wszystko ok) więc być może wystarczy wymienić tylko przewody ??


NIema E28 i się mądrzy 8-) Są dwie, jedna pod progiem a druga ta w baku. Amos szukaj używki bo nowej za mniej niż 600 nie znajdziesz.


Jedyna wersja w ktorej spotykalem druga pompke w baku to 535i oraz M535i, pozostale mialy zawsze tylko jedna na zewnatrz a wbaku tylko plywak, czyzby znow Edition??
_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
Amos 
ETA Driver


Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 184
Skąd: WR-Radom
Wysłany: 27 Październik 2009, 23:42   
   Imię: Adam


:mrgreen:

To by potwierdzało poprzednie tezy :)

Chociaż buda 528i może dlatego ?

Edit:
Pompka wróciła, nie wygląda za pieknie ale to nie pokaz mody pompek :P

_________________
...piątki wizerunek- piękna
 
 
     
Amos 
ETA Driver


Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 184
Skąd: WR-Radom
Wysłany: 29 Październik 2009, 19:17   
   Imię: Adam


Pompka podłączona i powstał problem...

Eta nie chce ożyć...(po 2tyg. stania :( )

W czym może być problem :-(
_________________
...piątki wizerunek- piękna
 
 
     
marcin_e12 

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: m20b27
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 134
Skąd: Opacie k/Jasła
Wysłany: 30 Październik 2009, 09:14   
   Imię: Marcin


Sprawdź czy działa pompa paliwa, jak działa to sprawdź czy obecna jest iskra. U mnie przy takim postoju wysiadł czujnik położenia wału i po wymianie moja eta od razu ożyła. A tak na marginesie Twój pływak jest bez pompki wstępnej.
 
 
     
Amos 
ETA Driver


Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 184
Skąd: WR-Radom
Wysłany: 30 Październik 2009, 15:27   
   Imię: Adam


co to za czujnik ? : Lewa strona przed łapą silnika


_________________
...piątki wizerunek- piękna
 
 
     
Amos 
ETA Driver


Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 184
Skąd: WR-Radom
Wysłany: 8 Listopad 2009, 00:53   
   Imię: Adam


Jaka jest średnica końcowej puszki wydechu występującego w 525i, 520i, 525e
_________________
...piątki wizerunek- piękna
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12 Listopad 2009, 17:12   
   Imię: Tomek


http://moto.allegro.pl/it...2_5_walker.html
 
 
     
Amos 
ETA Driver


Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 184
Skąd: WR-Radom
Wysłany: 12 Listopad 2009, 20:13   
   Imię: Adam


chodzi mi o wymiary bo chce go zastąpić czymś innym...
_________________
...piątki wizerunek- piękna
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12 Listopad 2009, 21:55   
   Imię: Tomek


Amos napisał/a:
chodzi mi o wymiary bo chce go zastąpić czymś innym...


Ale czym :?: Jeżeli twój przerdzewiał to bierz tego z linka i po kłopocie.
 
 
     
Kargul1005 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 1468
Skąd: Toruń
Wysłany: 13 Listopad 2009, 16:58   
   Imię: Rafał


MAJSU napisał/a:
Amos napisał/a:
chodzi mi o wymiary bo chce go zastąpić czymś innym...


Ale czym :?: Jeżeli twój przerdzewiał to bierz tego z linka i po kłopocie.

No chyba tylko w jednym może być problem....
Amos nie myślałeś, żeby kupić sobie jakieś tanie auto, na które będzie Cię stać???
Przecież do BMW wszystko jest cholernie drogie, a tak drutować to można np Tico, jakiegoś fiata UNO, lub inne tanie autko dla mas...
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,043 sekundy. Zapytań do SQL: 13