E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: ŻbiQ
4 Wrzesień 2013, 14:18
[E28 525e] By Amos
Autor Wiadomość
marcin_e12 

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: m20b27
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 134
Skąd: Opacie k/Jasła
Wysłany: 6 Sierpień 2009, 14:26   
   Imię: Marcin


Czujnik umożliwia utrzymanie temperatury na poziomie ustawionym na pokrętełku na konsoli środkowej.
 
 
     
Kargul1005 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 1468
Skąd: Toruń
Wysłany: 6 Sierpień 2009, 18:46   
   Imię: Rafał


marcin_e12 napisał/a:
Czujnik umożliwia utrzymanie temperatury na poziomie ustawionym na pokrętełku na konsoli środkowej.

Oczywiście tylko w teorii...
 
 
     
Amos 
ETA Driver


Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 184
Skąd: WR-Radom
Wysłany: 6 Sierpień 2009, 20:06   
   Imię: Adam


jak by bardzo prymitywny klimatronik xD :mrgreen:
_________________
...piątki wizerunek- piękna
 
 
     
Amos 
ETA Driver


Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 184
Skąd: WR-Radom
Wysłany: 12 Sierpień 2009, 12:24   
   Imię: Adam


Od czego te kabelki ??
Chciałem naprawić światła cofania bo nie świecą zdemontowałem mieszek a tam plątanina kabli....
Od czego które ?

Ten wychodzi gdzieś koło wiązki szyby kierowcy

Te z prawej strony skrzyni

A ten z pod popielniczki ;p


Wiem że 2 jest od wstecznych tzn jak połącze jeden z tych kabelków z wtyczką 3 to świecą mi sie cały czas światła cofania jak wsadze drugiego krokodylka to nie dzieje się nic..

ogólnie chodzi mi o to od czego one są i gdzie podłączyć te krokodylki żeby odzyskać światła cofania ?
_________________
...piątki wizerunek- piękna
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12 Sierpień 2009, 12:41   
   Imię: Tomek


Pierwsze są od guzika blokowania tylnych szyb a kabelki od wstecznego to te które wychodzą z gumy otaczającej dźwignię zmiany biegów i po prostu wetknij je w pasującą wtyczkę ;-)
 
 
     
Amos 
ETA Driver


Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 184
Skąd: WR-Radom
Wysłany: 12 Sierpień 2009, 12:45   
   Imię: Adam


No własnie problem w tym gdzie szukać tej pasującej wtyczki bo w koło tylko takie kable nic innego nie znalazłem jeszcze popatrze moze gdzies pod popielniczką
powawie się dzisiaj jeszcze może coś znajde :P

Narazie znalazłem w/w kabelki i 2 marki
_________________
...piątki wizerunek- piękna
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12 Sierpień 2009, 12:59   
   Imię: Tomek


Amos napisał/a:
No własnie problem w tym gdzie szukać tej pasującej wtyczki bo w koło tylko takie kable nic innego nie znalazłem jeszcze popatrze moze gdzies pod popielniczką
powawie się dzisiaj jeszcze może coś znajde :P

Narazie znalazłem w/w kabelki i 2 marki


Masz farta że przestało padać :mrgreen: Tak to wygląda u mnie a wtyczka może zaginęła gdzieś głębiej pod konsolą...



P.S. Sam zrobiłeś sobie te rysunki w podpisie ? Fajna sprawa ;-)
 
 
     
Amos 
ETA Driver


Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 184
Skąd: WR-Radom
Wysłany: 12 Sierpień 2009, 13:51   
   Imię: Adam


Hmmm otóż no właśnie czyli problem jest w tym że czytałem temat o zaniku świateł cofania i tam dexter napisał :
Dexter528i napisał/a:
Wlacznik swiatel cofania znajduje sie przy skrzyni biegow. Jest on dwupinowy i wpiete sa w niego dwa przewody z konektorkami zenskimi.


i tu jest problem bo konektor żeński to jest tzw. Krokodylek (2 zdięcie)
a włącznik jest dwu pinowy to jest ten z 3 zdięcia jak to połącze to wsteczne palą mi sie nontoper ale to zapewne dlatego ze z 2 kabelków podłączam tylko jeden...

A więc tak myśle co zrobić uciąć konektory i dostosować pod wtyczke 2 pinową ?
bo do tej wtyczki (dwupinowej) mam też część żeńską... może by odciąć krokodylki i wsadzić kabelki w żeńską wtyczke ;p
No cóż pokombinuje najwyżej będzie lipa

MAJSU napisał/a:
Sam zrobiłeś sobie te rysunki w podpisie ? Fajna sprawa ;-)

Ogólnie sam wygląd (bazy) e28 jest nie mój ale na jego podstawie zrobiłem replike swojej bumy....
_________________
...piątki wizerunek- piękna
 
 
     
Kargul1005 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 1468
Skąd: Toruń
Wysłany: 12 Sierpień 2009, 17:16   
   Imię: Rafał


Amos napisał/a:

MAJSU napisał/a:
Sam zrobiłeś sobie te rysunki w podpisie ? Fajna sprawa ;-)

Ogólnie sam wygląd (bazy) e28 jest nie mój ale na jego podstawie zrobiłem replike swojej bumy....

Tu jest baza... click
 
 
     
Amos 
ETA Driver


Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 184
Skąd: WR-Radom
Wysłany: 12 Sierpień 2009, 18:21   
   Imię: Adam


dokładnie moja składana jest z BMW e28 3.4L M88/3 6 i 'BMW e28 538B35 4.0L Turbo
a później stylizacja na osobisty model
_________________
...piątki wizerunek- piękna
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12 Sierpień 2009, 18:54   
   Imię: Tomek


Ok ! Thx panowie :mrgreen:
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 13 Sierpień 2009, 11:18   
   Imię: Milosz


Dwa lata temu w zimie jezdzilem E30 320i i uporczywie palil mi sie jeden bezpiecznik, wylaczajac czesc zegarow. Po baaaaaardzo dlugiej walce okazalo sie , ze zwarcie robi czujnik swiatel cofania w skrzyni biegow. Naprawilem to wtedy tak, ze wlasnie wypialem ta wtyczke przy lewarku zmiany biegow, auto do dzis jezdzi w rodzinie bez swiatla wstecznego, choc czujnik kosztuje pewnie pare PLNow :) Byc moze u Ciebie jest dokladnie ten sam problem.
_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
Kruczek 


Nadwozie: Exx
Model: 320i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1989
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 104
Skąd: Orońsko
Wysłany: 13 Sierpień 2009, 20:45   
   Imię: Jacek


czesto też przeciera się kabelek i robi zwarcie, sam z tym walczyłem ostatnio.
 
 
     
Amos 
ETA Driver


Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 184
Skąd: WR-Radom
Wysłany: 17 Sierpień 2009, 23:20   
   Imię: Adam


Eh.... z cyklu tytułów piosenek...
Dotychczasowe "Co może przynieść nowy dzień"
Zamieniam na "Trudno tak, razem być nam ze sobą"

Odzyskałem ja po 5 dniach
jak się okazało rozkręcona tylko skrzynia bez wyjmowania odkręcony wał i poluzowana skrzynia....
Nic nie wymienione dolane tylko oleju...
Werdykt "Simmering przy wybieraku masz nietypowy i nie można wymienić (ale nie cieknie) jeśli dalej bedzie ciekło to możliwe że skrzynia jest pęknieta....
I sprzęgło, uważaj na nie jest na wykończeniu"

I jak tu cokolwiek pójść do przodu jak cały czas musze wyrównywać..:cry:

Coraz bardziej boje sie o los mojej Babuni
_________________
...piątki wizerunek- piękna
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18 Sierpień 2009, 00:02   
   Imię: Tomek


Amos napisał/a:

Werdykt "Simmering przy wybieraku masz nietypowy i nie można wymienić (ale nie cieknie) jeśli dalej bedzie ciekło to możliwe że skrzynia jest pęknieta....
I sprzęgło, uważaj na nie jest na wykończeniu"


Czy już mówiłem zmień mechanika :?: :roll:

Amos napisał/a:
I jak tu cokolwiek pójść do przodu jak cały czas musze wyrównywać..:cry:

Coraz bardziej boje sie o los mojej Babuni


No niestety im taniej kupisz tym więcej włożysz.
 
 
     
Amos 
ETA Driver


Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 184
Skąd: WR-Radom
Wysłany: 18 Sierpień 2009, 00:18   
   Imię: Adam


W ogóle to temat tej naprawy jest bardziej zakręcony niż weki na ozime i tampon w piczce razem wzięte...
Spróbuje wam to jakoś nakreślić, choć łatwe nie jest:
Najpierw zaraz po wstępnym rozebraniu auta dostałem wiadomość ze coś cieknie przy wybieraku... (Ok, simmering wybieraka) Będzie w poniedziałek nie podobało mi się ze taki długi okres czasu od środy do poniedziałku 5dni hmmm. Ale podobno na stanie był tylko jakiś pokiereszowany no to ok, auto nie pierwszej młodości dziwne, że tyle czasu, ale ok... (Okazało, sie że mechanik rozgrzebał i wyjechał na 4dni nad wode)
Dziś odbieram auto i pierwsze co usłyszałem: Simmeringu nie mogłem dostać, bo jest nietypowy :D
Już zaczęło się mącić.... Najpierw był zamówiony, więc skoro zamówiony to można dostać bo jest w sprzedaży a teraz okazuje się że nie bo jest nietypowy to z czego ja mam skrzynie :?: :roll: z Czajki ? , Delorean-a ? z czego ?
No a żeby nie było, że jeszcze jest za mało dziwne to na koniec dowiedziałem się, że simmering w ogóle nie jest zapocony i nie cieknie z pod niego....

Więc po wkrótce :
Na h... było w ogóle puszczać baje, że będzie w poniedziałek skoro jest to tak nietypowy simmering że nie cieknie z niego.... :D

Poprostu masakra :shock:
Sądzę, że tak naprawde to nie chciało mu sie składać tego przed wyjazdem z tąd ta baja...
Musiał na coś czekać i czymś się zasłonić żeby móc wyjechać(to nic że już następnego dnia byłem po simmering żeby szukać na własny koszt i widziałem o co chodzi bo była kartka że nieczynne) a później jako że czasu i tak nie cofne dowiedziałem się prawdy. Że jest on dobry ale żeby nie zemścić że czemu tyle czasu trzymał auto to powiedział że jest nietypowy i dlatego jednak nie przysłali...

Chyba jednak trzeba będzie zmienić tego mechanika bo jak widać nie tylko z rodziną ale i ze znajomymi dobrze to wychodzi się na zdięciach...
_________________
...piątki wizerunek- piękna
 
 
     
Kruczek 


Nadwozie: Exx
Model: 320i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1989
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 104
Skąd: Orońsko
Wysłany: 18 Sierpień 2009, 10:49   
   Imię: Jacek


Mówiłem przyprowadź ją do nas na dwa tygodnie :twisted:

ps nie przesadzaj z tym workiem kasy :mrgreen:
  
 
 
     
Amos 
ETA Driver


Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 184
Skąd: WR-Radom
Wysłany: 18 Sierpień 2009, 14:35   
   Imię: Adam


Mówie, żebym miał worek pieniędzy to nie było by najmniejszego problemu
I tak pewnie tyle trzeba będzie w nią wsadzić ale dawkuje to powoli ;/
_________________
...piątki wizerunek- piękna
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 18 Sierpień 2009, 21:29   
   Imię: Jakub


Dlatego dobrze jest się uczyć choćby i na swoim samochodzie, powoli kompletować narzędzia i zbierać doświadczenia, a jak czegoś nie wiadomo to pytać na forum. Myślę, że sporo osób na forum w ten sposób doszło do wysokiego poziomu znajomości mechaniki/elektryki itd w E28 i odstawiło mechaników na bocznice.

Na dzień dzisiejszy nie oddał bym mojego samochodu do mechanika bo nad każdym trzeba by stać z kijem i pilnować, żeby zrobił i przy okazji czegoś nie popsuł.

Pozdrawiam.
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
_KaMiK_ 
The Empire need`s u!


Nadwozie: E28
Model: 524TD
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 786
Skąd: Poznań
Wysłany: 18 Sierpień 2009, 22:15   
   Imię: Marek


Wczoraj przez jeden dzien jako "pracownik testowy" pracowałem na myjni automatycznej w salonie BMW, myslalem ze pracuje juz na stale ale dzis okazalo sie inaczej :/ ale nie o to chodzi, no i rozmawialem z mechanikami, chcialem zapytac jaka pompa paliwa jest, jak uslyszeli ze e28 nie zdazylem nic wiecej powiedziec uslyszalem ze "oo to nie pomozemy" i sie pokolei zaczeli rozchodzic.
Wole auto naprawiac we własnym zakresie jednak, mimo ze nie mam zbytnio o tym pojecia to caly czas sie dokształcam ;)

Swoja droga - za nic bym nie zamienił swojego traktorka na te nowe bmw co teraz produkuja.
Miałem okazje pojezdzic po parkingu, trojkami, piatkami, nawet siodemka oraz x3 ;)
W srodku czulem sie niekomfortowo, osaczony sie czulem, miejsca mimo ze taka 5 czy 3 to duze auto z zewnatrz jako kierowca brakowalo mi go w stosunku do mojego auta. wszystko naszpikowane elektronika, takie mega sterylne.
No i przyjemnosc z jazdy ktora poczylem dopiero po powrocie wieczorem do domu, gdy wsiadlem do swojego, zrobilem rundke po miescie, okno otwarte na maxa, wiatr we wlosach i ledwo wyjechalem poczulem wszech ogarniajaca radosc na duszy az mi sie smiac chcialo ^^
 
 
     
Amos 
ETA Driver


Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 184
Skąd: WR-Radom
Wysłany: 18 Sierpień 2009, 23:44   
   Imię: Adam


Hmmm....
Ja (nie chwaląc sie) skończyłem Zawodówke na profilu Mechanik pojazdów.
Ale nawet nie chodzi mi tu o brak doświadczenia a o brak warunków do naprawy...

Nijak nie wymienie sprzęgła pod blokiem na parkingu a innych możliwości nie mam :-(

Poza tym spodkałem sie wczesniej już z podobną sytuacją jak KaMiK
Otóż usłyszałem w pewnym warsztacie że oni nie podejmują sie diagnozy i naprawy w takich starych autach (Lada 2107)
_________________
...piątki wizerunek- piękna
 
 
     
_KaMiK_ 
The Empire need`s u!


Nadwozie: E28
Model: 524TD
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 786
Skąd: Poznań
Wysłany: 19 Sierpień 2009, 00:15   
   Imię: Marek


ćóż, ja tez warunków przed blokiem na parkingu nie posiadam :(
Wiec w razie potrzeby jezdze do dziadkow i wujostwa, mieszkaja w kamienicy i maja podworze po drugiej jej stronie z garazem niestety bez kanału, ale auto leci na lewarek i co trzeba to sie naprawia w miare mozliwosci ;)
A powiem Tobie ze juz sprzegło wymienialismy ale w poprzednim aucie w Clio ;)
A to podworze to hohoho dziesiatki aut i dziesiatki roznych napraw pamieta ;D
Kazdy sobie radzi jak moze ;)

A szkoła technikum/elektronika systemy i sieci komputerowe wiec motoryzacyjnie bardzo niebardzo :-P
_________________
E28 524TD 84` Bronzitbeige-Metallic - Renowacja rozpoczęta w maju 2013 - przewidywanie zakończenie prac 2016 ?
Firebird 5.7tpi 88` Black Birdie
Sold:
Jeep Grand Cherokee 5.2 95` ; Jaguar Xj40 4.0 92` ; Firebird 3.4 93` Red Birdie ; E32 735i 1992 Alpinweiss II ; Mazda 929 HB Coupe 2.0 1986 Czarna Kareta

 
 
     
Amos 
ETA Driver


Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 184
Skąd: WR-Radom
Wysłany: 19 Sierpień 2009, 00:19   
   Imię: Adam


U mnie jest taki problem że progi są h...
i nie bardzo jest jak ją podnieść...

Szczerze to bardzo bolesna decycja dla mnie ale zastanawiam się czy się z nią nie rozstać na rzecz jakiejś młodszej siostry (e30,e34)
ale z drugiej strony boje się czy nie czeka mnie ta sama przeprawa....

Natomiast na dzień dzisiejszy lista napraw jest długa i kosztowna:
wtryski przeczyścić,
manszety wymienić,
wahacz tylny przedni,
sprzęgło
Bude zrobić
_________________
...piątki wizerunek- piękna
 
 
     
_KaMiK_ 
The Empire need`s u!


Nadwozie: E28
Model: 524TD
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 786
Skąd: Poznań
Wysłany: 19 Sierpień 2009, 01:02   
   Imię: Marek


Amos napisał/a:
U mnie jest taki problem że progi są h...
i nie bardzo jest jak ją podnieść...

Szczerze to bardzo bolesna decycja dla mnie ale zastanawiam się czy się z nią nie rozstać na rzecz jakiejś młodszej siostry (e30,e34)
ale z drugiej strony boje się czy nie czeka mnie ta sama przeprawa....

Natomiast na dzień dzisiejszy lista napraw jest długa i kosztowna:
wtryski przeczyścić,
manszety wymienić,
wahacz tylny przedni,
sprzęgło
Bude zrobić


Nie pekaj!
U mnie lista miesiac temu była 5razy taka długa a zostało zrobic uklad kierowniczy i bude bo progów tez nie mam praktycznie, w progi moge piesc wlozyc tak dziurawe :p

To sa stare auta i wymagaja wiecej opieki niz nowe ale warto sie pomeczyc bo sie odwdzieczaja dwukrotnie przyjemnoscia i radoscia z jazdy:-D
 
 
     
Kruczek 


Nadwozie: Exx
Model: 320i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1989
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 104
Skąd: Orońsko
Wysłany: 19 Sierpień 2009, 08:30   
   Imię: Jacek


Amos napisał/a:
wahacz tylny przedni


:mrgreen:
 
 
     
Amos 
ETA Driver


Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 184
Skąd: WR-Radom
Wysłany: 19 Sierpień 2009, 23:25   
   Imię: Adam


z czego haaa ?
że tylny napisałem ?? :oops: :mrgreen:

No może i tak ale kto wie może to auto to bomba... ??
A ja nie mam takiej ilości pieniędzy żeby co i rusza wsadzać po 500,-
Tydzień w tydzień...

Aby aby zastanawiam sie czy nie porobić tego "na sztuke" i nie sprzedać na rzecz siostry e34... :-|

Chociaż powiem wam, że pomimo iż e28 ma dziwne jak dla mnie "latarniane" (od góry)
podświetlanie zegarów a nie jak w innych bumach wkoło :->
To i tak bursztynowy kolor dzwięk 6 w rzędzie jakoś działają na mnie kojąco i nie potrafie się wtedy na nią złościć... ;-)

Z jednej strony szkoda mi jej gonić a z drugiej nie mam pieniędzy żeby ciągle w nią pakować... żeby byc na 0...
Inną rzeczą było by żeby iść do przodu....
_________________
...piątki wizerunek- piękna
 
 
     
Kruczek 


Nadwozie: Exx
Model: 320i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1989
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 104
Skąd: Orońsko
Wysłany: 20 Sierpień 2009, 09:55   
   Imię: Jacek


tylny nie może być przedni tylko lewy lub prawy 8-)
 
 
     
Amos 
ETA Driver


Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 184
Skąd: WR-Radom
Wysłany: 20 Sierpień 2009, 17:00   
   Imię: Adam


To stwierdzenie wahacz lewy tylni to kolejne fachowe określenie części :


Chodzi o nr 5 na tym rysunku tj. Popychacz wycisk. bez łożysk.gum.
_________________
...piątki wizerunek- piękna
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20 Sierpień 2009, 17:10   
   Imię: Tomek


Amos napisał/a:
z czego haaa ?
że tylny napisałem ?? :oops: :mrgreen:

No może i tak ale kto wie może to auto to bomba... ??
A ja nie mam takiej ilości pieniędzy żeby co i rusza wsadzać po 500,-
Tydzień w tydzień...

Aby aby zastanawiam sie czy nie porobić tego "na sztuke" i nie sprzedać na rzecz siostry e34... :-|

Chociaż powiem wam, że pomimo iż e28 ma dziwne jak dla mnie "latarniane" (od góry)
podświetlanie zegarów a nie jak w innych bumach wkoło :->
To i tak bursztynowy kolor dzwięk 6 w rzędzie jakoś działają na mnie kojąco i nie potrafie się wtedy na nią złościć... ;-)

Z jednej strony szkoda mi jej gonić a z drugiej nie mam pieniędzy żeby ciągle w nią pakować... żeby byc na 0...
Inną rzeczą było by żeby iść do przodu....


Wahacz jest górny albo dolny... Chyba kupując wiedziałeś że bierzesz skarbonkę.
 
 
     
M-EJ 

Nadwozie: Exx
Model: qqqq
Silnik: qqqw
Rok produkcji: 6666
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 888
Skąd: kwkwkw
Wysłany: 20 Sierpień 2009, 17:15   
   Imię: qqqq


Spójrz na sprawe realnie. Jeżeli sądzisz że finansowo podołasz aucie to ratuj. Jeśli nie to sprzedaj na części czy coś. Nie oszukujmy się ale te auta są coraz starsze Amos i coraz więcej będzie wymagać twoja bunia a to dopiero początek. Ja sam już szukam z pół roku dobrej E28 a przez ten czas posiadałem E34.
_________________
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,046 sekundy. Zapytań do SQL: 12