|
E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28
|
[E28 520i] e28 by PERLIK |
Autor |
Wiadomość |
Perlik
AUTO TECHNIKA ŁAPY
Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 128 Skąd: BIA
|
Wysłany: 2 Październik 2014, 22:12 [E28 520i] e28 by PERLIK
Imię: Łukasz` |
|
|
Hej,
Dnia 22.09.2014 kupiłem bazę do zabawy, do spędzania czasu wolnego no i skarbonkę w jednym.
Dokładnie to kupiłem e28 na kołach, auto bez silnika i wnętrza ale za to karoseria jest jak na swoje lata bardzo ładna,
Ogólnie to jestem zadowolony z zakupu bo chciałem e28 z padniętym silnikiem i do remontu najlepiej i tu z pomocą przyszedł Kamil z Łodzi.
E28 ma być zachowane zgodnie z vinem, no prawie bo malutkie odstępstwo przewiduje co do silnika, zawieszenia i hamulców bo te trzy części trzeba poprawić lekko.
Vin :
VIN WBADK510309193633
Type code 4051
Type 520 I (EUR)
E series E28 ()
Series 5
Type LIM
Steering LL
Doors 4
Engine M20
Displacement 2.00
Power 0
Drive HECK
Transmission MECH
Colour GRAPHIT METALLIC (087) ---- to był duży PLUS by te auto kupić
Upholstery (0129) -- to jest tapicerka ma ktoś foto tego
Prod.date 1983-12-01
Code
Description (interface)
Description (EPC)
S300A ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH Central locking with antitheft system
S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM Therm. insulat. glass green ---- zielone wszystkie szyby
S400A SCHIEBE-HEBEDACH, MECHANISCH Slide/tilt sunroof, manual
S610 BMW BAVARIA MONO VF
S680A RADIOANTENNE MANUELL Radio antenna, manual
S915A nur Boden konserviert Dummy-SALAPA -- o co chodzi
Super jest to że całe auto ma oryginalny lakier, nie było bite, nie ma kitu.
2 kluczyki do auta, zamki sprawne w drzwiach i klapie tył, szyby z tego samego roku,
kilka fot (poprzedniego właściciela)
Wczoraj w ruch poszła pianownica, chemia, i myjka ciśnieniowa,
wymyłem wszystko, a dzisiaj kątówka, wiertarka, szczotki,
ps. zostawić tu czy dać do działu remonty
tam gdzie była rdza to leciałem kątówką i wiertarką z różnymi szczotkami, następnie oczyszczone miejsca przemyte nitrem i na to odrdzewiacz brunox zgodnie z ich instrukcją 2 warstwy, do jutra ma schnąć i jutro podkład. |
_________________ perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
|
|
|
|
|
Szalik1
Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 2194 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 3 Październik 2014, 19:21
Imię: Wojtek |
|
|
tym brunoxem to sobie płot mozesz wysmarować .... |
|
|
|
|
Perlik
AUTO TECHNIKA ŁAPY
Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 128 Skąd: BIA
|
Wysłany: 4 Październik 2014, 07:26
Imię: Łukasz` |
|
|
Wiem, że brunox cudów nie czyni ale coś tam trochę musi zabezpieczyć blachę,
na to idzie podkład reaktywny jeszcze, później podkład i kolor.
Po za tym darłem miejsca gdzie była rdza dosyć dokładnie, nie malowałem na rdzę, |
_________________ perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
|
|
|
|
|
kubik
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: 2,4
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Cze 2014 Posty: 396 Skąd: Mazury
|
Wysłany: 4 Październik 2014, 11:51
Imię: Kuba |
|
|
Powodzenia w działaniach,ja też właśnie zacząłem przygodę z e28,nawet w tym samym kolorze i wydzieram najmniejsze symptomy rdzy ,może kiedyś złapiemy się na spota |
|
|
|
|
Draż
Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 1096 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 4 Październik 2014, 16:09
Imię: Krzysztof |
|
|
Szalik1, Hahahhahahah dobrze gada! ładna buda, ale widać że jest co robić. Zrób jak trzeba a będziesz miał spokój na długie lata. |
_________________ Moja ex babcia
|
|
|
|
|
Perlik
AUTO TECHNIKA ŁAPY
Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 128 Skąd: BIA
|
Wysłany: 4 Październik 2014, 18:55
Imię: Łukasz` |
|
|
brunox jest całkiem dobry, ważne by dobrze wysechł itp.
co do roboty przy aucie, powiem szczerze, że tragedii nie ma, jedna dziura w tylnym pasie, reszta to bardziej powierzchowne, trochę roboty będzie w środku w okolicach słupek - podłoga u kierowcy i pasażera,
podłoga lalunia, jutro cyknę foto drzwi, bo ładne to trzeba się pochwalić
na razie mam inne auta do roboty, ale e28 będę dłubał starannie, |
_________________ perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
|
|
|
|
|
Kamil
Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 5 Październik 2014, 15:08
Imię: Kamil |
|
|
Perlik, burnox to jakieś nieporozumienie
zabezpieczyłem tym swoje auto i zaczęło wychodzić!!! ...jest dobry bo tak piszą na opakowaniu
dla mnie to syf!
całość musiałem poprawiać
poza tym to się nanosi na rdzę a nie na oczyszczone elementy
a jak chcesz malować reaktywnym to co wcześniej było burnoxem to już w ogóle tragedia
tak czy siak, powodzenia i nie zniechęcaj się po takich wypowiedziach jak moja |
_________________
https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro |
|
|
|
|
Perlik
AUTO TECHNIKA ŁAPY
Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 128 Skąd: BIA
|
Wysłany: 5 Październik 2014, 17:30
Imię: Łukasz` |
|
|
co do brunox'a to ja to widziałem tak by :
- poczyścić rdzę
- dać na to brunox by wszedł w reakcję z resztkami rdzy,
- przetrzeć to na gładko, zedrzeć prawie całe,
- na to podkład, normalny, reaktywnego nie będzie.
- (wiadomo, że jak gdzieś trzeba szpachlować to i kit pójdzie)
- kolor.
co zła rozkmina
to co lepiej zrobić czym zabezpieczać miejsca gdzie była rdza
najlepiej konkretne produkty.
edit.
nadkola to myślę pomalować farbo poliuretanową (niby do statków) i na to baranek, |
_________________ perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
|
|
|
|
|
iparts
Nadwozie: E12
Model: 518
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1996
Dołączył: 22 Mar 2013 Posty: 16 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 6 Październik 2014, 08:38
Imię: Marek |
|
|
brunox coś tam może pomóc chociaż też cudów nie można wymagać |
_________________ Zapraszamy forumowiczów do internetowego sklepu z częściami - http://www.iparts.pl |
|
|
|
|
Perlik
AUTO TECHNIKA ŁAPY
Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 128 Skąd: BIA
|
Wysłany: 28 Grudzień 2014, 22:17
Imię: Łukasz` |
|
|
trochę dłubałem przy e28, ale trochę tylko,
kilka gratów pryśnięte w podkład, kilka małych dziurek obspawanych w podłodze, może na dniach zmatuję całe auto i pomału przygotuję je do malowania,
Mam pytanko,
co myślicie o zakupie pasa dolnego w zamienniku pasuje to do auta
bo do malowania brakuje mi błotników przednich i pasa,
brać zamiennik czy szukać czegoś z oryginału jak wiadomo starego i do naprawy
ps. KAMIL
Kamil napisał/a: | Perlik, burnox to jakieś nieporozumienie
zabezpieczyłem tym swoje auto i zaczęło wychodzić!!! ... |
brunox to lipa, potwierdzam.
poczyściłem budę z rdzy, takie małe miejsca pomazałem brunoxem zgodnie z instrukcją i powiem, że nie tego się spodziewałem,
niby coś weszło w reakcje, niby coś zabezpieczone ale na auto które ma 30 lat to się nie na da,
Kamil zwracam honor |
_________________ perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
|
|
|
|
|
Beatles
Mr Zielona Otchłań
Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Mar 2007 Posty: 2836 Skąd: Kielce / Warszawa
|
Wysłany: 29 Grudzień 2014, 00:10
Imię: Marcin |
|
|
A ja z dwóch źródeł słyszałem ze ludzie źle brunoxa stosują, bo dopiero po pokryciu go epeksydowym, najlepiej w nie jednej warstwie zdaje egzamin... |
_________________ Szczęśliwi spalania nie liczą!
|
|
|
|
|
Perlik
AUTO TECHNIKA ŁAPY
Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 128 Skąd: BIA
|
Wysłany: 29 Grudzień 2014, 00:22
Imię: Łukasz` |
|
|
epoksyd sam w sobie zabezpiecza dobrze,
hmmm jak by brunox wymagał epoksydu to by było o tym napisane na opakowaniu,
ja osobiście miejsca czyszczone to maluję reaktywnym albo epoksydem, akryl to jak nie było mocnego czyszczenia. |
_________________ perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
|
|
|
|
|
Adaasko
Bronzitbeige
Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 174 Skąd: ten swąd?
|
Wysłany: 30 Grudzień 2014, 03:48
Imię: adaś |
|
|
Perlik napisał/a: | epoksyd sam w sobie zabezpiecza dobrze,
hmmm jak by brunox wymagał epoksydu to by było o tym napisane na opakowaniu,
ja osobiście miejsca czyszczone to maluję reaktywnym albo epoksydem, akryl to jak nie było mocnego czyszczenia. |
yyy a nie przypadkiem:
reaktywny jak nie było mocnego oczyszczenia - odczekac, odparowac - na to akryl
epoksyd - jak blacha idealna czysta - odczekac, odparowac - na to akryl? |
|
|
|
|
Perlik
AUTO TECHNIKA ŁAPY
Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 128 Skąd: BIA
|
Wysłany: 30 Grudzień 2014, 07:34
Imię: Łukasz` |
|
|
reaktywny na gołą blachę, jak była jakaś rdza,
epoksyd można walić na wszystkie metalowe części, lepiej zabezpiecza metal niż goły niż akryl.
a tak z innej beczki.
Hamulce z e32 5,0 4 tłoczki wejdą P&P do e28
czy z racji tego że to żeliwniaki to lepiej odpuścić
bo przód mam dociążony już m60b40. |
_________________ perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
|
|
|
|
|
Beatles
Mr Zielona Otchłań
Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Mar 2007 Posty: 2836 Skąd: Kielce / Warszawa
|
Wysłany: 30 Grudzień 2014, 13:06
Imię: Marcin |
|
|
Różnie gadajo. Większość nie zważa na wagę resorowaną/nieresorowaną i jakoś jeździ, choć chyba Kucharz miał dylemat z tym związany. M60B40 nie jest taki ciężki znowu, jeśli chodzi o wagę zacisku to wzrośnie Ci masa nieresorowana, choć tutaj musiałby wypowiedzieć się ktoś kto na takim samym zawiasie jeździł z zaciskiem lżejszym i cięższym, jak w praktyce to wpływa w e28 na prowadzenie bo w teorii przy cięższym zacisku powinno być bardziej "hardkorowo"
Możesz Kamila podpytać |
_________________ Szczęśliwi spalania nie liczą!
|
|
|
|
|
Mulder
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 1921 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 30 Grudzień 2014, 16:46
Imię: Maciek |
|
|
Perlik napisał/a: | Hamulce z e32 5,0 4 tłoczki wejdą P&P do e28
czy z racji tego że to żeliwniaki to lepiej odpuścić |
wejdą P&P miałem taki zestaw u siebie, ale nagminne niezasadne blokowanie przednich kół spowodowało, że mam ponownie oryginalne zaciski, i radzą sobie z takim samym zapałem jak te 4'o tłoczkowe...
chociaż niedługo wpadną z e31
nie zapomnij przy wymianie o dopasowaniu odpowiedniego SERWA bo możesz sobie równie dobrze pogorszyć osiągi hamowania... |
_________________ Черный Bymep
|
|
|
|
|
Perlik
AUTO TECHNIKA ŁAPY
Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 128 Skąd: BIA
|
Wysłany: 30 Grudzień 2014, 19:29
Imię: Łukasz` |
|
|
pytam bo mogę mieć zaciski 4 tłoczkowe za 500 zł, ale waham się czy po prostu nie zrobić tak jak miał Kucharz jeden tłoczek i kozak tarcza i klocek,
servo mam z m60b40, problem też że nie ma abs'u to będzie koła blokować,
ps 1. jak ktoś ma zaciski jedno tłoczkowe z 750 czy 850 to chętnie kupię, bo mój znajomy też szuka.
ps 2. co ze zderzakiem przednim, brać zamiennik czy szukać oryginału |
_________________ perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
|
|
|
|
|
StarZcarZ
stare ale jare
Nadwozie: Exx
Model: E28 528i Sport, 525i, E34 525i SE
Silnik: b28
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy Dołączył: 03 Mar 2010 Posty: 472 Skąd: Anglia
|
Wysłany: 31 Grudzień 2014, 11:15
Imię: Adam |
|
|
Perlik napisał/a: | Upholstery (0129) -- to jest tapicerka ma ktoś foto tego? |
To jest anthrazit, materialowe obicie w tzw jodelke dla aut przedliftowych jak Twoj egzemplarz.
Zdjecia w linku:
http://e12-e28.pl/viewtopic.php?p=83660#83660
Perlik napisał/a: | S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM Therm. insulat. glass green ---- zielone wszystkie szyby? |
Tak
Perlik napisał/a: | S915A nur Boden konserviert Dummy-SALAPA -- o co chodzi? |
Dostarczony z dodatkowa konserwacja antykorozyjna.
Co do pasa dolnego. Ja wstawilem trzy zamienniki ale tylko do poliftowych i po malych modyfikacjach nie ma tragedii ze spasowaniem. Problemem jest zbyt ostry kat "dzioba" w po-lifcie. Jak jest ze starszym typem nie wiem.
Powowdzenia w remoncie, to jest dobry material, "bedziesz Pan zadowolony"
Pochwal sie e21 co tam w podpisie masz. |
|
|
|
|
Kucharz
Pogrzebowy
Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
|
Perlik
AUTO TECHNIKA ŁAPY
Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 128 Skąd: BIA
|
Wysłany: 31 Grudzień 2014, 18:53
Imię: Łukasz` |
|
|
StarZcarZ napisał/a: | Co do pasa dolnego. Ja wstawilem trzy zamienniki ale tylko do poliftowych i po malych modyfikacjach nie ma tragedii ze spasowaniem. Problemem jest zbyt ostry kat "dzioba" w po-lifcie. Jak jest ze starszym typem nie wiem. |
dzięki za foto foteli i za pas dolny, chyba wezmę zamiennik.
co do e21 - sprzedane kilka miesięcy temu.
Kucharz napisał/a: | Polecam Ci takie rozwiązanie jak ja miałem. Jeśli dasz dobrą tarcze i klocekto będziesz miał wszelkie zalety 4-tłoczka, ale pozbawione jego wad |
no i tak trzeba zrobić.
dzięki. |
_________________ perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
|
|
|
|
|
Perlik
AUTO TECHNIKA ŁAPY
Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 128 Skąd: BIA
|
Wysłany: 1 Styczeń 2015, 22:54
Imię: Łukasz` |
|
|
kilka zdjęć z lepienia dziur i wstępnej konserwacji
tak wiem przewody się wyjmuje do konserwacji, nie wyjąłem ich jeszcze ale jutro wylatują i miejsce gdzie siedziały będzie czyszczone i pryskane.
tu zostawione bo wymaga więcej zabawy i dokładności
no i w wolnej chwili zagościł już silniczek,
A podwozie mam poczyszczone praktycznie, gdzie trzeba to poszedł podkład na to baranek i co teraz
Co polecicie na to Coś ala guma, jakiś bitgum jest coś dobrego na pistolet czy tylko na pędzel |
_________________ perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
|
|
|
|
|
Kucharz
Pogrzebowy
Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
|
Perlik
AUTO TECHNIKA ŁAPY
Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 128 Skąd: BIA
|
Wysłany: 2 Styczeń 2015, 00:13
Imię: Łukasz` |
|
|
tak b40,
miałem b44 ale sprzedałem na poczet tego b40
silnik ten ma przejechane ok 60 tyś km tylko, kilka łaaadnych lat stał,
ja go kupiłem rozebrałem i okazał się naprawdę ładny w środku, panewki igła, tłoki bez rys, rozrząd bez wytarć,
ja w nim wymieniłem pierścienie na nowe bo były zastane, głowice po remoncie, planowanie uszczelniacze docieranie zaworów, nowe uszczelniacze bloku, nowe wszystkie uszczelki, świece, śruby głowic, pompa wody, termostat, itp zalany obecnie olejem liqui moly 10w40
kilka fotek
6 cylindrów takie,
2 cylindry wytulejowałem
tłoki
panewki
cewki
zawory poczyszczone
trochę części
no i składamy
więcej zdjęć nie mam z silnika,
muszę jeszcze adapter do skrzyni kupić i odpalać |
_________________ perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
|
|
|
|
|
Beatles
Mr Zielona Otchłań
Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Mar 2007 Posty: 2836 Skąd: Kielce / Warszawa
|
Wysłany: 2 Styczeń 2015, 01:28
Imię: Marcin |
|
|
Perlik napisał/a: | Co polecicie na to Coś ala guma, jakiś bitgum jest coś dobrego na pistolet czy tylko na pędzel
|
sporo czytałem na ten temat ostatnio i najwięcej dobrego czytałem o czymś z palety APP albo Novola. Ja mam robione Novolem 620, a nas spec forumowy robi środkiem Bolla 2w1 i chyba chwali. Na 100% nie polecam nic na pędzel a już na 100% nie polecam gdzieniegdzie chwalonego Valvoline Bodysafe o konsystencji smoły. |
_________________ Szczęśliwi spalania nie liczą!
|
|
|
|
|
Perlik
AUTO TECHNIKA ŁAPY
Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 128 Skąd: BIA
|
Wysłany: 2 Styczeń 2015, 01:35
Imię: Łukasz` |
|
|
takiego Novola to pójdzie kilka puszek, hmmmm używałem tego tylko do mazania po spawach itp, nie myślałem by to dać na całą podłogę,
ps.
a takie coś
http://allegro.pl/srodek-...4902291749.html
czy ten i takie podobne to lipa |
_________________ perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
|
|
|
|
|
Beatles
Mr Zielona Otchłań
Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Mar 2007 Posty: 2836 Skąd: Kielce / Warszawa
|
Wysłany: 2 Styczeń 2015, 01:41
Imię: Marcin |
|
|
ja pomyliłem - przynajmniej u mnie tak było - novol 620, tj. masa uszczelniająca na miejsca po spawaniu, z ubytkami itd, i novol 610 jako konserwacja + gold car baranek w niektorych miejscach np przy podłużnicach. aaa pod to wszystko 2x podkład epoksydowy lechler.
ja widziałem efekty tego:
http://allegro.pl/baranek...4923260207.html
i wygląda fajnie, estetycznie, po zastygnięciu o odpowiedniej strukturze. Co do skuteczności, to nie wiem, mogę gdybać tylko i polegać na opiniach, które BOLL ma podzielone, internet przestał już dawno być źródłem wiarygodnej informacji... |
_________________ Szczęśliwi spalania nie liczą!
|
Ostatnio zmieniony przez Beatles 2 Styczeń 2015, 01:45, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Perlik
AUTO TECHNIKA ŁAPY
Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 128 Skąd: BIA
|
Wysłany: 2 Styczeń 2015, 01:44
Imię: Łukasz` |
|
|
to novol 610 po wyschnięciu jest jak guma czy twardnieje jak baranek |
_________________ perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
|
|
|
|
|
Beatles
Mr Zielona Otchłań
Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Mar 2007 Posty: 2836 Skąd: Kielce / Warszawa
|
Wysłany: 2 Styczeń 2015, 01:47
Imię: Marcin |
|
|
Jest o konsystencji podobnej do fabrycznej konserwacji, nie brudzi po dotknięciu, nie jest lepkie, da się wgnieść paznokciem, jest dość elastyczne. Podobne jak ten boll 2w1, ale boll jest chyba trochę bardziej jak baranek. |
_________________ Szczęśliwi spalania nie liczą!
|
|
|
|
|
Perlik
AUTO TECHNIKA ŁAPY
Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 128 Skąd: BIA
|
Wysłany: 2 Styczeń 2015, 01:49
Imię: Łukasz` |
|
|
i na tą masę coś jeszcze dawać trzeba czy tak można zostawić
tak ze 2 warstwy trzeba by dać pewnie, jedna wyschnie i później druga, dobrze myślę
coś tzn. farby albo inne zabezpieczenia jeszcze
więc baranek tylko na progi, a to na całe podwozie, nadkola - tak |
_________________ perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
|
|
|
|
|
Beatles
Mr Zielona Otchłań
Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Mar 2007 Posty: 2836 Skąd: Kielce / Warszawa
|
Wysłany: 2 Styczeń 2015, 02:07
Imię: Marcin |
|
|
Perlik napisał/a: | i na tą masę coś jeszcze dawać trzeba czy tak można zostawić
tak ze 2 warstwy trzeba by dać pewnie, jedna wyschnie i później druga, dobrze myślę
coś tzn. farby albo inne zabezpieczenia jeszcze
więc baranek tylko na progi, a to na całe podwozie, nadkola - tak |
Novol 610 czy ten Boll 2w1 może zostać na podwoziu jako ostatnia warstwa, na nadkolach też ale co do sposobu nakładania itd, to nie chcę wprowadzać w błąd bo praktycznego doświadczenia z tym niestety nie mam |
_________________ Szczęśliwi spalania nie liczą!
|
|
|
|
|
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,049 sekundy. Zapytań do SQL: 14
|