E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Dixi
22 Listopad 2009, 20:13
[E28 528i] BMW ///M528i ;)
Autor Wiadomość
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 4 Styczeń 2008, 09:19   
   Imię: Jakub


Grigorij napisał/a:
Ja już wiem że marki nie zmieni :mrgreen:

:mrgreen: sie wie

kargul1005 napisał/a:
Ciekawe czy następne autko to tez będzie e28.
Mam nadzieję, że tak:)

Teraz raczej nie. Ale w przyszłości może jako drugie autko.

Pozdrawiam
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 2 Luty 2008, 23:05   
   Imię: Jakub


Jako że ogłoszenie z pewnych przyczyn jest już nieaktualne ;-)

Odgrzeję trochę mojego starego kotleta, który już dalece odbiega od oryginału.

Kiedyś chwaliłem się kilkoma tailami wśród których był niekompletny tempomat.
W poniedziałek po spotkaniu pod Krakowem z Grigorij-em stałem się posiadaczem silniczka od tempomatu, którego mi brakowało. Dziś to poskładałem (dodam że przełożeniu przewodu od silniczka przez ścianę grodziową nie jest rzeczą arcy trudną ;) ) i prawdę mówiąc nie wierzyłem że zadziała. Myliłem sie jednak. Wszystko działa :mrgreen:

Tak więc teraz drobnostką jest brak włącznika świateł stop (potrzebnego do wyłączenia tempomatu po wciśnięciu pedału sprzęgła) oraz czterech mocowań, których jeśli nie uda mi się zdobyć to dorobię sobie sam ;-)

Tak więc jeśli ktoś chciałby montować u siebie tempomat to służę radą i pomoca

Pozdrawiam
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 17 Luty 2008, 13:29   
   Imię: Jakub


Tak było


A tak jest


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jakby ktoś potrzebował kierownicę taką jak z pierwszego zdjęcia to zapraszam na PW

Nowy wydech :-D



:D :D :D

Pozdrawiam
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
remotec. 
remotec

Nadwozie: Exx
Model: 840CI/520 Racing Dynamics R26/ 530d /318is
Silnik: M60B40/M50R26
Rok produkcji: 1993
Dołączył: 28 Kwi 2007
Posty: 34
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24 Luty 2008, 11:53   
   Imię: xxx


Widziałem kiedyś Twoje auto pod marketem we Wrocławiu na Hallera, zaparkowałeś obok mojej czerwonej E34.
pozdrawiam
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 24 Luty 2008, 15:12   
   Imię: Jakub


remotec. napisał/a:
Widziałem kiedyś Twoje auto pod marketem we Wrocławiu na Hallera, zaparkowałeś obok mojej czerwonej E34.


A tak. Pamiętam. Była taka sytuacja.

Pozdrawiam
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
Łagoda 

Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: m20
Rok produkcji: 1983
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 85
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 24 Luty 2008, 17:12   
   Imię: Tomasz


Jakiej firmy to koncowy tlumik? I jesli mozna wiedziec ile kosztował. pozdrawiam
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 24 Luty 2008, 20:27   
   Imię: Jakub


Łagoda napisał/a:
Jakiej firmy to koncowy tlumik?

Wszystkie tłumiki jak i elementy do ich zamontowania (które będę miał po niedzieli) są Bosal-a. Wyjątkiem są rury kolektorowe, które pochodzą z PolmOstrów oraz uszczelki pod rury kolektorowe (Tesh)
Łagoda napisał/a:
I jesli mozna wiedziec ile kosztował.

Oczywiście że można :-D Ceny były śmiesznie niskie. wypiszę więc po kolei co ile kosztowało:
- pierwszy tłumik - 155zł
- środkowy tłumik - 189zł
- końcowy tłumik- 134zł
- rura kolektorowa (2szt) - 45zł/szt
- pierścienie uszczelniające rury kolektorowe coś ok 60zł (2 takie o ringi i taki a'la trójkątny wihajster do skręcenia rury z tłumikiem)
- opaski zaciskowe (8szt) - 1,80zł/szt
- rurki łączące tłumiki (4szt) 15zł/szt (ale dwie w/g katalogu powinny być o innym numerze i nie wiem czy bedą ok)
- wieszak tłumika - 41zł
- uszczelki pod rury kolektorowe 2szt (tesh) - 6zł/szt (ale te kupiłem znacznie wcześniej)

Całość łącznie z przesyłkami wyniosła mnie coś ok 830zł

Jakby ktoś chciał to dam namiary ;-)

P.S. Będę miał do sprzedania środkowy tłumik Boysen do BMW 535i/M535i/635CSi w wersji bez kata ;-)

Pozdrawiam
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
Maro 


Nadwozie: E28
Model: M545i
Silnik: m106
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 311
Skąd: Gdańsk/Ciechanów
Wysłany: 24 Luty 2008, 23:43   
   Imię: Maro


to jak znalazł do mnie, jaki stan i jaka cena?
_________________
 
 
     
pavoolon 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1980
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 99
Skąd: SZ
Wysłany: 25 Luty 2008, 12:58   
   Imię: Paweł


jak zalozyles kierownice, zmieniales cala kolumne na taka pod cienki wieloklin?
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 1 Marzec 2008, 09:48   
   Imię: Jakub


Maro napisał/a:
to jak znalazł do mnie, jaki stan i jaka cena?


Stan oceniał bym na dobry. Ale dokładnie zweryfikuję to jak będzie wyciągnięty. Wtedy też będę mógł myśleć nad ceną.

pavoolon napisał/a:
ak zalozyles kierownice, zmieniales cala kolumne na taka pod cienki wieloklin?

Poprostu odkręciłem starą i założyłem nową. Poprostu kupiłem kierownice z odpowiednim wieloklinem.

Namiary na tłumiki ;)
www.auto-internet.pl
tel. 506441976

Pozdrawiam
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 15 Marzec 2008, 21:15   
   Imię: Jakub


Tak było


A tak jest teraz




I moja nowa zabawka :mrgreen:


Pozdrawiam
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
Bart 


Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 682
Skąd: 3city
Wysłany: 16 Marzec 2008, 12:36   
   Imię: Bart


Jaki koszt takiej zabawki :?:
_________________
Pzdr
Bart
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 16 Marzec 2008, 14:35   
   Imię: Jakub


Bart napisał/a:
Jaki koszt takiej zabawki

Ceny wahają się od 500 do 800zł
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 28 Marzec 2008, 23:22   
   Imię: Jakub


Z przykrością, bólem i ze łzami w oczach doszedłem do wniosku że projekt ///M528i został definitywnie zakończony (pomimo, że nieskończony) :cry:
Doszedłem do wniosku, że nie będę jej reanimował ani wymieniał budy. Dlatego też rozbiorę ją na części i skoncentruję się na dopieszczeniu dieselka, który pozostanie prawie 100% oryginalny.

Pozdrawiam
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28 Marzec 2008, 23:34   
   Imię: Tomek


Dexter528i napisał/a:
Z przykrością, bólem i ze łzami w oczach doszedłem do wniosku że projekt ///M528i został definitywnie zakończony (pomimo, że nieskończony) :cry:
Doszedłem do wniosku, że nie będę jej reanimował ani wymieniał budy. Dlatego też rozbiorę ją na części i skoncentruję się na dopieszczeniu dieselka, który pozostanie prawie 100% oryginalny.

Pozdrawiam


No to lipa :-/
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 28 Marzec 2008, 23:39   
   Imię: Jakub


MAJSU_WuWuA napisał/a:
No to lipa

Trochę tak. Ale jestem myśli że nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 28 Marzec 2008, 23:42   
   Imię: Marcin


jeśli miałbym wybierać, to chyba dobry wybór...fajnie mieć oryginał w znakomitej większości.
 
 
     
kjubus 


Nadwozie: Exx
Model: 315 318
Silnik: m10b16 m10b20
Rok produkcji: 1983 1978
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 267
Skąd: Górki Wielkie
Wysłany: 29 Marzec 2008, 09:52   
   Imię: Kuba


Przykre... :roll: bo Twoje M528i jest naprawdę wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju :roll:
_________________
E21 315 04/1983 Opalgrün-metallic
E21 318 09/1978 Iberischrot
E30 325e 06/1986 Delphin Metallic
E87 118i 02/2008 Black Sapphire Metallic
 
 
     
Gierap 


Nadwozie: Exx
Model: E39 540iA
Silnik: M62B44
Rok produkcji: 1996
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 179
Skąd: Radom
Wysłany: 29 Marzec 2008, 12:38   
   Imię: Krzysztof


Dexter528i napisał/a:
Z przykrością, bólem i ze łzami w oczach doszedłem do wniosku że projekt ///M528i został definitywnie zakończony (pomimo, że nieskończony) :cry:
Doszedłem do wniosku, że nie będę jej reanimował ani wymieniał budy. Dlatego też rozbiorę ją na części i skoncentruję się na dopieszczeniu dieselka, który pozostanie prawie 100% oryginalny.

Pozdrawiam


Dex a sprzedać jej nie chcesz :?: Co tam w niej wymaga poratowania :?: Wokół kielichów widzę nie za bogato,a w silniku co jest,podbiera dużo oleju?Nie ma kompresji :?:
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 30 Marzec 2008, 17:59   
   Imię: Jakub


Gierap napisał/a:
Dex a sprzedać jej nie chcesz

Nie. W moim przypadku jest to zupełnie nieekonomiczne.

Gierap napisał/a:
Co tam w niej wymaga poratowania :?: Wokół kielichów widzę nie za bogato,a w silniku co jest,podbiera dużo oleju?Nie ma kompresji :?:


Progi trzeba by już wymienić (poszycie i wewnętrzną część, wokół kielichów (najlepiej całe nadkola), coś zaczęło się dziać z prawą podłużnicą, podłogę też trzeba by popoprawiać, łączenia ściany grodziowej przedniej z nadkolami, zewnętrzna część nadkoli tylnych (to co łączy się na rancie z błotnikami.
Silnik też wymagał by już remontu. Kompresje jeszcze ma (nie taką jak powinna być) ale nierówną i pobiera olej.

Pozdrawiam
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 23 Maj 2008, 21:34   
   Imię: Jakub


Kilka fotek z rozbiórki









_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
M-EJ 

Nadwozie: Exx
Model: qqqq
Silnik: qqqw
Rok produkcji: 6666
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 888
Skąd: kwkwkw
Wysłany: 24 Maj 2008, 11:39   
   Imię: qqqq


Pewnie rozbierasz z maślanymi oczami co ;-) ?
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 24 Maj 2008, 13:10   
   Imię: Jakub


M-EJ napisał/a:
Pewnie rozbierasz z maślanymi oczami co ;-) ?


Jak popatrzałem na ten ryjek zanim zacząłem rozbierać to mi się łza w oku zakręciła. Ale cóż
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 1 Czerwiec 2008, 07:47   
   Imię: Jakub


Kilka kolejnych fotek




A tutaj przykład, że pewne rzeczy widać dopiero po rozebraniu auta i są nie widoczne z wierzchu.
Okolica króćca odprowadzającego wodę z szyberdachy
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,044 sekundy. Zapytań do SQL: 13