[E28 520i] M20B20 by Włodar |
Autor |
Wiadomość |
włodar_e30
Nadwozie: E28
Model: E30, E28
Silnik: M52B28, M20B20
Rok produkcji: 1989, 1984
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2012 Posty: 303 Skąd: Puszczykowo/Swarzędz
|
Wysłany: 6 Grudzień 2012, 14:25 [E28 520i] M20B20 by Włodar
Imię: Marcin |
|
|
Witam
Od dłuższego czasu jestem `biernym` użytkownikiem tego forum - w końcu postanowiłem się ujawnić. Auto jest szykowane dla mojej kobiety, ja mam swoje E30
Specyfikacja:
Numer podwozia WBADK510409323967
Kod typu 4051
Typ 520 I (EUR)
Typoszereg E E28 ()
Seria 5
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M20
Pojemność skokowa 2.00
Moc 0
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor BRONZITBEIGE METALLIC (139)
Tapicerka (0169)
Data prod. 1984-04-02
Wyposażenie
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S300A ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH Centralny zamek z autoalarmem
S311 ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL
S351 WAERMESCHUTZGLAS BRAUN, RUNDUM
S400A SCHIEBE-HEBEDACH, MECHANISCH Dach przesuwno-uchylny obsług. ręcznie
S915A nur Boden konserviert Brak konserwacji pokrycia zewn.
Na chwilę obecną zamontowana pólka z roletą, gwint na ukończeniu, wymieniony sprzęt CA, felgi 3tlg 17" 9,5J odświeżają się.
Oto kilka fot:
|
|
|
|
|
Dixi
Ojciec Dyrektor n° 1
Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 4806 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 6 Grudzień 2012, 14:27
Imię: Damian |
|
|
Noo wygląda interesująco, tylko czemu tak mało zdjęć Panie |
_________________ E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
|
|
|
|
|
Dominique
Nadwozie: E28
Model: E28 533i USA
Silnik: M30B32
Rok produkcji: 02.06.1983
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 809 Skąd: wigry/warszawa
|
Wysłany: 6 Grudzień 2012, 14:37
Imię: Dominik |
|
|
Nie chcę nic mówić, ale Twoja kobieta będzie miała ciekawsze auto niż Ty
Niezły rekin, chociaż tak naprawdę eczydziecha też zacnie wygląda! |
_________________ Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.
E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss |
|
|
|
|
włodar_e30
Nadwozie: E28
Model: E30, E28
Silnik: M52B28, M20B20
Rok produkcji: 1989, 1984
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2012 Posty: 303 Skąd: Puszczykowo/Swarzędz
|
Wysłany: 7 Grudzień 2012, 13:05
Imię: Marcin |
|
|
Foty wrzucę w niedzielę jak poskładam z przodu zawias i zacznie szurać po glebie |
|
|
|
|
Przemas
Przemas
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 588 Skąd: Konin/Warszawa
|
Wysłany: 7 Grudzień 2012, 14:21
Imię: Przemek |
|
|
Jakie prace wykonywałeś przy aucie |
_________________
|
|
|
|
|
włodar_e30
Nadwozie: E28
Model: E30, E28
Silnik: M52B28, M20B20
Rok produkcji: 1989, 1984
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2012 Posty: 303 Skąd: Puszczykowo/Swarzędz
|
Wysłany: 7 Grudzień 2012, 14:33
Imię: Marcin |
|
|
hmmm od zakupu:
-zlikwidowałem 3 ogniska korozji (łączenie pasa tylnego dolnej części, w pasie przednim przy próbie odkręcenia wydłubałem dziurkę oraz od striny pasażera przy miejscu na lewarek)
-wygłuszenie maski kupiłem, wyprałem i pomalowałem na nowo
-szyby przednie ktoś przerobił z elektryków na manualne z zwenętrznym napędem więc zrobiłem je jak vin nakazuje
-wywaliłem kilkanaście metrów zbędnej instalacji CA i zmieniłem głośniki
-klin przedniej szyby
-wyczyściłem komore silnika
-no i gwint home-made
Na pewno muszę udać się do `boilarza` i na polerke lakieru.
Wrzuce foty bo nie lubie tak na sucho pisać |
|
|
|
|
shakaz
Nadwozie: E28
Model: 528
Silnik: M30B28
Rok produkcji: 1981
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 155 Skąd: POZnan*
|
Wysłany: 7 Grudzień 2012, 19:16
Imię: michał |
|
|
No nice
Bedziesz miał zdjęcia tego gwintu? |
|
|
|
|
Przemas
Przemas
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 588 Skąd: Konin/Warszawa
|
Wysłany: 7 Grudzień 2012, 21:13
Imię: Przemek |
|
|
włodar_e30 napisał/a: | Na pewno muszę udać się do `boilarza` i na polerke lakieru |
Znasz Marcina...? Autodetox? |
_________________
|
|
|
|
|
włodar_e30
Nadwozie: E28
Model: E30, E28
Silnik: M52B28, M20B20
Rok produkcji: 1989, 1984
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2012 Posty: 303 Skąd: Puszczykowo/Swarzędz
|
Wysłany: 9 Grudzień 2012, 01:11
Imię: Marcin |
|
|
Pemas napisał/a: | Znasz Marcina...? Autodetox? |
Nie znam. Mam kolesia w Swarzędzu co po gdzinach robi wgniotki- mega ceny porównując do firm zajmujących się detalingiem.
A i wrzucam obiecane foty zawiasu, koszt modyfikacji 369zł(299zł tulejki gwintowane+ 70 zł lusarz/tokarz. Tył jest zrzucony na maxa w dół, przód jeszcze może zejc 3/4cm. Docelowo wjada amory utwardzone i skrócone.
|
|
|
|
|
Adaasko
Bronzitbeige
Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 174 Skąd: ten swąd?
|
Wysłany: 9 Grudzień 2012, 02:11
Imię: adaś |
|
|
PIEKNIE!
spręzyny granatowe? od civica?
robicie jakies spoty rekinami w Pz? |
|
|
|
|
włodar_e30
Nadwozie: E28
Model: E30, E28
Silnik: M52B28, M20B20
Rok produkcji: 1989, 1984
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2012 Posty: 303 Skąd: Puszczykowo/Swarzędz
|
Wysłany: 9 Grudzień 2012, 10:07
Imię: Marcin |
|
|
Tak, granatowe od Civica- tylko trzeba miec zestaw z aluminiowymi talerzami/nie z tworzywa/
Co do spotów to ja jeżdżę na Poznańskie Klasyki Noca. |
|
|
|
|
Przemas
Przemas
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 588 Skąd: Konin/Warszawa
|
Wysłany: 9 Grudzień 2012, 10:26
Imię: Przemek |
|
|
Cytat: | Nie znam. Mam kolesia w Swarzędzu co po gdzinach robi wgniotki- mega ceny porównując do firm zajmujących się detalingiem. |
Wpisz w google z dopiskiem Poznań, powołaj na mnie i porównaj sobie ofertę
włodar_e30 napisał/a: | Co do spotów to ja jeżdżę na Poznańskie Klasyki Noca. |
Moja raz tam była, zanim ją jeszcze sam widziałem i odebrałem |
_________________
|
|
|
|
|
włodar_e30
Nadwozie: E28
Model: E30, E28
Silnik: M52B28, M20B20
Rok produkcji: 1989, 1984
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2012 Posty: 303 Skąd: Puszczykowo/Swarzędz
|
Wysłany: 10 Grudzień 2012, 18:10
Imię: Marcin |
|
|
Pemas napisał/a: | Cytat:
Nie znam. Mam kolesia w Swarzędzu co po gdzinach robi wgniotki- mega ceny porównując do firm zajmujących się detalingiem.
Wpisz w google z dopiskiem Poznań, powołaj na mnie i porównaj sobie ofertę |
Do tego mojego mam z 700metrów, ale dzięki za info
Co do klasyków to wpadaj z Konina daleko nie masz, a klimat zajefajny |
_________________
|
|
|
|
|
Przemas
Przemas
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 588 Skąd: Konin/Warszawa
|
Wysłany: 11 Grudzień 2012, 19:42
Imię: Przemek |
|
|
włodar_e30 napisał/a: | Co do klasyków to wpadaj z Konina daleko nie masz, a klimat zajefajny |
Konin rodzinny, więcej czasu w stolicy ale jak tylko przyjdzie lato będzie trzeba i do Poznania dojeżdzać
W końcu Babcia jest Made in Pozen |
_________________
|
|
|
|
|
włodar_e30
Nadwozie: E28
Model: E30, E28
Silnik: M52B28, M20B20
Rok produkcji: 1989, 1984
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2012 Posty: 303 Skąd: Puszczykowo/Swarzędz
|
Wysłany: 17 Styczeń 2013, 14:37
Imię: Marcin |
|
|
No i przyszedł czas na koło. Narazie złożone na `szybko` żeby nacieszyć oko. Rotory pójdą w kolor auta, bębny na czarno, Na 9J naciąg 205/40 17.
|
_________________
|
|
|
|
|
Kucharz
Pogrzebowy
Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
|
włodar_e30
Nadwozie: E28
Model: E30, E28
Silnik: M52B28, M20B20
Rok produkcji: 1989, 1984
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2012 Posty: 303 Skąd: Puszczykowo/Swarzędz
|
Wysłany: 17 Styczeń 2013, 15:31
Imię: Marcin |
|
|
tak, zobaczymy jak to się spasuje z budą. |
_________________
|
|
|
|
|
Szalik1
Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 2194 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 17 Styczeń 2013, 15:56
Imię: Wojtek |
|
|
o cholercia, musze powiedziec ze pomysł naprawde super
kto by pomyslał ze z trxów mozna takie cudo stworzyć, bebny od czego |
|
|
|
|
włodar_e30
Nadwozie: E28
Model: E30, E28
Silnik: M52B28, M20B20
Rok produkcji: 1989, 1984
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2012 Posty: 303 Skąd: Puszczykowo/Swarzędz
|
Wysłany: 17 Styczeń 2013, 16:00
Imię: Marcin |
|
|
bębny i ranty od jakiś gównolooków |
_________________
|
|
|
|
|
Filip0
Burgund Lover
Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 2223 Skąd: Wrocław / Sława
|
Wysłany: 17 Styczeń 2013, 18:12
Imię: Filip |
|
|
ZAJEBISTE
Strasznie mi się podobają, aż pójdę dzisiaj do garażu popatrzec na te trx-y
Szacun |
_________________
|
|
|
|
|
luther
buffalo leather fan
Nadwozie: Exx
Model: 635CSiA
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 10/1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 29 Lip 2010 Posty: 287 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 17 Styczeń 2013, 18:57
Imię: Kamil |
|
|
Wygląda konkretnie. Możesz wrzucić więcej fotek jak to od wewnątrz wygląda? |
_________________ Pozdrawiam,
Kamil
1986 635CSiA |
|
|
|
|
włodar_e30
Nadwozie: E28
Model: E30, E28
Silnik: M52B28, M20B20
Rok produkcji: 1989, 1984
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2012 Posty: 303 Skąd: Puszczykowo/Swarzędz
|
Wysłany: 17 Styczeń 2013, 22:12
Imię: Marcin |
|
|
graty już zawiezione do piaskowania.
Macie jakiś pomysł na końcówki wydechu Myślałem, o rurach z inoxu 2x60mm, ale ten wydech co jest na aucie jest na jedną rurkę i nie wiem czy da się przerobić bo otwory na rury bym chciał w innym miejscu. |
_________________
|
|
|
|
|
Przemas
Przemas
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 588 Skąd: Konin/Warszawa
|
Wysłany: 17 Styczeń 2013, 22:32
Imię: Przemek |
|
|
Dobry patent z tym kołem |
_________________
|
|
|
|
|
Kuba-Kalina
Nadwozie: Exx
Model: 126p
Silnik: v8
Rok produkcji: 1979
Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 263 Skąd: zakopane
|
Wysłany: 17 Styczeń 2013, 22:44
Imię: kuba |
|
|
Jesli mozesz opisz te kola dokładniej ?Co od czego i kto to robił??? |
|
|
|
|
włodar_e30
Nadwozie: E28
Model: E30, E28
Silnik: M52B28, M20B20
Rok produkcji: 1989, 1984
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2012 Posty: 303 Skąd: Puszczykowo/Swarzędz
|
Wysłany: 18 Styczeń 2013, 09:50
Imię: Marcin |
|
|
Ja szczegółów nie znam- projekt i wykonanie by dzidziusbmw |
_________________
|
|
|
|
|
klasyczny
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: m21b24
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 09 Mar 2011 Posty: 64 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 18 Styczeń 2013, 10:08
Imię: Piotr |
|
|
mistrzowwwska jest. Kolor, koło mee like it! Niestety też jestem w trakcie robienia bronzit beige na 17'' i gwincie |
_________________ www.klasyczny.com - we love classic & youngtimer cars |
|
|
|
|
włodar_e30
Nadwozie: E28
Model: E30, E28
Silnik: M52B28, M20B20
Rok produkcji: 1989, 1984
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2012 Posty: 303 Skąd: Puszczykowo/Swarzędz
|
Wysłany: 18 Styczeń 2013, 12:42
Imię: Marcin |
|
|
To przynajmniej customowe koło będzie ją wyróżmiać |
_________________
|
|
|
|
|
Adaasko
Bronzitbeige
Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 174 Skąd: ten swąd?
|
Wysłany: 18 Styczeń 2013, 20:09
Imię: adaś |
|
|
WOOOWWWW! POLECIAŁES Z TYM KOŁEM STRASZNIE!!!
środek to sloneczka z E24 chyba, masakra, kozaki straszne! |
|
|
|
|
Adaasko
Bronzitbeige
Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 174 Skąd: ten swąd?
|
Wysłany: 19 Styczeń 2013, 12:33
Imię: adaś |
|
|
a co do końcówek, brzmi barbarzyńsko, ale 2x70 będzie idealnie, mam tak w e30, spojrz sobie w innych autach forumowiczów, naprawde wygląda rasowo i nie przesadzone |
|
|
|
|
włodar_e30
Nadwozie: E28
Model: E30, E28
Silnik: M52B28, M20B20
Rok produkcji: 1989, 1984
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2012 Posty: 303 Skąd: Puszczykowo/Swarzędz
|
Wysłany: 19 Styczeń 2013, 12:43
Imię: Marcin |
|
|
W e30 to mam 2x76 alu tutaj to sie chyba nie zmieści. Musze dorwac kawal rury to porobie przymiarki. |
_________________
|
|
|
|
|
|