Przesunięty przez: Dixi 22 Listopad 2009, 20:13 |
[E28 528i] BMW ///M528i ;) |
Autor |
Wiadomość |
Dexter528i
PAŹDZIERZ 2014 :-)
Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 2003 Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
|
Wysłany: 6 Kwiecień 2007, 08:02 [E28 528i] BMW ///M528i ;)
Imię: Jakub |
|
|
Krótka historia mojego E28
528i E28 chrom line, na zwykłym zderzaku z września 83. Orginalny lakier to prawdopodobnie Opalgrün Metallic 171. Dodatkowym wyposażeniem z jakim wyjechało z fabryki był centralny zamek, elektrycznie sterowany blaszany szyberdach, ABS i Check Control (chociaż to chyba było w 528i w standarcie).
Do polski zostało przywiezione w 91 roku. Napewno jestem conajmiej trzecim właścicielem w kraju. Auto kupiłem w maju 2003 roku i wtedy było już na zderzakach i progach a'la Rieger, posiadalo elektrycznie sterowane przednie szyby, czarną skórzaną tapicerkę ze sportowymi fotelami BMW ( jest jeden emblemat ///M ;-) ). Fotele są z maja 85 roku.
Aktualnie auto posiada zestaw ospoilerowania M-Technic pochodzący z M535i z 86 roku, spoiler na tylną klapę pochodzi z innej E28 ale też jest z 86 roku. Lakier to Titansilber metalic 354. Od niedawna samochód posiada 4 elektrycznie sterowane szyby pochodzące z 520i z 87 roku.
Silnik to stare, dobre M30. Jest to conajmiej trzecie M30B28 w tym samochodzie. W poprzednim walneła mi panewka i okazyjnie trafił się drugi z kompletnym osprzętem (rozrusznik, alternator, przepływomierz, kolektor dolotowy i wydechowy, wiązka, ECU, visco z wiatrakiem), sprzęgłem i skrzynią biegów. Aktualny silnik jeździł wcześniej w 528i z lutego 83, ale silnik z fabryki wyjechał w 728i E23 z listopada 81 roku i współpracował w tym sanochodzie z automatyczną skrzynią biegów 3HP22. Most o przełożeniu 3,15 pochodzi z 524td z 84 roku.
Początkowo samochód jeździł na 6-cio ramennych aluminiowych felgach z E36 (7x15 E49 + dystanse 15mm), następnie były AEZ Bimo (7x16 ET25), później pajęczyny z E32/E34 (7x15 ET20), a obecnie dwuczęściowe BBS-y w rozmiarze 8x17 ET20.
Samochód miał dwie stłuczki. Prawy przedni róg (ale nie za mojej kadencji) oraz lewy tył (za mojej kadencji)
Plany :!: szerokie i kosztowne :-P
- remont silnika (już bardzo blisko)
- zawieszenie (2 wahacze przednie, łączniki stabilizatorów przód i tył, końcówki drążków kierowniczych, tuleje wahaczy tylnych i tylnej belki)
- nowy wydech (troszkę dalej)
To z rzeczy priorytetowych.
A z bajerów marzy mi się :
- klima
- nowa skóra (być może szara)
- BC
- szpera
- elektryka i grzanie foteli
- zaślepki do zderzaka i progów ;-)
Poniżej aktualne zdjęcia
|
_________________ Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"
Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US |
Ostatnio zmieniony przez Bart 8 Czerwiec 2008, 14:33, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Gierap
Nadwozie: Exx
Model: E39 540iA
Silnik: M62B44
Rok produkcji: 1996
Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 179 Skąd: Radom
|
Wysłany: 6 Kwiecień 2007, 10:54
Imię: Krzysztof |
|
|
:shock: :shock: Ładne cacko no no ;-) ;-) Aż zazdroszczę,felgi ładniusie no i ten kolorek,tylko czemu ten wydech tak bardzo wystaje,jak dla Mnie to za długi ;-) |
|
|
|
|
MAJSU
Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 6 Kwiecień 2007, 11:00
Imię: Tomek |
|
|
Jak tak patrzę na twoją furkę Dexter to myślę sobie że chyba czas położyć nowym lakier na mojej A te felgi to były nitowane czy skręcane :roll: |
|
|
|
|
Dexter528i
PAŹDZIERZ 2014 :-)
Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 2003 Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
|
Wysłany: 6 Kwiecień 2007, 11:05
Imię: Jakub |
|
|
MAJSU_WuWuA napisał/a: | A te felgi to były nitowane czy skręcane |
Skręcane |
_________________ Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"
Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US |
|
|
|
|
Dixi
Ojciec Dyrektor n° 1
Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 4806 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 6 Kwiecień 2007, 11:09
Imię: Damian |
|
|
zalatw sobie zaslepki :mrgreen: |
_________________ E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
|
|
|
|
|
Dexter528i
PAŹDZIERZ 2014 :-)
Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 2003 Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
|
Wysłany: 6 Kwiecień 2007, 12:39
Imię: Jakub |
|
|
Dixi napisał/a: | zalatw sobie zaslepki |
Narazie są inne priorytety
Gierap napisał/a: | tylko czemu ten wydech tak bardzo wystaje,jak dla Mnie to za długi |
Z takim kupiłem ale wtedy wszystko było inaczej, a nowy wydech w swoim czasie |
_________________ Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"
Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US |
|
|
|
|
grege28
Moderator
Nadwozie: E28
Model: 525 iA
Silnik: M30B25,M30B28
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 267 Skąd: Tuchów
|
Wysłany: 6 Kwiecień 2007, 18:55
Imię: Grzegorz |
|
|
Bardzo ładny egzemplarz, gratuluję |
_________________ Pozdrawiam
Greg
-----------------------------------------------------------
„Ich habe einen ganz einfachen Geschmack, ich nehme immer nur das Beste“
Piszę poprawnie po polsku. |
|
|
|
|
Dexter528i
PAŹDZIERZ 2014 :-)
Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 2003 Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
|
Wysłany: 6 Kwiecień 2007, 19:02
Imię: Jakub |
|
|
grege28 napisał/a: | Bardzo ładny egzemplarz |
Z tym akurat nie mogę się zgodzić |
_________________ Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"
Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US |
|
|
|
|
grege28
Moderator
Nadwozie: E28
Model: 525 iA
Silnik: M30B25,M30B28
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 267 Skąd: Tuchów
|
Wysłany: 6 Kwiecień 2007, 20:04
Imię: Grzegorz |
|
|
Niby dlaczego? Ogrom plastiku na drodze po pojawieniu się "rekina" odpływa w niebyt :twisted: BTW moja jest nie lepsza. |
_________________ Pozdrawiam
Greg
-----------------------------------------------------------
„Ich habe einen ganz einfachen Geschmack, ich nehme immer nur das Beste“
Piszę poprawnie po polsku. |
|
|
|
|
Dexter528i
PAŹDZIERZ 2014 :-)
Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 2003 Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
|
Wysłany: 6 Kwiecień 2007, 21:20
Imię: Jakub |
|
|
Dexter528i napisał/a: | Niby dlaczego? |
Ja powiedział bym że moje E28 jest co najwyżej ładne (z zewnątrz). Ale ja znam to auto i wiem co je boli, tzn detale. Poza tym są detale (większe i mniejsze), których nie widać, a chciałbym żeby wyglądały tak jak w 83 roku gdy auto wyjechało z fabryki. No ale nie śpie na kasie więc musze kombinować małymi kroczkami.
P.S takim moim pewnym marzeniem jest fabrycznie nowe nadwozie + fabrycznie nowe drzwi, maska, klapa bagażnika i przedni pas pod zderzak M-Technic
Pozdrawiam |
_________________ Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"
Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US |
|
|
|
|
WIENIA
ALPINA
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 11 Mar 2007 Posty: 466 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 6 Kwiecień 2007, 21:24
Imię: Marcin |
|
|
Na zdjeciach z zewnątrz bardzo ładnie sie prezentuje :-) Pokaż jej wnętrze Dexter |
_________________ Cel: ALPINA B7 Turbo
_________________
|
|
|
|
|
Dexter528i
PAŹDZIERZ 2014 :-)
Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 2003 Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
|
Wysłany: 6 Kwiecień 2007, 22:28
Imię: Jakub |
|
|
WIENIA napisał/a: | Pokaż jej wnętrze Dexter |
Wnętrze (tapicerka foteli i kanapy) jest już troszke podmęczne.
W sumie podczas tej sesji zrobiłem foto tylko środkowej konsoli z nowymi przełącznikami do szyb.
A wszystki zdjęcia poszły się pier.... razem z dyskiem w drugim kompie. Ale poszperam w tym kompie bo coś powinno się w nim ostać |
_________________ Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"
Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US |
|
|
|
|
Bartolommeo
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: DC71
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 639 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 7 Kwiecień 2007, 09:21
Imię: Bartek |
|
|
mi równiez bardzo się podoba zaprezentowany youngtimer, tym bardziej że jeździ na mojej ulubionej feldze BBS z E39
Dexter528i napisał/a: | Niby dlaczego?
P.S takim moim pewnym marzeniem jest fabrycznie nowe nadwozie + fabrycznie nowe drzwi, maska, klapa bagażnika i przedni pas pod zderzak M-Technic |
ja nwet kiedys pokusiłem sie o info w ASO o koszt nowej budy i wynosi on UWAGA 110 tyś. złotych razem z drzwiami, błotnikami , maską i tylna klapą, a dla ciekawskich skrzynia pod M30B35 niespełna 18 tyś. :shock: |
Ostatnio zmieniony przez Dixi 7 Kwiecień 2007, 10:27, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Dexter528i
PAŹDZIERZ 2014 :-)
Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 2003 Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
|
Wysłany: 7 Kwiecień 2007, 23:32
Imię: Jakub |
|
|
WIENIA napisał/a: | Pokaż jej wnętrze Dexter |
Mówisz. Masz
Tak jest z tyłu
a tak z przodu
miejsce I pilota (jeszcze z radiem)
moje dwie małe patelnie
Check Control
Zdjęcie z aktualnym przebiegiem
4x eFH
|
_________________ Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"
Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US |
|
|
|
|
Gierap
Nadwozie: Exx
Model: E39 540iA
Silnik: M62B44
Rok produkcji: 1996
Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 179 Skąd: Radom
|
Wysłany: 8 Kwiecień 2007, 10:33
Imię: Krzysztof |
|
|
Dexter nie takie zmęczone to wnętrze jak pisałeś :roll: :roll:
Co masz zamiar zrobić z tymi fotelami i kanapą jak zamierzasz zmienić na nową szarą :?: :?: |
|
|
|
|
Dexter528i
PAŹDZIERZ 2014 :-)
Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 2003 Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
|
Wysłany: 8 Kwiecień 2007, 10:47
Imię: Jakub |
|
|
Gierap napisał/a: | Dexter nie takie zmęczone to wnętrze jak pisałeś |
No ale tapicerce daleko do ideału.
Gierap napisał/a: | Co masz zamiar zrobić z tymi fotelami i kanapą jak zamierzasz zmienić na nową szarą |
Fotele i kanapa zostają. W grę wchodzi obszycie nową skórą. Po głowie chodzi mi szara skóra, ale ewentualnie pozostał bym też przy czarnej, szytą srebrnymi nićmi |
_________________ Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"
Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US |
|
|
|
|
Pablo
Nadwozie: E28
Model: 524TD
Silnik: M21B24
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 243 Skąd: Puszczykowo
|
Wysłany: 8 Kwiecień 2007, 19:07
Imię: Paweł |
|
|
Dexter528i napisał/a: | grege28 napisał/a: | Bardzo ładny egzemplarz |
Z tym akurat nie mogę się zgodzić |
Heheh, typowe szukanie dziury w całym ;-)
Znam to z autopsji :-D
Piękne auto, boskie felgi... I mimo że jestem zwolennikiem chromów na aucie, bardzo podoba mi się ten "body-M-kit". Zwłaszcza ten masywny tył... Super!
Wydech jednak szpeci... |
_________________ Poznańskie Klasyki Nocą
facebook.com/poznanskie.klasyki
www.poznanskie-klasyki.pl
|
|
|
|
|
Dexter528i
PAŹDZIERZ 2014 :-)
Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 2003 Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
|
Wysłany: 8 Kwiecień 2007, 20:32
Imię: Jakub |
|
|
Pablo napisał/a: | Heheh, typowe szukanie dziury w całym |
Może troszkę
Pablo napisał/a: | Znam to z autopsji |
Bo doputy dopóki nierozbierze się auta to nie wiadomo co dokładnie w nim siedzi.
Ja u siebie nierozbierałem jeszcze silnika, skrzyni biegów i mostu
Pablo napisał/a: | Wydech jednak szpeci... |
Ano. Ale jak już będzie nowy to zagoszczą 2 ładne końcówki
bartolommeo, dlaczego w avatarze masz zdjęcie M30Bxx z E32/E34 :?: :?: :?:
Pozdrawiam |
_________________ Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"
Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US |
|
|
|
|
Bartolommeo
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: DC71
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 639 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 9 Kwiecień 2007, 14:07
Imię: Bartek |
|
|
Dexter528i napisał/a: | bartolommeo, dlaczego w avatarze masz zdjęcie M30Bxx z E32/E34 |
To mnie teraz zaskoczyłeś, to jest M30B35 ale powiem szczerze, że nie mam pojęcia po czym ty to poznałeś??? :shock: :-) |
Ostatnio zmieniony przez Dixi 9 Kwiecień 2007, 14:13, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Dexter528i
PAŹDZIERZ 2014 :-)
Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 2003 Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
|
Wysłany: 9 Kwiecień 2007, 14:17
Imię: Jakub |
|
|
bartolommeo napisał/a: | To mnie teraz zaskoczyłeś, to jest M30B35 ale powiem szczerze, że nie mam pojęcia po czym ty to poznałeś??? |
z takich najbardziej rzucających się w oczy rzeczy:
- obudowa filtra oleju
- umiejscowienie łap silnika |
_________________ Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"
Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US |
|
|
|
|
Gierap
Nadwozie: Exx
Model: E39 540iA
Silnik: M62B44
Rok produkcji: 1996
Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 179 Skąd: Radom
|
Wysłany: 9 Kwiecień 2007, 14:30
Imię: Krzysztof |
|
|
Tak sobie oglądam Dex :-P Twoją Bunie i myślę że strasznie fajnie wygląda,oby takich więcej było :mrgreen: i motorek też słuszny 8-) Aż na tapetę sobie ustawiłem fotkę jedną,myśle że nie zastrzegłeś praw autorskich :twisted: :twisted: |
|
|
|
|
Bartolommeo
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: DC71
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 639 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 9 Kwiecień 2007, 14:32
Imię: Bartek |
|
|
no fakt, niby tak oczywiste ale jakoś na to nie zwróciłem wczesniej uwagi, ale że jest to jedyne zdjęcie tego typu jakie znalazłem odnośnie M30B35 to sobie wsadziłem w awatarze :mrgreen:
mam jeszcze zdjęcie M88 no ale chyba nie w tej chwili hehehehe, choć widziałem juz kilka razy taki do kupienia, jednak koszt części i ich dostępności mnie przeraża :-/ |
|
|
|
|
Bart
Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 682 Skąd: 3city
|
Wysłany: 10 Kwiecień 2007, 07:54
Imię: Bart |
|
|
Auto jest super bazą do renowacji i powrotu do stanu fabrycznego.Pozbędziesz sie tuningowych akcentów i będzie git 8-) Fajna sztuka wnętrze jest ok ;-) |
_________________ Pzdr
Bart |
|
|
|
|
Dexter528i
PAŹDZIERZ 2014 :-)
Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 2003 Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
|
Wysłany: 10 Kwiecień 2007, 14:30
Imię: Jakub |
|
|
bartolommeo napisał/a: | mam jeszcze zdjęcie M88 no ale chyba nie w tej chwili hehehehe, choć widziałem juz kilka razy taki do kupienia, jednak koszt części i ich dostępności mnie przeraża |
Uszczelka pod miskę olejową kosztuje ok 15-20zł |
_________________ Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"
Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US |
|
|
|
|
Bartolommeo
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: DC71
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 639 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10 Kwiecień 2007, 16:29
Imię: Bartek |
|
|
wierzę, z tym że jest to pewnie ta sama uszczelka co do M30, ale zapytaj o cokolwiek innego...
powiem tak, jeżeli mój samochód nie będzie samochodem do codziennej jazdy zreszta tak jak i teraz to jeżeli kiedyś by mi sie przytrafiła okazja zakupu takiego silnika to na pewno bardzo mocno bym nad tym myślał...:) |
Ostatnio zmieniony przez Dixi 10 Kwiecień 2007, 17:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
grege28
Moderator
Nadwozie: E28
Model: 525 iA
Silnik: M30B25,M30B28
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 267 Skąd: Tuchów
|
Wysłany: 10 Kwiecień 2007, 19:20
Imię: Grzegorz |
|
|
Bartolommeo masz rację M88 to już rarytas, a na pewno nie do codziennej jazdy, uszczelka pod misę :twisted: nie tak dawno kupiłem koledze dwa używane wałki rozrządu za...ponad 100 Euro i była to super okazja :twisted:. Zresztą co tu gadać popatrzcie w ETK cała prawda już tam jest.
Przezornie napiszę, że silniki turbo czy M102, M106 czy Alpina turbo to mechaniczne majstersztyki, nie sa to moje doświadczenia aczkolwiek trochę z tym walczyłem (M106). Zdradzę Wam tajemnicę Alpina Gemeinschaft ma jednego zaufanego mechanika od turbo czy biturbo. Oczywiście każdy może, po sprzedaniu odziedziczonego domu czy kamienicy tudzież wygraniu w totolotka, pojechać do Buchloe na serwis zakupioną B7, a czasem mozna kupić za np. 6 tys. Euro :twisted: Tylko niech potem nie mówi, ze nie bolało. :mrgreen: |
_________________ Pozdrawiam
Greg
-----------------------------------------------------------
„Ich habe einen ganz einfachen Geschmack, ich nehme immer nur das Beste“
Piszę poprawnie po polsku. |
|
|
|
|
lawrence [Usunięty]
|
Wysłany: 15 Kwiecień 2007, 20:38
|
|
|
Mi też się podoba. Lakier i alu są bardzo ładne. Tylko ta trąba.....za wielka. |
|
|
|
|
Miłosz
Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 1340 Skąd: Berlin
|
Wysłany: 18 Kwiecień 2007, 19:42
Imię: Milosz |
|
|
Nie przepadam za nadmiarem plastiku w E28, zwlaszcza polaczonym z chromline, ale o gustach sie nie rozmawia, a autko wyglada na zadbane. Zycze szczeliwego rozwiazania wszytkich planow zwiazanych z samochodem. |
_________________ E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl |
|
|
|
|
Bavool
RWD
Nadwozie: E28
Model: Misiuciwisi Outlander V6 w planach 535i
Silnik: 3.0
Rok produkcji: 2007
Dołączył: 28 Lut 2007 Posty: 213 Skąd: Toronto/Gdańsk
|
Wysłany: 18 Kwiecień 2007, 21:05
Imię: Adam |
|
|
"Plastik" na E28 to kwestia gustu, ja należę do zwolenników M pakietu. Felgi żeś trafił genialne - świetnie pasują. A gdzie zgubiłeś poszerzenia błotników :?:
Zrób coś z tą "pydą" z tyłu jak będziesz się bawił z wydechem, bo jak dla mnie - tragedia.
Ale dla mnie - pozytywnie, trochę pracy i będziesz miał cudo. |
_________________ ŚP E28 524td (prawie) Calypso Rot '84
Syrena 105L Żółć PRLu '79
Żak MR2 Bordo PRLu '60
Mitsu Outlander XLS
Chevrolet Express
Ability to speak doesn't make U intelligent yet
|
|
|
|
|
Dexter528i
PAŹDZIERZ 2014 :-)
Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 2003 Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
|
Wysłany: 30 Kwiecień 2007, 09:07
Imię: Jakub |
|
|
Bavool napisał/a: | Zrób coś z tą "pydą" z tyłu jak będziesz się bawił z wydechem, bo jak dla mnie - tragedia.
|
Więc ta "pyda" już nie wisi tak nisko. Podwiesiłem cały wydech wyżej tak wiec teraz między końcówkami wydechu, a zderzakiem (górną krawędzią wnęki na rury) jest ok 15mm wiec wygląda przyzwoicie. Skracał ich nie będę bo szkoda mi pociąć te końcówki gdyż jak już będę miał wydech oryginalny to na same końcówki mam dwóch chętnych.
W ramach nudy w niedzielę postanowiłem zrobić coś :idea:
Jako że dawno nie bawiłem się moim deklem od głowicy postanowiłem znów coś zmienić.
Wcześniej (tzn rok temu) postanowiłem go wypolerować. Wyglądał ładnie
Przed polerką:
Po polerce:
Jednak zima i czas zrobiły swoje i dekiel stracił swoje piękno i postanowiłem coś z tym zrobić i poszedłem w innym kierunku
Pozdrawiam |
_________________ Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"
Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US |
|
|
|
|
|