E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
[E28 535i] zinnober-rot --> cubici
Autor Wiadomość
Dominik4x4 
Diesel Power

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 717
Skąd: Chorzów-Bytom
Wysłany: 30 Sierpień 2013, 11:43   
   Imię: Dominik


Coś nowego u Czerwonej strzały ? <cwaniak>
_________________
E28 524td 04/87 :) było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 951
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 11 Wrzesień 2013, 11:16   
   Imię: jakub


Dawno się nic dobrego nie działo przy zinno a to ze względu na pracę jaką mi przyszło wykonywać.
Jest jednak jeden pozytyw ostatnich dni. Pozytyw bardzo duży.
Doszły do mnie w końcu brakujące wahacze i inne części zawieszenia.
Razem z tymi, które załatwił mi Beatles to mamy już prawie cały komplet do składania zawiechy.
Brakuje praktycznie tulei tylnych wahaczy bo nie mogłem znaleźć lemfordera. Będą chyba Myhle. Czy jakoś tak.
Ładnie to wszystko wygląda w połączeniu z moimi modelkami, które część z was miała okazje poznać na zlocie:

Ponadto po baaaardzo długim oczekiwaniu doszedł do mnie zestaw głośników Soudsystem Bmw razem z tweeterami w lusterka.
Mam tylko pytanie: czy muszę stosować jakiś wzmacniacz aby to ładnie grało???
_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11 Wrzesień 2013, 11:38   
   Imię: Patryk


cubici napisał/a:
czy muszę stosować jakiś wzmacniacz aby to ładnie grało???

Oczywiście ! <buka> Najlepiej fabryczny montowany na "suficie" bagażnika <mina>

Towar strasznie ciężki do dostania - nr części: 65 121 375 983

Akurat takowy posiadam :D






A tu cały Soundsystem na schemacie

_________________
 
 
     
matadoo 

Nadwozie: E28
Model: 528
Silnik: m30b28
Rok produkcji: 1981
Dołączył: 07 Sie 2012
Posty: 30
Skąd: Sieradz
Wysłany: 13 Wrzesień 2013, 13:27   
   Imię: Mateusz


Napisz konkretnie czego Ci brakuje, np. poprzez realoem podaj numery oryginałów. Pracuje w hurtowni motoryzacyjnej, więc możemy porobić coś z cenami ;)
PW :)
 
 
     
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 9 Październik 2013, 15:22   
   Imię: Damian


cubici napisał/a:


Chciałem z tej mojej zinno zrobić własne M5 - to żaden problem.
Nawet już kupiłem cały pakiet schadow od mojego prywatnego handlarza Szarolda.
Mam komplet zapasowych zderzaków, które wykorzystałbym do polakierowania.
Teraz jeszcze widziałem i dotykałem te piękne silniki s38.
Wystarczyło trochę chęci, dokupić dokładkę do m5 z ASO i auto gotowe:
Obrazek




To będziesz w końcu robił chromline czy shadowline ?
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 951
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 10 Październik 2013, 06:22   
   Imię: jakub


Ze mną Da mian jak z dzieckiem. :D
Tak jak szybko pojawiają się nowe pomysły - tak samo szybko się rozpływają.
Pozostaje oryginał.
Pierwszy pomysł - najlepszy pomysł.

Teraz jestem na etapie hamulcy.
Ubzdurałem sobie, że rurki hamulcowe, te które biegną pod samochodem będę miał stalowe tak jak oryginalne.
Stare mają lekkie wżery i czas je wymienić.
Spędziłem mnóstwo czasu przed kompem, objeździłem mnóstwo firm zajmujących się hydrauliką ciśnieniową i się załamałem.
W Poznaniu i okolicach nie ma możliwości dorobienia takich rurek!!!!!
No ludzie! To nie jest część zamienna do promu kosmicznego tylko kawałek pogiętej rurki stalowej fi 5mm!
Wszędzie tylko ta ordynarna miedź, która wygląda jakbym centralne ogrzewanie w zinno zakładał.
Nie mówiąc już, że miętkie to jak z gumy...
Jestem zły ale się poddaję. Stare rurki chowam na regał. Jeszcze powrócę do tematu.
Dokupione wszystkie węże elastyczne, także hamulce prawie skompletowane.
_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
Bartolommeo 

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: DC71
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 639
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10 Październik 2013, 21:11   
   Imię: Bartek


Cubici, takie rurki oryginalnie dogięte są w ASO. Cena za dwie to około 200 złotych bez zniżek.
Rozumiem Twoja niechęć do miedzi bo miałem to samo - mało tego że złote to jeszcze pogięte w łapach wygląda okropnie
 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 951
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 14 Październik 2013, 05:13   
   Imię: jakub


200 PLN?????
Czemu ja nie pojechałem do ASO... <masakra>
Ale dziękuję za podpowiedź - pojadę.
A miedziane będą na sprzedaż. Do jakiejś wyścigówki będą jak znalazł.
_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
Bartolommeo 

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: DC71
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 639
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14 Październik 2013, 15:17   
   Imię: Bartek


cubici napisał/a:
Czemu ja nie pojechałem do ASO... <masakra>


Czasami w ASO są rzeczy w przystępnych cenach, czasami... W pozostałych przypadkach nie pozostaje nic tylko płacz
 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 951
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 16 Grudzień 2013, 07:58   
   Imię: jakub


Nie wiem, o co chodzi ale źle się dzieje....
W ostatni weekend zapragnąłem zrobić malutki kroczek w kierunku składania auta.
Po kilku miesięcznej przerwie w pracach spowodowanej bardzo różnymi czynnikami zwyczajnie się należało.
Postanowiłem wcisnąć tuleje tylnych wahaczy. Ot, taki trening przed zimą :P

No i przy pierwszej tulei rozpier(^%#%#&%l)iło się imadło!!!! <masakra>
A wszystko dlatego, że nie mam czasu podjechać parę kilometrów do kolegi na prasę.



Ale nie poddaję się. Będę walczył - zinno w końcu ożyje <oczko>

Nie wiem kiedy - ale ożyje.
_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 16 Grudzień 2013, 08:53   
   Imię: Wojtek


No wkoncu cos drgnęło <mina>
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16 Grudzień 2013, 10:04   
   Imię: Kamil


cubici napisał/a:
Nie wiem, o co chodzi ale źle się dzieje....
W ostatni weekend zapragnąłem zrobić malutki kroczek w kierunku składania auta.
Po kilku miesięcznej przerwie w pracach spowodowanej bardzo różnymi czynnikami zwyczajnie się należało.
Postanowiłem wcisnąć tuleje tylnych wahaczy. Ot, taki trening przed zimą :P

No i przy pierwszej tulei rozpier(^%#%#&%l)iło się imadło!!!! <masakra>
A wszystko dlatego, że nie mam czasu podjechać parę kilometrów do kolegi na prasę.

Obrazek

Ale nie poddaję się. Będę walczył - zinno w końcu ożyje <oczko>

Nie wiem kiedy - ale ożyje.


prasa na allegro kosztuje 300PLN brutto więc jak odliczysz VAT to to wgóle taniocha
prasa często się przydaje, no i wiem że masz miejsce żeby ją postawić <mina>
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
Dominik4x4 
Diesel Power

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 717
Skąd: Chorzów-Bytom
Wysłany: 16 Grudzień 2013, 17:46   
   Imię: Dominik


Wkońcu coś sie ruszyło :D


Hehe ja mam ładną Prasę ...... W postaci łapy podpory w Dźwigu <hyhy>
_________________
E28 524td 04/87 :) było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 951
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 31 Grudzień 2013, 19:33   
   Imię: jakub


No i dwa popołudnia męczyłem się z krokodylem, żeby wyciągnąć skrzynię.
Ciekło tam straszliwie. Krótka jazda i spora plama oleju pod autem.

Olej leciał bardzo długo z pod skrzyni bo brud jest strasznie przylepiony do obudowy skrzyni biegów.
Z resztą wszystko dookoła jest oklejone grubą warstwą olejopiasku <kreci>


I wszystko wydawało się dość proste i logiczne. Ale po zdjęciu skrzyni, sprzęgła i koła zamachowego trochę się zdziwiłem.
Wcale nie wyglądało na to, że cieknie spod uszczelnienia wału. Tym bardziej, że był kiedyś wymieniany.
Zobaczcie, nawet Niemcy potrafią uprawiać klamizerstwo! <szok>
Byłem w szoku jak zobaczyłem tę piękną czerwień...


Simering wału został wymieniony. Ale na razie nie skręcam auta bo muszę umyć całą skrzynię.
Korzystając z okazji mam pytanie:
Czy tam może cieknąć z czegoś jeszcze? Np z zaślepki bloku?
Ciężko mi powiedzieć czy leciało z uszczelnienia bo wszystko było strasznie brudne a naprawdę uszczelniacz wyglądał dobrze. Proszę o podpowiedzi bo nie chciałbym wyciągać skrzyni dwa razy.
Odkręcenie górnych śrub skrzyni nie jest fajne :/

Do tego zaraz po nowym roku wracam do garażu.
Przednie zawieszenie do naprawy. Już znalazłem pierwsze luzy.
A od Wojtka don Szarolda zakupiłem dwa piękne amortyzatory B6.
Przy mnie je wyciągnął z zardzewiałych McPhersonów.
Ale jak je wyciągnął to wszystkim nam szczęki opadły.
Kolejny raz dzięki Wojciu! <ok>
_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
Diesel 

Nadwozie: E12
Model: 530i
Silnik: m30b30
Rok produkcji: 1976
Dołączył: 22 Cze 2011
Posty: 304
Skąd: Lublin
Wysłany: 1 Styczeń 2014, 10:36   
   Imię: Michal


U mnie było to samo, myślałem że na wale nie trzyma wymieniłem a okazało się, że to skrzynia, simering Corteco kosztował 6 złotych i po kłopocie.

Ps. Nie wybieraj się czasem do ASO bo oni też mają Corteco tylko w swoim opakowaniu i oczywiście +300% ceny.
 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 951
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 1 Styczeń 2014, 20:57   
   Imię: jakub


No właśnie, nie chciałbym dwa razy wyciągać skrzynkę.
Dzięki za podpowiedź Michał. Sprawdzę.
A tutaj przedstawiam ostatni zakup do krokodyla, o którym piszę wcześniej.
Towar erste-klasse!



Bo coś mi na chwilę uciekły te zdjęcia...
_________________
www.reku.com.pl
Ostatnio zmieniony przez cubici 1 Styczeń 2014, 21:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Dominique 


Nadwozie: E28
Model: E28 533i USA
Silnik: M30B32
Rok produkcji: 02.06.1983
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 809
Skąd: wigry/warszawa
Wysłany: 1 Styczeń 2014, 21:09   
   Imię: Dominik


Kuba, pozdrów swoje dziewczyny od "czarnego wujka" <cwaniak>
To już teraz wiem, czemu krokodyl nie chciał asfaltu nawijać na koła, jak ją z Kamilem ujeżdżaliśmy <zly>
_________________
Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.

E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss
 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 951
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 1 Styczeń 2014, 21:20   
   Imię: jakub


Pozdrowię <oczko>
_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
Bart 


Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 682
Skąd: 3city
Wysłany: 2 Styczeń 2014, 10:54   
   Imię: Bart


cubici napisał/a:

Czy tam może cieknąć z czegoś jeszcze? Np z zaślepki bloku?


Zaślepka w bloku jest na kanale wodnym (od płynu chłodzącego).
Co do amortyzatorów to pamiętaj że wygląd nie zawsze idzie w parze ze sprawnością.Montowane są w w kolumnie z odrobiną oleju dlatego wyglądają jak nowe.Zawsze warto sprawdzić chyba że masz pewność że są ok <oko>
_________________
Pzdr
Bart
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2 Styczeń 2014, 13:41   
   Imię: Kamil


B6tek nie mozna montować z olejem :/
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 951
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 2 Styczeń 2014, 17:00   
   Imię: jakub


No właśnie te szóstki były suchutkie jak papier. One tak wyglądały po wyjęciu z zawiasu.
A ja chciałem Kamil trochę cyknąć oleju bo też tak słyszałem od miejscowego znachora-wróżbity-mechanika.
Dlaczego nie można?
Dzięki za podpowiedź z tą zaślepką. Jedna ewentualność mniej <oczko>
_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2 Styczeń 2014, 18:54   
   Imię: Kamil


cubici napisał/a:
No właśnie te szóstki były suchutkie jak papier. One tak wyglądały po wyjęciu z zawiasu.
A ja chciałem Kamil trochę cyknąć oleju bo też tak słyszałem od miejscowego znachora-wróżbity-mechanika.
Dlaczego nie można?
Dzięki za podpowiedź z tą zaślepką. Jedna ewentualność mniej <oczko>

podobno te całe mechanizmy i śróba dolna się potrafią uszkodzić
mój fachowiec odradzał, a ja tez tam gdzie wyciągałem je seryjnie było zawsze sucho <y>
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
Bartolommeo 

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: DC71
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 639
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16 Styczeń 2014, 14:07   
   Imię: Bartek


Wtrącę swoje dwa grosze do tematu amortyzatorów (sorki Cubici, ale ze zrozumiałych względów lubię Twój temat)
Postanowiłem sobie wykonać jeden telefon (do Zerkopolu) celem rozwiązania zagadki "olejowej". Jak się okazuje, nie ma takiej potrzeby żeby sam wkład smarować olejem (ku mojemu zdziwieniu, bo tez słyszałem, że się powinno).

Także myślę, że teraz jest już wszystko jasne i przejrzyste <cwaniak>

Pzdr
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 16 Styczeń 2014, 14:12   
   Imię: Wojtek


To ja wtrące swoje z doswiadczenia, zycze powodzenia jak komus kiedys przyjdzie wyciągać amortyzator z bardzo pognitego mcpersona ( a wszyscy wiemy ze lubią sobie pordzewiec). Przerabiałem to kiedys , a mysle ze to w niczemu nie zaszkodzi a tylko moze pomóc , ale to moje zdanie <cwaniak>
 
 
     
Bartolommeo 

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: DC71
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 639
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16 Styczeń 2014, 14:22   
   Imię: Bartek


Ok, może i tak, z drugiej jednak strony wydaje mi się, mcperson nie ma prawa gnić od środka bo temu służy uszczelniacz który montuje się od góry. Ja osobiście delikatnie natłuściłem swoje wkłady jak składałem ale powołując się na Zerkopol - nie ma takiej potrzeby.
 
 
     
Mulder 


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 1921
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 16 Styczeń 2014, 15:31   
   Imię: Maciek


moje nowe też idą na sucho... olej tam zbędny
wystarczy jedynie delikatna ilość smaru na sylikonie :)
co nie zmienia fakty że dawno nic nie widziałem co słychać u zinner-rot'a <mina>
_________________
Черный Bymep
 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 951
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 18 Styczeń 2014, 17:07   
   Imię: jakub


Dziękuję za zainteresowanie moi mili.
Zatem amortyzator wszedł "na sucho". Przy okazji wyeliminowałem ze trzy dodatkowe luzy.

Ale oczywiście nie bez problemów.
Ostatnio mam jakiś wielki pechozol.
Założyłem nowy amortyzator o tak:

Czego tam brakuje??? <masakra>

Oczywiście uporałem się ze skrzynią. Wyczyszczona, uszczelniona, wodziki przesmarowane, nowe poduszki, nowy olej i Getrag jak nowy:



Sprzęgło wyczyszczone z brudu, skrzynia zamontowana no i jazda próbna. Wszystko git.
Małe rondo w Obornikach trzykrotnie, jednym ciągiem bokiem przejechane <ok>

Powrót na kanał, kontrola. No i rozczarowanie.... znowu leci jak z kaczej...
To nie leciało z tamtego miejsca. Prawdopodobnie spod pokrywy zaworów albo gdzieś tam.
Ciężko to zlokalizować, bo wszystko było brudne.
:/
_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18 Styczeń 2014, 21:53   
   Imię: Kamil


cubici napisał/a:
Czego tam brakuje???

osłony <hyhy>
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 951
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 23 Styczeń 2014, 20:58   
   Imię: jakub


No i powróciłem dzisiaj do tematu cieknącego oleju.
Bardzo ciężki dostęp do okolic gdzie ciekło z tego silnika powodował, że na siłę kombinowałem jak koń pod górkę.
Dzisiaj jednak nastąpiło przebudzenie moich 4 i pół szarych komórek no i otwarłem oczy. <y>
Okazało się, że to on jest przyczyną całego bajzlu!!!!

Jeden, mały piep$%^&*( czujniczek oleju!!!! A ja już chciałem silnik z budy wyciągać <masakra>

Szybko podmieniłem z innego silnika, miejsca oczyściłem ekstrakcyjną, odpalenie i spoko!
Po tylu dniach kombinowania wystarczyło taką pierdołkę zrobić.
A już kiedyś na niego patrzyłem ale wydawało mi się, że się tylko poci.
Najważniejsze, że zrobione. Oczywiście pojeździłem sobie po tych śniegach i mrozach <cwaniak>
_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
Dominique 


Nadwozie: E28
Model: E28 533i USA
Silnik: M30B32
Rok produkcji: 02.06.1983
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 809
Skąd: wigry/warszawa
Wysłany: 23 Styczeń 2014, 22:13   
   Imię: Dominik


Cubici, jak powiesz, że dałeś radę jechać po tych śniegach i mrozach niebokiem to chyba skonam.. Czasami niestety takie małe pierdólstwa robią największy syf pod maską <krzyczy>
A osłony na amory założyleś? <masakra>
_________________
Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.

E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,084 sekundy. Zapytań do SQL: 14