[E28 535i] zinnober-rot --> cubici |
Autor |
Wiadomość |
Dominik4x4
Diesel Power
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 717 Skąd: Chorzów-Bytom
|
Wysłany: 30 Sierpień 2013, 12:43
Imię: Dominik |
|
|
Coś nowego u Czerwonej strzały |
_________________ E28 524td 04/87 było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
|
|
|
|
|
cubici
Freude am Fahren
Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 951 Skąd: Oborniki Wlkp
|
Wysłany: 11 Wrzesień 2013, 12:16
Imię: jakub |
|
|
Dawno się nic dobrego nie działo przy zinno a to ze względu na pracę jaką mi przyszło wykonywać.
Jest jednak jeden pozytyw ostatnich dni. Pozytyw bardzo duży.
Doszły do mnie w końcu brakujące wahacze i inne części zawieszenia.
Razem z tymi, które załatwił mi Beatles to mamy już prawie cały komplet do składania zawiechy.
Brakuje praktycznie tulei tylnych wahaczy bo nie mogłem znaleźć lemfordera. Będą chyba Myhle. Czy jakoś tak.
Ładnie to wszystko wygląda w połączeniu z moimi modelkami, które część z was miała okazje poznać na zlocie:
Ponadto po baaaardzo długim oczekiwaniu doszedł do mnie zestaw głośników Soudsystem Bmw razem z tweeterami w lusterka.
Mam tylko pytanie: czy muszę stosować jakiś wzmacniacz aby to ładnie grało??? |
_________________ www.reku.com.pl
|
|
|
|
|
ŻbiQ
Kapitan
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 4627 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11 Wrzesień 2013, 12:38
Imię: Patryk |
|
|
cubici napisał/a: | czy muszę stosować jakiś wzmacniacz aby to ładnie grało??? |
Oczywiście Najlepiej fabryczny montowany na "suficie" bagażnika
Towar strasznie ciężki do dostania - nr części: 65 121 375 983
Akurat takowy posiadam
A tu cały Soundsystem na schemacie
|
_________________
|
|
|
|
|
matadoo
Nadwozie: E28
Model: 528
Silnik: m30b28
Rok produkcji: 1981
Dołączył: 07 Sie 2012 Posty: 30 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 13 Wrzesień 2013, 14:27
Imię: Mateusz |
|
|
Napisz konkretnie czego Ci brakuje, np. poprzez realoem podaj numery oryginałów. Pracuje w hurtowni motoryzacyjnej, więc możemy porobić coś z cenami
PW |
|
|
|
|
Dixi
Ojciec Dyrektor n° 1
Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 4806 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 9 Październik 2013, 16:22
Imię: Damian |
|
|
cubici napisał/a: |
Chciałem z tej mojej zinno zrobić własne M5 - to żaden problem.
Nawet już kupiłem cały pakiet schadow od mojego prywatnego handlarza Szarolda.
Mam komplet zapasowych zderzaków, które wykorzystałbym do polakierowania.
Teraz jeszcze widziałem i dotykałem te piękne silniki s38.
Wystarczyło trochę chęci, dokupić dokładkę do m5 z ASO i auto gotowe:
Obrazek |
To będziesz w końcu robił chromline czy shadowline |
_________________ E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
|
|
|
|
|
cubici
Freude am Fahren
Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 951 Skąd: Oborniki Wlkp
|
Wysłany: 10 Październik 2013, 07:22
Imię: jakub |
|
|
Ze mną Da mian jak z dzieckiem.
Tak jak szybko pojawiają się nowe pomysły - tak samo szybko się rozpływają.
Pozostaje oryginał.
Pierwszy pomysł - najlepszy pomysł.
Teraz jestem na etapie hamulcy.
Ubzdurałem sobie, że rurki hamulcowe, te które biegną pod samochodem będę miał stalowe tak jak oryginalne.
Stare mają lekkie wżery i czas je wymienić.
Spędziłem mnóstwo czasu przed kompem, objeździłem mnóstwo firm zajmujących się hydrauliką ciśnieniową i się załamałem.
W Poznaniu i okolicach nie ma możliwości dorobienia takich rurek!!!!!
No ludzie! To nie jest część zamienna do promu kosmicznego tylko kawałek pogiętej rurki stalowej fi 5mm!
Wszędzie tylko ta ordynarna miedź, która wygląda jakbym centralne ogrzewanie w zinno zakładał.
Nie mówiąc już, że miętkie to jak z gumy...
Jestem zły ale się poddaję. Stare rurki chowam na regał. Jeszcze powrócę do tematu.
Dokupione wszystkie węże elastyczne, także hamulce prawie skompletowane. |
_________________ www.reku.com.pl
|
|
|
|
|
Bartolommeo
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: DC71
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 639 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10 Październik 2013, 22:11
Imię: Bartek |
|
|
Cubici, takie rurki oryginalnie dogięte są w ASO. Cena za dwie to około 200 złotych bez zniżek.
Rozumiem Twoja niechęć do miedzi bo miałem to samo - mało tego że złote to jeszcze pogięte w łapach wygląda okropnie |
|
|
|
|
cubici
Freude am Fahren
Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 951 Skąd: Oborniki Wlkp
|
Wysłany: 14 Październik 2013, 06:13
Imię: jakub |
|
|
200 PLN?????
Czemu ja nie pojechałem do ASO...
Ale dziękuję za podpowiedź - pojadę.
A miedziane będą na sprzedaż. Do jakiejś wyścigówki będą jak znalazł. |
_________________ www.reku.com.pl
|
|
|
|
|
Bartolommeo
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: DC71
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 639 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14 Październik 2013, 16:17
Imię: Bartek |
|
|
cubici napisał/a: | Czemu ja nie pojechałem do ASO... |
Czasami w ASO są rzeczy w przystępnych cenach, czasami... W pozostałych przypadkach nie pozostaje nic tylko płacz |
|
|
|
|
cubici
Freude am Fahren
Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 951 Skąd: Oborniki Wlkp
|
Wysłany: 16 Grudzień 2013, 07:58
Imię: jakub |
|
|
Nie wiem, o co chodzi ale źle się dzieje....
W ostatni weekend zapragnąłem zrobić malutki kroczek w kierunku składania auta.
Po kilku miesięcznej przerwie w pracach spowodowanej bardzo różnymi czynnikami zwyczajnie się należało.
Postanowiłem wcisnąć tuleje tylnych wahaczy. Ot, taki trening przed zimą
No i przy pierwszej tulei rozpier(^%#%#&%l)iło się imadło!!!!
A wszystko dlatego, że nie mam czasu podjechać parę kilometrów do kolegi na prasę.
Ale nie poddaję się. Będę walczył - zinno w końcu ożyje
Nie wiem kiedy - ale ożyje. |
_________________ www.reku.com.pl
|
|
|
|
|
Szalik1
Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 2194 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 16 Grudzień 2013, 08:53
Imię: Wojtek |
|
|
No wkoncu cos drgnęło |
|
|
|
|
Kamil
Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16 Grudzień 2013, 10:04
Imię: Kamil |
|
|
cubici napisał/a: | Nie wiem, o co chodzi ale źle się dzieje....
W ostatni weekend zapragnąłem zrobić malutki kroczek w kierunku składania auta.
Po kilku miesięcznej przerwie w pracach spowodowanej bardzo różnymi czynnikami zwyczajnie się należało.
Postanowiłem wcisnąć tuleje tylnych wahaczy. Ot, taki trening przed zimą
No i przy pierwszej tulei rozpier(^%#%#&%l)iło się imadło!!!!
A wszystko dlatego, że nie mam czasu podjechać parę kilometrów do kolegi na prasę.
Obrazek
Ale nie poddaję się. Będę walczył - zinno w końcu ożyje
Nie wiem kiedy - ale ożyje. |
prasa na allegro kosztuje 300PLN brutto więc jak odliczysz VAT to to wgóle taniocha
prasa często się przydaje, no i wiem że masz miejsce żeby ją postawić |
_________________
https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro |
|
|
|
|
Dominik4x4
Diesel Power
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 717 Skąd: Chorzów-Bytom
|
Wysłany: 16 Grudzień 2013, 17:46
Imię: Dominik |
|
|
Wkońcu coś sie ruszyło
Hehe ja mam ładną Prasę ...... W postaci łapy podpory w Dźwigu |
_________________ E28 524td 04/87 było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
|
|
|
|
|
cubici
Freude am Fahren
Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 951 Skąd: Oborniki Wlkp
|
Wysłany: 31 Grudzień 2013, 19:33
Imię: jakub |
|
|
No i dwa popołudnia męczyłem się z krokodylem, żeby wyciągnąć skrzynię.
Ciekło tam straszliwie. Krótka jazda i spora plama oleju pod autem.
Olej leciał bardzo długo z pod skrzyni bo brud jest strasznie przylepiony do obudowy skrzyni biegów.
Z resztą wszystko dookoła jest oklejone grubą warstwą olejopiasku
I wszystko wydawało się dość proste i logiczne. Ale po zdjęciu skrzyni, sprzęgła i koła zamachowego trochę się zdziwiłem.
Wcale nie wyglądało na to, że cieknie spod uszczelnienia wału. Tym bardziej, że był kiedyś wymieniany.
Zobaczcie, nawet Niemcy potrafią uprawiać klamizerstwo!
Byłem w szoku jak zobaczyłem tę piękną czerwień...
Simering wału został wymieniony. Ale na razie nie skręcam auta bo muszę umyć całą skrzynię.
Korzystając z okazji mam pytanie:
Czy tam może cieknąć z czegoś jeszcze? Np z zaślepki bloku?
Ciężko mi powiedzieć czy leciało z uszczelnienia bo wszystko było strasznie brudne a naprawdę uszczelniacz wyglądał dobrze. Proszę o podpowiedzi bo nie chciałbym wyciągać skrzyni dwa razy.
Odkręcenie górnych śrub skrzyni nie jest fajne
Do tego zaraz po nowym roku wracam do garażu.
Przednie zawieszenie do naprawy. Już znalazłem pierwsze luzy.
A od Wojtka don Szarolda zakupiłem dwa piękne amortyzatory B6.
Przy mnie je wyciągnął z zardzewiałych McPhersonów.
Ale jak je wyciągnął to wszystkim nam szczęki opadły.
Kolejny raz dzięki Wojciu! |
_________________ www.reku.com.pl
|
|
|
|
|
Diesel
Nadwozie: E12
Model: 530i
Silnik: m30b30
Rok produkcji: 1976
Dołączył: 22 Cze 2011 Posty: 304 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 1 Styczeń 2014, 10:36
Imię: Michal |
|
|
U mnie było to samo, myślałem że na wale nie trzyma wymieniłem a okazało się, że to skrzynia, simering Corteco kosztował 6 złotych i po kłopocie.
Ps. Nie wybieraj się czasem do ASO bo oni też mają Corteco tylko w swoim opakowaniu i oczywiście +300% ceny. |
|
|
|
|
cubici
Freude am Fahren
Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 951 Skąd: Oborniki Wlkp
|
Wysłany: 1 Styczeń 2014, 20:57
Imię: jakub |
|
|
No właśnie, nie chciałbym dwa razy wyciągać skrzynkę.
Dzięki za podpowiedź Michał. Sprawdzę.
A tutaj przedstawiam ostatni zakup do krokodyla, o którym piszę wcześniej.
Towar erste-klasse!
Bo coś mi na chwilę uciekły te zdjęcia... |
_________________ www.reku.com.pl
|
Ostatnio zmieniony przez cubici 1 Styczeń 2014, 21:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Dominique
Nadwozie: E28
Model: E28 533i USA
Silnik: M30B32
Rok produkcji: 02.06.1983
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 809 Skąd: wigry/warszawa
|
Wysłany: 1 Styczeń 2014, 21:09
Imię: Dominik |
|
|
Kuba, pozdrów swoje dziewczyny od "czarnego wujka"
To już teraz wiem, czemu krokodyl nie chciał asfaltu nawijać na koła, jak ją z Kamilem ujeżdżaliśmy |
_________________ Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.
E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss |
|
|
|
|
cubici
Freude am Fahren
Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 951 Skąd: Oborniki Wlkp
|
Wysłany: 1 Styczeń 2014, 21:20
Imię: jakub |
|
|
Pozdrowię |
_________________ www.reku.com.pl
|
|
|
|
|
Bart
Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 682 Skąd: 3city
|
Wysłany: 2 Styczeń 2014, 10:54
Imię: Bart |
|
|
cubici napisał/a: |
Czy tam może cieknąć z czegoś jeszcze? Np z zaślepki bloku?
|
Zaślepka w bloku jest na kanale wodnym (od płynu chłodzącego).
Co do amortyzatorów to pamiętaj że wygląd nie zawsze idzie w parze ze sprawnością.Montowane są w w kolumnie z odrobiną oleju dlatego wyglądają jak nowe.Zawsze warto sprawdzić chyba że masz pewność że są ok |
_________________ Pzdr
Bart |
|
|
|
|
Kamil
Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
cubici
Freude am Fahren
Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 951 Skąd: Oborniki Wlkp
|
Wysłany: 2 Styczeń 2014, 17:00
Imię: jakub |
|
|
No właśnie te szóstki były suchutkie jak papier. One tak wyglądały po wyjęciu z zawiasu.
A ja chciałem Kamil trochę cyknąć oleju bo też tak słyszałem od miejscowego znachora-wróżbity-mechanika.
Dlaczego nie można?
Dzięki za podpowiedź z tą zaślepką. Jedna ewentualność mniej |
_________________ www.reku.com.pl
|
|
|
|
|
Kamil
Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2 Styczeń 2014, 18:54
Imię: Kamil |
|
|
cubici napisał/a: | No właśnie te szóstki były suchutkie jak papier. One tak wyglądały po wyjęciu z zawiasu.
A ja chciałem Kamil trochę cyknąć oleju bo też tak słyszałem od miejscowego znachora-wróżbity-mechanika.
Dlaczego nie można?
Dzięki za podpowiedź z tą zaślepką. Jedna ewentualność mniej |
podobno te całe mechanizmy i śróba dolna się potrafią uszkodzić
mój fachowiec odradzał, a ja tez tam gdzie wyciągałem je seryjnie było zawsze sucho |
_________________
https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro |
|
|
|
|
Bartolommeo
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: DC71
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 639 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16 Styczeń 2014, 14:07
Imię: Bartek |
|
|
Wtrącę swoje dwa grosze do tematu amortyzatorów (sorki Cubici, ale ze zrozumiałych względów lubię Twój temat)
Postanowiłem sobie wykonać jeden telefon (do Zerkopolu) celem rozwiązania zagadki "olejowej". Jak się okazuje, nie ma takiej potrzeby żeby sam wkład smarować olejem (ku mojemu zdziwieniu, bo tez słyszałem, że się powinno).
Także myślę, że teraz jest już wszystko jasne i przejrzyste
Pzdr |
|
|
|
|
Szalik1
Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 2194 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 16 Styczeń 2014, 14:12
Imię: Wojtek |
|
|
To ja wtrące swoje z doswiadczenia, zycze powodzenia jak komus kiedys przyjdzie wyciągać amortyzator z bardzo pognitego mcpersona ( a wszyscy wiemy ze lubią sobie pordzewiec). Przerabiałem to kiedys , a mysle ze to w niczemu nie zaszkodzi a tylko moze pomóc , ale to moje zdanie |
|
|
|
|
Bartolommeo
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: DC71
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 639 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16 Styczeń 2014, 14:22
Imię: Bartek |
|
|
Ok, może i tak, z drugiej jednak strony wydaje mi się, mcperson nie ma prawa gnić od środka bo temu służy uszczelniacz który montuje się od góry. Ja osobiście delikatnie natłuściłem swoje wkłady jak składałem ale powołując się na Zerkopol - nie ma takiej potrzeby. |
|
|
|
|
Mulder
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 1921 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 16 Styczeń 2014, 15:31
Imię: Maciek |
|
|
moje nowe też idą na sucho... olej tam zbędny
wystarczy jedynie delikatna ilość smaru na sylikonie
co nie zmienia fakty że dawno nic nie widziałem co słychać u zinner-rot'a |
_________________ Черный Bymep
|
|
|
|
|
cubici
Freude am Fahren
Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 951 Skąd: Oborniki Wlkp
|
Wysłany: 18 Styczeń 2014, 17:07
Imię: jakub |
|
|
Dziękuję za zainteresowanie moi mili.
Zatem amortyzator wszedł "na sucho". Przy okazji wyeliminowałem ze trzy dodatkowe luzy.
Ale oczywiście nie bez problemów.
Ostatnio mam jakiś wielki pechozol.
Założyłem nowy amortyzator o tak:
Czego tam brakuje???
Oczywiście uporałem się ze skrzynią. Wyczyszczona, uszczelniona, wodziki przesmarowane, nowe poduszki, nowy olej i Getrag jak nowy:
Sprzęgło wyczyszczone z brudu, skrzynia zamontowana no i jazda próbna. Wszystko git.
Małe rondo w Obornikach trzykrotnie, jednym ciągiem bokiem przejechane
Powrót na kanał, kontrola. No i rozczarowanie.... znowu leci jak z kaczej...
To nie leciało z tamtego miejsca. Prawdopodobnie spod pokrywy zaworów albo gdzieś tam.
Ciężko to zlokalizować, bo wszystko było brudne.
|
_________________ www.reku.com.pl
|
|
|
|
|
Kamil
Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
cubici
Freude am Fahren
Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 951 Skąd: Oborniki Wlkp
|
Wysłany: 23 Styczeń 2014, 20:58
Imię: jakub |
|
|
No i powróciłem dzisiaj do tematu cieknącego oleju.
Bardzo ciężki dostęp do okolic gdzie ciekło z tego silnika powodował, że na siłę kombinowałem jak koń pod górkę.
Dzisiaj jednak nastąpiło przebudzenie moich 4 i pół szarych komórek no i otwarłem oczy.
Okazało się, że to on jest przyczyną całego bajzlu!!!!
Jeden, mały piep$%^&*( czujniczek oleju!!!! A ja już chciałem silnik z budy wyciągać
Szybko podmieniłem z innego silnika, miejsca oczyściłem ekstrakcyjną, odpalenie i spoko!
Po tylu dniach kombinowania wystarczyło taką pierdołkę zrobić.
A już kiedyś na niego patrzyłem ale wydawało mi się, że się tylko poci.
Najważniejsze, że zrobione. Oczywiście pojeździłem sobie po tych śniegach i mrozach |
_________________ www.reku.com.pl
|
|
|
|
|
Dominique
Nadwozie: E28
Model: E28 533i USA
Silnik: M30B32
Rok produkcji: 02.06.1983
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 809 Skąd: wigry/warszawa
|
Wysłany: 23 Styczeń 2014, 22:13
Imię: Dominik |
|
|
Cubici, jak powiesz, że dałeś radę jechać po tych śniegach i mrozach niebokiem to chyba skonam.. Czasami niestety takie małe pierdólstwa robią największy syf pod maską
A osłony na amory założyleś? |
_________________ Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.
E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss |
|
|
|
|
|