E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Dixi
22 Listopad 2009, 19:41
[E28 524td] Milosz
Autor Wiadomość
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 19 Kwiecień 2012, 08:40   
   Imię: Milosz


Najistotniejszym z chyba tysiecy parametrow wplywajacym na komfort jazdy pojazdem uresorowanym jest stosunek masy czesci uresorowanej do czesci nieuresorowanej. Im lzejsze zawieszenie i ciezsze auto tym z wieksza gracja pokonuje nierownosci i tym latwiej osignac regulacje dajaca dobre parametry drogowe nie rezygnujac z komfortu jazdy.

Tyle teorii, w praktyce mysle, ze zmiana wahaczy daje bardzo niewiele, ale nie ma zadnych wad poza optyczna nieorginalnoscia a ja je i tak zmienialem, generalnie nie ma tu zadnego szalu. Kazdy kto jezdzil kiedys busem na stalowych kolach ze wzmacnianymi oponami z indexem C i zalozyl do niego na przymiarke Alu z oponami osobowymi wie o czym mowa, tam roznice czuc juz namacalnie.

Gorne wahacze z E34 nie pasuja, ale sa stalowe i chyba nawet ciezsze niz te z E28 wiec temat generalnie nie istnieje. Dolne w orginale sa aluminiowe, ale wiekszosc zamiennikow na rynku to wahacze stalowe ze wzgledu na cene. Sprubuje zrobic dzis fotke jak to od spodu wyglada.

Co do ceny to aluminiowe oryginalne wahacze LEM do E34 sa drogie jak diabli i raczej drozsze niz do E28, wiec cena raczej nie jest tu zadna zaleta :)
_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 19 Kwiecień 2012, 09:26   
   Imię: Marcin


No, ja jakies 2 lata temu mialem taniej te od e34, nawet wysylalem do kogos z forum ;-)
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 951
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 19 Kwiecień 2012, 21:43   
   Imię: jakub


Dzięki za odpowiedź. Bardzo konkretnie.
Pewnie zostanę przy oryginałach.
A dlaczego Miłosz założyłeś felgi 16" przy tak zaawansowanym zawieszeniu?
_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 23 Kwiecień 2012, 17:21   
   Imię: Milosz


cubici napisał/a:
Dzięki za odpowiedź. Bardzo konkretnie.
Pewnie zostanę przy oryginałach.
A dlaczego Miłosz założyłeś felgi 16" przy tak zaawansowanym zawieszeniu?


Kurcze strasznie sie zastanawiam co masz na mysli, jesli pytanie ma brzmiec dlaczego takie male felgi to wiekszych nie lubie, to sportu uzywam 17tek, 18tki sa dla mnie nawet w sporcie przerostem formy nad trescia. I gdzie to zaawansowane zawieszenie....
_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 951
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 24 Kwiecień 2012, 05:58   
   Imię: jakub


Tak, właśnie chodzi mi o rozmiar. O tej marce nie ma co dyskutować.
17'" do sportu a 16" do użytku codziennego to mi wystarcza.
A zawieszenie z regulacją twardości, alu wahacze to już nie jest zwykły połykacz dróg.
Prawda?
_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
Dominik4x4 
Diesel Power

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 717
Skąd: Chorzów-Bytom
Wysłany: 10 Wrzesień 2012, 09:01   
   Imię: Dominik


Co tam u wisienki Nowego słychac ? ;-)
_________________
E28 524td 04/87 :) było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 10 Wrzesień 2012, 17:49   
   Imię: Milosz


Jezdzi dzien w dzien, dajac kupe frajdy, poza myciem raz na czas i tankowaniem brak dalszych czynnosci serwisowych :mrgreen:
_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 951
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 10 Wrzesień 2012, 17:54   
   Imię: jakub


Miłosz napisał/a:
Jezdzi dzien w dzien, dajac kupe frajdy, poza myciem raz na czas i tankowaniem brak dalszych czynnosci serwisowych :mrgreen:

Tylko pozazdrościć... :->
_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 18 Październik 2012, 19:17   
   Imię: Milosz


Mala galeria z jesiennego urlopu w slowackich Tatrach.

Pogoda cud, lacznie prawie 2000km z rodzina w pelnym rynsztunku na pokladzie, na autostradach bardzo sporadycznie i na krotko ponizej 160kmh, zwykle raczej 180kmh, na gorskich szlakach spokojniutko widokowo pomalutku, srednio ponizej 8l na 100km, nie tylko za sprawa dobrego wozu bylo by cudnie gdyby nie pewien MB190 .... <masakra>



















_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2223
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 18 Październik 2012, 19:25   
   Imię: Filip


Wisienka jak zwykle w wyśmienitej formie, pięknie wygląda na tych BBS'ach, sceneria też niczego sobie <mina>

Przygody, przygody, przygody..... <spiewa> zderzak chyba cały?

Naprawi się <cwaniak>
_________________

 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18 Październik 2012, 19:51   
   Imię: Kamil


i błotnik do malowania <masakra>
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
Dominik4x4 
Diesel Power

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 717
Skąd: Chorzów-Bytom
Wysłany: 18 Październik 2012, 19:53   
   Imię: Dominik


Wisienka Jak zawsze Piękna <cwaniak> A co do stłuczki Cóz <masakra> <y>
_________________
E28 524td 04/87 :) było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
Ostatnio zmieniony przez Dominik4x4 11 Grudzień 2013, 19:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 951
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 18 Październik 2012, 21:02   
   Imię: jakub


Chyba bym się pochlastał! <szok> Masakra...
Szczerze współczuję...

Ps.: Ale zdjęcia z wyjazdu fajne, takie kalendarzowe! <mina>
_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
shakaz 


Nadwozie: E28
Model: 528
Silnik: M30B28
Rok produkcji: 1981
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 155
Skąd: POZnan*
Wysłany: 30 Październik 2012, 19:30   
   Imię: michał


Klasykom całować się zachciało :( Dziadowska sprawa, współczuję <masakra> zrobi się <oko>


Za to podoba mi się to <hyhy>

Miłosz napisał/a:
zwykle raczej 180kmh
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 1 Listopad 2012, 14:42   
   Imię: Milosz


Wisienka zmienila buty ostatecznie zakanczajac sezon. Tuz przed tym odwiedziala doslownie na pol godzinki pobliski warsztat blacharsko lakierniczy w celu prowizorycznej naprawy, wojna z ubezpieczalnia w prawdzie nadal trwa ale juz nie mam obowiazku nikomu pokazywac auta w stanie orginalnym po stluczace.

Blotnik klepniety jest dla zabawy i oczywiscie juz nic wiecej z niego nie bedzie, ale jestem w szoku co udalo sie kilkoma ruchami zrobic z uszkodzonym rogiem zderzaka. Z racji , ze zderzak kilka lat temu kupilem caly nowy a podczas naprawy blacharz sprubuje skorygowac jeszcze jedno lekko ledwie widoczne zalamanie, biore pod uwage , ze zostanie jak jest i rogu w ogole nie bede zmienial.











Zakupilem juz celem naprawy wprawdzie z drugiej reki ale nowe dwa blotniki, ktore na dobre pare dni zadaly mi solidne zadanie domowe.











Zakupilem je jako zakupiona kilka lat temu w serwisie, polecona przez sprzedawce wersje wzmacniana z grubszej blachy do M535i, ktora to wersja jest juz od kilku lat niedostepna. Niezwykle sie zdziwilem gdy okazalo sie, ze podane numery katalogowe BMW prowadza do artykulu ktory nazywa sie wprawdzie blotnik ale wedlug niego nigdy nie istnialy, rowniez podejscia przez inne sklepowe katalogi ukazywaly blotnik ktorego nigdy nie bylo lub nic. Wiedzialem jednak ze blotniki mam w rece, ze maja orginalne nalepki wiec nikt mi nie byl za bardzo w stanie wmowic ze nie istnieja, ponadto znalazlem stare wpisy na niemieckich forach o istnieniu wzmacnianych blotnikow do M535i.

Po dlugiej walce i pomocy kolegow doszedlem w koncu do nastepujacych rezultatow. Blotniki te ukazuja sie dopiero w ETK po wybraniu E28 na rynek Poludniowej Afryki. Okazuje sie, ze produkowane tam E28 jeszcze dlugo po zakonczeniu produkcji w europie chyba nawet do 1991 roku, wyposdazone bylo pod koniec produkcji seryjnie w plastikowe poszerzenia blotnikow typowe dla M535i juz bez wzgledu na wersje silnikowa i pakiet ospoilerowania. Ostatnie partie blotnikow jako poprodukcyjna czesc zamienna produkowane byly w Niemczech i w zasadniczej wiekszosci nigdy do Afryki nie pojechaly, ale jako niedostepne w katalogu na inne kraje lezaly sobie na magazynie, ponoc bylo ich niewiele. Kiedy informacja rozniosla sie droga internetowa, zostaly szybko wykupione.

Dla mnie najistotniejsze w tej historii jest to ze je mam, ze sa nowe bez jakichkolwiek magazynowych uszkodzen i ze musze teraz wymyslic jak zalatac te cholerne dziury :)
_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 951
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 1 Listopad 2012, 15:22   
   Imię: jakub


Miłosz napisał/a:
musze teraz wymyslic jak zalatac te cholerne dziury :)


<szok>

Nie lepiej je zostawić?
_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 1 Listopad 2012, 15:23   
   Imię: Kamil


Miłosz napisał/a:
Dla mnie najistotniejsze w tej historii jest to ze je mam, ze sa nowe bez jakichkolwiek magazynowych uszkodzen i ze musze teraz wymyslic jak zalatac te cholerne dziury

spawarką posmarkać z dwóch stron, potem zeszlifować na gładko i zabezpieczyć podkładem reaktywnym <czapka>
chyba to jedyny motyw <worek> no albo dodać nakładki :/
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 951
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 1 Listopad 2012, 15:27   
   Imię: jakub


Ja bym zostawił te błotniki, toć to rarytas...
A dziury można cyną lutować, trochę mniej inwazyjne.
_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 1 Listopad 2012, 16:52   
   Imię: Damian


Miłosz, a może chcesz je mi sprzedać <mina>
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 
 
     
BartSL 

Nadwozie: E12
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1975
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 632
Skąd: Warszawa
Wysłany: 1 Listopad 2012, 17:04   
   Imię: Bartosz


Dixi napisał/a:
Miłosz, a może chcesz je mi sprzedać <mina>


Dixi, nie mogę z Tobą... :D
_________________
jest...
E12 518 '75
E118 1800A NK '67 sie robi...

E36 316iA
E39 525iA Freude Am Fahren :)

było
E36 318ti
E34 525tds
E46 320d

będzie
... ?
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 1 Listopad 2012, 17:55   
   Imię: Milosz


No wlasnie chcialbym uniknac spawania, myslem o cynowaniu lub wrecz zaszpachlowaniu, ale te dziury sa dosc duze, nie wiem czy to sie uda. Nadkola plastikowe nie do konca trafiaja w moj gust, mam taki zestaw - wesja chrom + nadkola w moim 535i i szczegolnie z tylu te szerokie plastiki w polaczeniu z mocno pionowa sciana boczna E28 nie do konca do mnie przemawiaja, a w koncu na sam przod nie dam.

Kreci mnie troche , ze te blotniki sa sztywniejsze, ale jak ktos mi zaoferuje nowki orginaly bez dziur to moge sie zamienic i postawic dobra flache, mialbym problem z glowy.
_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
Shark 


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30B34
Rok produkcji: 11. 1985r
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 159
Skąd: Kopki
Wysłany: 2 Listopad 2012, 21:03   
   Imię: Tomek


Mam nowiuśkie błotniki oryginały z aso bo zakupiłem do mojej m535i i są bez otworów więc po co je wiercić i psuć. Jestem bardzo chętny na zamianę <ok>
 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 951
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 3 Listopad 2012, 09:35   
   Imię: jakub


<tanczy>
_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 3 Listopad 2012, 10:39   
   Imię: Milosz


To jest wlasnie moc for internetowych <cwaniak>
_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 26 Luty 2013, 17:30   
   Imię: Milosz


Dzieki mocy forum sposob na zalatanie dziur odnalazl sie sam, dzieki za udana akcje Shark :)





Na samochodzie pasuja ponoc jak ulal



_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
Shark 


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30B34
Rok produkcji: 11. 1985r
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 159
Skąd: Kopki
Wysłany: 26 Luty 2013, 23:07   
   Imię: Tomek


No błotniki wreszcie na aucie i pasują dobrze tak jak u mnie <ok> co ori to ori <oko>
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 31 Sierpień 2018, 16:44   
   Imię: Milosz


A to odgrzebie 5 letni temat a co?? Chyba się troche zaniedbałem na forum, choć prawdę mówiąc nie robiłem przez ostatnie 5 lat zbyt wiele przy tym aucie, pomijając jeżdżenie.

Sam byłem zaskoczony jak okazało się, że błotniki jeżdżą na Wisience już 5 lat.

Po bezinwestycyjnych latach eksloatacji wysypały się tylne Bilsteiny B6. Dzięki pomocy Kamila są już po regeneracji poskładane na nowych sprężynach H&R i nowych lożyskach sprężyn. Z racji, że ja również jestem coraz starszy, ustawiłem na początek najwyższą pozycje dolnych talerzy i zobaczymy co z tego wyjdzie. Do kompletu montuje odremontowane półośki.

_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
mateuszmm 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20
Rok produkcji: 07.1983
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Kwi 2018
Posty: 62
Skąd: Tarnow
Wysłany: 2 Wrzesień 2018, 19:43   
   Imię: Mateusz


Witam kolege z mojego miasta ;)

Ladna beemka, "jak sie dba tak sie ma"
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 20 Wrzesień 2018, 09:31   
   Imię: Milosz


również witam



i znów na trasie....
_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,063 sekundy. Zapytań do SQL: 14