Nasze E28 - [E28 520i] e28 by PERLIK
Mulder - 2 Styczeń 2015, 09:54
Bierz bolla 2w1 dzisiaj właśnie zrobiłem zamówienie
Jakoś 10 za puszkę :-) a kiedyś bawiłem się w offroad i wystarczyło umyć podłogę i rysy od kamieni uzupelnic :-) a auto topione po dach wielokrotnie :-)
Więc w naszych rekina starczy na wieki :-)
Perlik - 4 Styczeń 2015, 21:03
Pytanko mam :
zderzak dolny i błotniki przednie z e28 ze zdjęcia nadadzą się mi to jest przedlift
charlesdisney - 4 Styczeń 2015, 21:23
Przedlift. Na zdjęciach to wszystko źle nie wygląda, pytanie jak jest od drugiej strony. Zależy jaka cena??
Perlik - 4 Styczeń 2015, 21:25
mam foto wyjętego, widać, że swoje lata ma, trochę rdzy jest ale tragedii nie ma,
a ile to może być warte jak wymaga jak by nie było kilka godzin pracy
chcę z tego wziąć zderzak i błotniki.
kubik - 4 Styczeń 2015, 21:30
Kierunek jest niefabryczny na tym błotniku
Perlik - 4 Styczeń 2015, 21:39
kubik to fakt kierunek to pomyłka jakaś, mam foto z bliska to sterczy jak zły.
ale ogólnie jak warte zakupu to biorę.
charlesdisney - 4 Styczeń 2015, 21:40
Sam jestem ciekawy co inni by powiedzieli o cenie takich gratów w "ciemno" . Ale zderzak 150zł i błotniki poniżej 100 za sztukę. W komplecie 250-300zł
kubik - 4 Styczeń 2015, 21:45
Najgorsze jest,że ten kierunek jest w miejscu również innym niż przewidziane,więc nie wiem dla mnie jest nic nie wart.
Tylny zderzak o ile nie przegnity na wylot wart 150
Perlik - 17 Styczeń 2015, 23:02
Mało czasu jest na dłubanie w e28 ale udało się ogarnąć podwozie.
Kupiłem NOVOL 610 do konserwacji, no i powiem że jak na razie to mi się podoba, kryje ładnie, przylega też, po wyschnięciu elastyczny, zobaczymy jaki będzie za pół roku i jaki po użytkowaniu.
Całość pryśnięta raz przy razie, było kilka niedomalowań ale w drugą rąsię latara i patrzyłem co nie domalowane i pryskałem.
Myślę, że elementy najbardziej narażone pomaluje jeszcze raz, bo mam jeszcze kilka sztuk.
kilka fot, przed poprawkami.
tu kij od szczotki, trochę brudu i przymiarki serva,
PYTANIE mam,
jak wyjąć szyberdach z e28 tak by nic nie połamać, no i tak by dało się go ponownie wsadzić.
muszę go wyjąć przed malowaniem auta bo to już coraz bliżej heheheh,
a uszczelka do szyberdachu tylko z ASO
i druga sprawa,
mam porysowaną tarczę prędkościomierza, zapewne trzeba kupić używkę w ładnym stanie czy macie inny pomysł
charlesdisney - 18 Styczeń 2015, 12:05
Co do pytania o szyberdach to sam jestem ciekawy, bo mnie też to czeka.
Ja w swojej polerowałem szkiełko tempo. Da się odczepić samo szkiełko z zegarów. W googlach albo ma forum był gdzieś poradnik "renowacja liczników"
Perlik - 18 Styczeń 2015, 12:15
zegary mam rozebrane na części pierwsze już ale tarcza od prędkościomierza jest porysowana i nie wiem co z nią zrobić.
lecę ceknę fotki bo mam to w domu a nie na warsztacie
Bambus - 18 Styczeń 2015, 12:40
Fajnie Ci robota idzie, jest progres
Co do szybra
http://e12-e28.pl/viewtop...ight=szyberdach
MutoN - 18 Styczeń 2015, 12:54
Co do szyberdachu to najpierw trzeba zdjąć podsufitkę która ma chyba 6 spinek na przodzie, i ściąć dwa nity od rynienki która jeździ w dachu za podsufitką. Potem najwygodniej przez uchylony dach wyciągnąć górą podsufitkę. Bez tego zobaczysz śruby które mocują blachę do szyn, zaznacz sobie aktualne ustawienie markerem i odkręć blachę. Bez tych dwóch elementów juz łatwo będzie zdjąć szyny.
Co do uszczelek to one nie są chyba tak przesadnie drogie bo chyba komplet 200zl.
A naprawde są jakościowo dobre.
Mam nadzieje że jest to zrozumiałe bo pisałem na telefonie😃
Perlik - 18 Styczeń 2015, 13:32
moje zegary wyglądają tak :
ta tarcza jest porysowana i taka być nie może.
tarcza z innego bmw mi podejdzie czy tylko e28
może e34 ma takie same
a tu lampy przed rozebraniem, mam 2 komplety to jest z czego złożyć jeden dobry
poczyściłem i pomalowałem podkładem ramki, docelowo będą w czarnym macie.
Dziękuję bardzo za opis szyberdachu
kubik - 18 Styczeń 2015, 13:37
Jak nic nie wymyślisz,to daj znać,kilka zegarów u mnie leży
Perlik - 18 Styczeń 2015, 13:42
kubik napisał/a: | Jak nic nie wymyślisz,to daj znać,kilka zegarów u mnie leży |
kubik chyba trzeba będzie dobić jakiegoś targu, podeślij mi do siebie nr kom na PW
Draż - 18 Styczeń 2015, 19:56
Dobrze poleciałeś z tematem, motorownia też na grubo Posiadam parę sztuk zegarów ja co
kamils13 - 20 Styczeń 2015, 11:10
dobrze się to ogląda i dobrze, że tak kończy to auto
Perlik - 3 Luty 2015, 10:59
kupiłem kompletne wnętrze do e28, całe, nie porwane, nie popalone.
teraz tylko trzeba je doczyścić,
Perlik - 23 Marzec 2015, 00:30
ostatnio auto lekko w odstawce,
jedynie udało się pomalować ramki lamp, odnowić zegary,
dokupiłem zbiornik paliwa
no i blacharka już praktycznie ku końcowi
ALE potrzebuje porady co będzie dobre na przewody paliwowe pod auto, rurki miedziane czy macie coś innego
potrzebuje do benzyny
maciek007 - 23 Marzec 2015, 07:52
Ja zakupiłem rurki miedziane, rozmiar fi12 i fi 10, po 5m każdego z nich, chyba lepszego rozwiązania nie ma, przynajmniej będziesz je miał dożywotnio
MutoN - 23 Marzec 2015, 08:08
A jaki w końcu piec wkładasz?
Perlik - 23 Marzec 2015, 20:33
maciek007 napisał/a: | Ja zakupiłem rurki miedziane |
do tej pory też tak robiłem i jestem zadowolony z tego efektu.
mam teraz 3 auta do zrobienia tzn, wymieniam w nich wszystkie przewody i tak dumałem czy coś tańszego albo lepszego jest.
MutoN napisał/a: | A jaki w końcu piec wkładasz? |
cicho sza na razie to nie istotne
MutoN - 23 Marzec 2015, 21:55
Poprzedni właściciel kupił te budę, żeby wsadzić LS1😃 jak będzie lepiej niz m60b40 to na pewno będzie dobrze
kamils13 - 8 Kwiecień 2015, 12:22
MutoN napisał/a: | Poprzedni właściciel kupił te budę, żeby wsadzić LS1😃 jak będzie lepiej niz m60b40 to na pewno będzie dobrze |
ls1 jest tylko buda się zmieniła
Perlik - 8 Kwiecień 2015, 12:27
mój nowy silnik będzie na dniach
Perlik - 11 Kwiecień 2015, 16:12
Panowie ma ktoś dojście do części z aso tzn, czy jest w stanie załatwić taniej niż kosztują normalnie
danielS2 - 11 Kwiecień 2015, 19:44
pisz do muldera
Draż - 12 Kwiecień 2015, 09:52
silnik z corvette?
Perlik - 12 Kwiecień 2015, 11:13
Draż napisał/a: | silnik z corvette? |
nie, nie, nie jest sporo silników z bmw które warto ładować
Nie jestem zwolennikiem ładowania do bmw silników innych marek, może to i modne teraz, może i lepiej jedzie ale co z tego.
Mój nowy silnik wczoraj został rozebrany w mak, większość gratów już pomyta jest, z racji tego że to nie nówka sztuka to trzeba go trochę ogarnąć, pójdą nowe uszczelki wszystkie, blok do obróbki, nowe pierścienie itp.
ps, na cudowny silnik nie ma co liczyć, będzie coś w miarę normalnego, coś ala m40b16
|
|
|