To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

Nasze E28 - [E28 520i] M20B20 by Włodar

włodar_e30 - 28 Grudzień 2014, 20:29

Powoli lecimy dalej z tematem... W głowicy wymienione uszczelniacze zaworowe, zimiering oraz zrobiono planowanie. Jeszcze odmalowanie kilku części i składanie <hyhy>








charlesdisney - 28 Grudzień 2014, 21:01

Jak albo czym tak odnowić można pokrywę zaworów i kolektor dolotowy? Wszystkie graty wyglądają obłędnie ! <czapka>
Mulder - 28 Grudzień 2014, 23:29

sądząc po aparacie zapłonowym to mamy do czynienia z natryskowym odświeżeniem elementów

mylę się??


włodar_e30 - 29 Grudzień 2014, 11:43

Szprejem było malowane :)
Mulder - 29 Grudzień 2014, 14:25

włodar_e30 napisał/a:
Szprejem było malowane :)


i elegancko wyszło :)
jakiś specjalniejszy ten szprej?

włodar_e30 - 29 Grudzień 2014, 19:49

Zazwyczaj używam Motipa. W E30 pomalowałem blok i osprzęt silnika, po 2 latach wyglądało zajefajnie.

Jak ktoś chce wydać więcej polecam spreje firmy VHT, puszka to +/- 60zł.



Dzisiaj zabrałem się za okulary-musiałem zmienić lokal bo trochę przymroziło.


włodar_e30 - 26 Styczeń 2015, 20:16

Po miesiącu śrubki i inne pierdoły dotarły z cynkownii, w końcu można składać. Mam nadzieje, że w weekend się prace posuną.





mulik85 - 26 Styczeń 2015, 22:13

Wie neu <hyhy>
charlesdisney - 27 Styczeń 2015, 00:04

Jak wyciągnąłeś zaczepy maski ?Te co są na aucie a nie na masce. Rozwierca się nity i potem można je na nowo założyć? Ciężko odpiąć linkę itp?
włodar_e30 - 27 Styczeń 2015, 07:49

charlesdisney napisał/a:
Jak wyciągnąłeś zaczepy maski ?Te co są na aucie a nie na masce. Rozwierca się nity i potem można je na nowo założyć? Ciężko odpiąć linkę itp?


Dokładnie, wysuwasz linke z obu zamków następnie rozwiercasz nity i po wszystkim. Gorzej będzie poskładać :D

charlesdisney - 27 Styczeń 2015, 14:28

To czekam na fotkę z montażu :D
A próbowałeś odkręcać zaczepy zamków ze słupków te na śrubę krzyżakową?

Draż - 28 Styczeń 2015, 22:22

Panie, ale błyskotki <szok> Pieknie z tematem idziesz, pod maską będzie błysk jak po wyjeździe z fabryki :D
włodar_e30 - 15 Luty 2015, 18:18

Mozolnie temat idzie do przodu. Trochę muszę poczekać za kablami WN i odpalanie <hyhy>




MutoN - 15 Luty 2015, 19:25

Wow, zdjęcie jak z katalogu <ok>
Draż - 15 Luty 2015, 21:00

Ooooo fuck <fuck> Teraz to poleciałeś <szok> w sezonie sie gdzieś ustawimy! musze to obadać <mina>
Dominique - 16 Luty 2015, 19:13

M20B20 na podciśnieniach, dobrze to wygląda:) Ale chyba pomalujesz na żółto to "ucho" od bagnetu? <oczko>
Dobra robota!

kuna - 16 Luty 2015, 20:25

super wyszło a powiedz czym to malowałeś? proszek?
włodar_e30 - 16 Luty 2015, 21:10

Ucho będzie na końcu :) Korzystając, że nie ma chłodnicy zamierzam pędzelkiem wyczyścić całą dolną cześć komory. Niektóre węże były w stanie tragicznym, każdy wyjazd mógł się skończyć holowaniem.

W proszku były okulary od lamp, obudowa filtra powietrza i koła pasowe. Reszta szprejem :)

Draż - 3 Październik 2015, 21:37

Siema włodar_e30, Jak tam prace przy babci? Dzieje się coś?
Pozdro!

włodar_e30 - 6 Październik 2015, 20:44

Babcia kończy sezon z przelotem 140km. Jak wstawię do kwatery zimowej to będę walczył z wysokimi obrotami na jałowym i może coś jeszcze dłubne. Brak czasu i co chwile przy dupowozach coś kombinuje.
Draż - 7 Październik 2015, 22:06

To chociaż troche polatałeś :D Moja stoi od miesiąca w swapowni u kumpla <masakra> Mam nadzieje ze szybko snieg nie spadnie bo musze troche ją przegonić z m60tką :D
Beatles - 8 Październik 2015, 11:15

Bardzo ale to bardzo zazdroszczę stanu silnika i komory.świetnie wyglada
Draż - 20 Styczeń 2016, 20:23

Włodziu, znalazłem na aukcji twoją babcie prezentującą pfebe <oko>
http://www.ebay.com/itm/B...JpV7bWl&vxp=mtr

włodar_e30 - 20 Styczeń 2016, 21:31

To moja aukcja, mam fabryke na Słowacji ;) Już gościa zjechałem, że podpierdala foty i kasuje inicjały autora.

EDIT:
Już zmienił foto :)

włodar_e30 - 1 Styczeń 2017, 21:21

Potrzebuję pomocy - od zakupu auta nie mogę się uporać z falowaniem obrotów/zbyt wysokimi obrotami. Macie jakieś pomysły ??

CO już zrobiłem i nic nie dało:
-kupiony drugi komp
-nowa guma dolotu
-nowy zawór powietrza dodatkowego (zaginałem wąż zamykając całkowicie dopływ powietrza i też nic)
-wymieniłem regulator ciśnienia paliwa
-cała góra silnika rozebrana i złożona na nowo
-zapłon ustawiony


Może któryś z kolegów ma M20B20 na podciśnieniach to chętnie wyślę swoją przepływkę (lub pożyczę) do sprawdzenia. Pomysły mi się już pokończyły.... Może jest ktoś ogarnięty w okolicy Poznania ??

mariusz76a - 1 Styczeń 2017, 22:18

Jak dla mnie to padnięty przepływomierz, podaje złe odczyty co przekłada się na zbyt ubogą dawkę paliwa. Miałem podobny przypadek w M30B35.
kolus25 - 5 Maj 2019, 14:07

Projekt PETARDA Najlepszy jaki widziałem
włodar_e30 - 5 Maj 2019, 15:00

kolus25 napisał/a:
Projekt PETARDA Najlepszy jaki widziałem


Dzięki, ale auto stoi w garażu i nic się dalej nie dzieje. Przez ostatnie 3 lata nakulałem łącznie prawie 100km <worek>



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group