To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

Nasze E28 - [e28 525e] Złotko

Mulder - 13 Marzec 2014, 11:04

Kamil napisał/a:
Mulder napisał/a:
Obrazek

tylko jeden wahacz jest HD na tym zdjęciu :D

bo tylko górny wychodzi hd, czyli z tym plastikiem magicznym <mina>


wiem... a ja jak głupi szukałem dolnego HD <masakra>

Kamil - 13 Marzec 2014, 11:11

Mulder napisał/a:
Kamil napisał/a:
Mulder napisał/a:
Obrazek

tylko jeden wahacz jest HD na tym zdjęciu :D

bo tylko górny wychodzi hd, czyli z tym plastikiem magicznym <mina>


wiem... a ja jak głupi szukałem dolnego HD <masakra>

teoretycznie on jest adekwatnie wytrzymały do górnego
czyli też s tej serii, nie ma plasticzka w środku bo nie jest potrzebny
ten plastik ogranicza ruchy silentbloku w zakresie gdzie wahacz górny dostaje najbardziej w pi... <cwaniak>
a wahacze meyle ja oceniam bardzo wysoko pod kątem jakości
U Przema wsadziliśmy nówki HD i silentblocki zastąpiliśmy poliuretanem - do dziś sworznie siedzą sztywno, a mina Przema i Martyny jak wchodziłem w zakręty była bezcenna :] :] :]

Kamil - 13 Marzec 2014, 22:52


B8 odebrane :-) Artur twardo zapodał :D
czekamy na tyły <czapka>

Kamil - 13 Kwiecień 2014, 23:40

Autko było w PBW na małym remoncie zawieszenia



Lista części:
- bilstein B8 przód i tył
- sprężyny KAW -60/-40
- nowe łożyska FAG
- cały układ kierowniczy na lemforderze z wyłączeniem drążka centralnego sidem
- nowe wahacze Meyle HD
- kastomowe poduchy tylnych amortyzatorów
- poliuretany wszędzie gdzie się dało
- nowe okładziny ręcznego

fotostory z montażu...









takie małe foto na świeżo po montażu <cwaniak>



na nowej feldze oczywiście

Diesel obiecał wkleić fotki jak autko się ułoży
o prowadzeniu też wspomni właściciel, myślę że jest zadowolony <oko>

Kucharz - 13 Kwiecień 2014, 23:43

dobra robota!!

ładnie siadło auto

no i miałem okazję widzieć je w Red Block Works

Diesel - 14 Kwiecień 2014, 12:07

Cóż mogę napisać, samochód nie do poznania, pierwszą rzeczą jaka powinna być zrobiona po kupnie e28 to wymiana całego zawieszenia. Samochód jeździ jak po sznurku i nie ma różnicy czy to 60 czy 160 km/h. Co do tych pesymistycznych wizji, że beton, że twardo, że zęby będą mnie boleć, nic z tego wiadomo nie jest już to co było ale moim zdaniem warto jeździć trochę mniej komfortowo ale za to pewniej. Co do Kamila to mogę tylko polecić konkretny Gość no i chyba cierpliwy bo raczej lubię zawracać dupę i dzwonić 4 razy dziennie.

Zdjęć jako takich na razie brak, ale byłem na rozpoczęciu sezonu u nas i coś tam będzie, (będzie też wykres z hamowni, póki co napiszę tylko, że stara ETA wypluła 130.5 konia).

Mam także pytanko bo po konsultacjach z Pablem kupiłem te felgi i z tyłu wszystko jest okej odległość od dekielka piasty do dekielka felgi to jakieś 20,5 mm natomiast z przodu 14 mm no i dekielek nie wchodzi teraz pytanie czy jak zrobię dystanse 8 mm na przód to felga i opona nie będzie miała przykrego spotkania z rantem czy czymkolwiek innym, przypomnę jeszcze, że felgi ET 20, 7,5" opony z przodu 195/55?

Dexter528i - 14 Kwiecień 2014, 21:29

A jak siadł tył na tych KAW -40 ??

Po przejechaniu niespełna 30 kilometrów (jak na razie) coraz bardziej dochodzę do wniosku, że chyba nadszedł czas zmienić styling 15 na coś innego albo powrócić do "serków" bo za gęsto się zrobiło <worek>

Dominique - 14 Kwiecień 2014, 21:38

Na B8 z tyłu nie zakłada się tych osłon przeciwpyłowych? Strasznie podobają mi się te customowe poduszki amortyzatorów <mina>
Kamil - 15 Kwiecień 2014, 23:19

Dominique napisał/a:
Na B8 z tyłu nie zakłada się tych osłon przeciwpyłowych?

masz rację - przeoczyliśmy to, ale nie ma bólu bo i tak będziemy "glebić na segerach" :D

Dominique napisał/a:
Strasznie podobają mi się te customowe poduszki amortyzatorów


sanks :D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group