Inne youngtimery forumowiczów - E30 325i
deric - 4 Listopad 2012, 07:39
trudno bylo??
cubici - 4 Listopad 2012, 08:28
Nie, nie było to trudne. Są dwie marki liczników: MotoMeter i VDO.
I jedne nie pasują do drugich. Ale delikatne przeróbki głównego panelu i wszystko jakoś poskładałem.
Wybrałem najlepsze elementy z tych co miałem i jakoś to wyszło.
Ślivak - 4 Listopad 2012, 08:41
To jaki teraz ma przebieg
Aku całe ... wymieniasz od razu na nowe zanim wyleją?
cubici - 4 Listopad 2012, 11:23
Ślivak napisał/a: | To jaki teraz ma przebieg
|
Hhheehehe!
Nie , no właśnie licznik został z oryginalnym przebiegiem bo on akurat działał bez zarzutów.
Mam takie pytanie odnośnie kabli zapłonowych.
Co to za kable, ktoś zna? Jaka jest między nimi różnica?
1. http://moto.allegro.pl/pr...2743510005.html
2. http://moto.allegro.pl/pr...2763292486.html
Ślivak - 4 Listopad 2012, 11:34
KAGER nie jest producentem.... to tylko brand... pakują różne rzeczy... ja osobiście nigdy nie kupię nic tej "marki" ...kiedyś w firmowym seju co 3 miesiące amortyzatory wymieniałem.. średnio co 5k km. po dwóch wymianach mechanik stwierdził, że bardziej opłaca mu się wsadzić lepsze, bo wyszło, że nie zarobił na mnie nic
poszukaj w temacie BartaSL linku do kabli NGK... kupił w bardzo dobrej cenie
EDIT: http://www.e-ngk.pl/
cubici - 4 Listopad 2012, 11:42
No dzięki za podpowiedź, już kiedyś miałem styczność z tą marką i myślałem że to jakiś niemiecki produkt.
No właśnie pozostaje NGK, tylko te ceny...
Ale będę szukał.
Kucharz - 4 Listopad 2012, 11:54
ja jeszcze mogę polecić przewody Beru, w Ecie jeździły bez zarzutu
Beatles - 4 Listopad 2012, 12:07
a ja mam sentechy i jest ok, chociaż opini nie mają dobrych. Z części elektrycznych można polecić Bremi.
cubici - 4 Listopad 2012, 12:34
No ja chyba kupowałem do 528i Beru.
Było dobrze.
Chyba ciężko stwierdzić, które są dobre a które nie.
Może jedne trochę trwalsze inne nie.
Marcin chyba się do Ciebie zwrócę z zapytaniem
Ślivak - 4 Listopad 2012, 15:32
cubici napisał/a: |
No właśnie pozostaje NGK, tylko te ceny...
|
no tak ja i BartSL mamy 4 przewody i NGK kosztowały nas 200 PLN
BartSL - 4 Listopad 2012, 17:08
Ślivak napisał/a: | cubici napisał/a: |
No właśnie pozostaje NGK, tylko te ceny...
|
no tak ja i BartSL mamy 4 przewody i NGK kosztowały nas 200 PLN |
true , true...
cubici - 12 Listopad 2012, 22:12
Chłopaki, a jak już jesteśmy przy tych kablach to mam takie pytanie:
Co to do cholery jest? Ten kabel odchodzący od kabli wys. napięcia.
Jak ja go potem założę na nowe kable???
Kwiatek - 12 Listopad 2012, 22:44
Nie wiem jak to mi zrobił gość w warsztacie ale da się to założyć niestety nie zdradził mi sposobu montażu wydaje mi się że jest jakaś możliwość zdjęcia fajki
Beatles - 12 Listopad 2012, 22:50
a czy on idzie do 6tego cylindra?
toest Panie impulsator. Zagłębiłem się w temat po ostatniej wymianie przewodów WN u siebie.
przydatny link
http://7er.pl/showthread....a-przewodach-WN
pozdr
Szalik1 - 12 Listopad 2012, 23:09
w fajce - tam gdzie jest wsadzony kabelek, powinna wystawac tak jakby czesc wkręta na którą dosłownie nakręca sie kabel, a jak sie nakreca to i mozna odkrecic i to chyba jedyna opcja zeby to zmienic ale najpierw popracuj na jakis starych zeby nie było ze przezemnie zepsułes nowe kable
Beatles - 12 Listopad 2012, 23:15
http://bmwfans.info/parts...ition_wiring-2/
numer 11
przewody w m20b25 są te same co w m20b20.
cubici - 13 Listopad 2012, 08:32
BartSL napisał/a: | Ślivak napisał/a:
cubici napisał/a:
No właśnie pozostaje NGK, tylko te ceny...
no tak ja i BartSL mamy 4 przewody i NGK kosztowały nas 200 PLN
true , true... |
- Przepraszam, a Panowie to bracia?
- true, true...
Szalik1 napisał/a: | ale najpierw popracuj na jakis starych zeby nie było ze przezemnie zepsułes nowe kable |
Dzięki Wojciu za podpowiedź. Próbowałem na starych kablach i ...
...urwałem go hhe!
Ale teraz mam pewność, że to dobra droga. Tamte były stare, może dlatego coś nie zagrało.
Panie Kwiatek, też dzięki za podpowiedź.
Beatles napisał/a: | a czy on idzie do 6tego cylindra?
toest Panie impulsator |
Również dzięki za podpowiedź, teraz musisz Marcin zamówić takie kable, w których można rozdzielić kabel od fajki.
A ja będę na starych kablach trenował demontaż
bąku - 13 Listopad 2012, 08:53
W silnikach M20B27 owy impulsator nie występuje
Beatles - 13 Listopad 2012, 11:00
bąku napisał/a: | W silnikach M20B27 owy impulsator nie występuje | ukradli Ci, a nie tam
bąku - 13 Listopad 2012, 15:34
Beatles napisał/a: | bąku napisał/a: | W silnikach M20B27 owy impulsator nie występuje | ukradli Ci, a nie tam |
Nie pitol
Beatles - 13 Listopad 2012, 18:21
bąku napisał/a: | Beatles napisał/a: | bąku napisał/a: | W silnikach M20B27 owy impulsator nie występuje | ukradli Ci, a nie tam |
Nie pitol |
łee, ale bida
cubici - 13 Listopad 2012, 18:42
Ślivak napisał/a: | To jaki teraz ma przebieg
Aku całe ... wymieniasz od razu na nowe zanim wyleją? |
Zapomniałem odpowiedzieć
Aku nie muszę wymieniać bo już wylały hheheheh!
cubici - 17 Listopad 2012, 08:55
A tutaj zrobiłem sekcję zwłok przewodów WN marki BREMI.
(Marcin wprowadziłem Cię w błąd - myślałem że Beru)
No i niestety po kilku nieudanych próbach okazuje się, że te przewody nie są rozbieralne.
Obie końcówki są zalane plastykiem.
Na 6 cylindrze był przewód Bosch'a, którego też popsułem przy rozłączaniu...
Ale szajs
A oto Bremi:
I gdy już przetniemy te obudowę plastykową, to można je łatwo rozłączyć przez wyjęcie zaślepki.
Ale na co nam taki przewód
Szalik1 - 17 Listopad 2012, 08:58
do roboty sie lepiej wez a nie dzien marnujesze na wklejanie zdjec na forum
cubici - 17 Listopad 2012, 14:45
Wojtek chyba nie przyjadę w ten weekend do Ciebie bo brachol zza morza przyjechał na weekend.
Szalik1 napisał/a: | do roboty sie lepiej wez a nie dzien marnujesze na wklejanie zdjec na forum |
Wierz mi, że jak tylko moja druga połowa mi pozwala to uciekam do garażu. Mało czasu na to wszystko.
A udało ci się jakąś szperę zlokalizować?
cubici - 1 Grudzień 2012, 20:50
Niektórzy kończą sezon i przykrywają swoje cuda pieluchami a ja właśnie zarejestrowałem batona i trochę sobie śmigam.
Wymieniłem kable, świece, poczyściłem kopułkę i paluch.
Przeczyściłem też silniczek krokowy i silniczek znacznie lepiej dycha.
Nowy, niemarkowy tłumik końcowy.
Ale najważniejsze, że auto zarejestrowałem i można oficjalnie jeździć.
Ale powiem tak: silnik bardzo sprawny i mocny ale zawieszenie niedomaga.
Szybka jazda tym autem podobna jest do ujeżdżania dzikiej świni.
Jest szybka i śmiertelnie niebezpieczna!
Zauważcie, że na tablicach znalazł się mój ulubiony nr: 13.
Moje e28-ki miały 13-tki i 91-ka też ją ma
urban125 - 2 Grudzień 2012, 18:13
Bardzo ładny sprzęcior , kolorek mega, do siebie też chcę wrzucić ori bbsy i taką lotkę, tylko w kolorze. Pogratulować, a niebezpieczne jest, wiem z autopsji .
Kamil - 2 Grudzień 2012, 21:26
ale bym się nią garną
ŻbiQ - 2 Grudzień 2012, 21:47
Ty no Kuba, nie bądź taki... Zapodaj jakiegoś filma jak to lata
Uważam, że ten silnik z odpowiednim wydechem, ma jedno z najlepszych brzmień jeśli chodzi o BMW
cubici - 2 Grudzień 2012, 21:52
Ale podpuszczacie!
Kamil miał okazję sobie polatać ale spotkanie nie wyjszło z przyczyn obiektywnych.
A filmik dopiero po zamontowaniu szperki, bo na razie jeżdżę nim jak pijany
No i chyba dla własnego bezpieczeństwa zobaczę te zawieszenie.
|
|
|