To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

Nasze E12 - [E12 520] 520 A + BBS RS = OLDSCHOOL

Miłosz - 7 Wrzesień 2007, 12:37

To E12 jest piekne takie jakie jest, zadnych spilerow replik ani kombinacji - blagamy !! ! !
Bodżangmił - 7 Wrzesień 2007, 18:58

Cytat:
To E12 jest piekne takie jakie jest, zadnych spilerow replik ani kombinacji - blagamy !! ! !


Przyłączam się do apelu.

David - 7 Wrzesień 2007, 21:14

Chlopaki, ale co Wy chcecie od spoilera bbs do e12 o np takiego jak tu:

albo tu:

Albo od takich recaro we wnetrzu,o :

MAJSU - 7 Wrzesień 2007, 23:09

Masz moje błogosławieństwo na takie mody ;-)
Bodżangmił - 8 Wrzesień 2007, 11:55

Jak najbardziej te zmiany są ok ,ale....

Cytat:
Dzis mialem okazje pojezdzic e30...z silnikiem m102 z e23 745i...i skrzynia manualna z alpiny b7...powiem tylko tyle WOOOOOOOOW
I tu pojawia sie moj pomysl; co sadzicie o tym zeby z mojej e12 zrobic wierna replike alpiny b7 turbo a jesli nie to chociaz b8:?:


Nie sądze aby to był dobry pomysł z tą alpiną- szkoda na replikę tak ładnej ,poczciwej, "pospolitej" 520-dziestki.

Wogóle jaki jest sens budowy repliki alpiny?Musiałbyś zmienić zbyt dużo w tej 520(silnik ,hamulce, zawieszenie,zegary,fotele,i pewnie wiele pierdułek)

Jak już się bawić w tak drogą zabawę to należałoby kupić oryginalną alpinę.

David - 8 Wrzesień 2007, 12:33

bogumił napisał/a:
Jak najbardziej te zmiany są ok ,ale....

Cytat:
Dzis mialem okazje pojezdzic e30...z silnikiem m102 z e23 745i...i skrzynia manualna z alpiny b7...powiem tylko tyle WOOOOOOOOW
I tu pojawia sie moj pomysl; co sadzicie o tym zeby z mojej e12 zrobic wierna replike alpiny b7 turbo a jesli nie to chociaz b8:?:


Nie sądze aby to był dobry pomysł z tą alpiną- szkoda na replikę tak ładnej ,poczciwej, "pospolitej" 520-dziestki.

Wogóle jaki jest sens budowy repliki alpiny?Musiałbyś zmienić zbyt dużo w tej 520(silnik ,hamulce, zawieszenie,zegary,fotele,i pewnie wiele pierdułek)

Jak już się bawić w tak drogą zabawę to należałoby kupić oryginalną alpinę.

To fakt, choc mimo wszystko wydaje mi sie, ze taniej byloby zrobic replike niz kupic oryginalna alpine b7 turbo 8-) a ten moj pomysl...trzeba miec marzenia...sami wiecie :-P
Tak wiec, na razie do realizacji wejdzie plan B, czyli spoiler bbs,recaro itp :mrgreen:

Bodżangmił - 2 Grudzień 2007, 18:54

I jak tam plan B - założyłeś już spoiler bbs ? Jestem bardzo ciekaw efektów. Wklej jakieś nowsze fotki Twojej e12 . Pozdrawiam
David - 8 Grudzień 2007, 12:07

Niestety, jak do tej pory nigdzie nie udalo mi sie go zdobyc...obecnie e12 poszlo do ogrzewanego garazu na zimie wiec fotki pojawia sie dopiero na wiosne.
P.s Felg 17" bbs juz nie ma...czekaja do zalozenia 16" , bbs rs :-P

David - 13 Maj 2008, 19:52

Kilka najnowszych fotek:


Najladniejszy Youngtimer w Toruniu:







Bodżangmił - 13 Maj 2008, 20:32

No chłopie gratulacje!!. Myslę że odrzucisz teraz pomysły o budowie repliki alpiny? Akurat ta e12 nie powinna moim zdaniem tak skończyć. :-)
M-EJ - 14 Maj 2008, 07:43

Chciałem na zlocie zaproponować Ci oryginalne radio z 520 e12 79 rok ale nie mogłem Cie dostać :-) Gratuluje nagrody
Kargul1005 - 14 Maj 2008, 23:51

Cytat:
Najladniejszy Youngtimer w Toruniu

Należała Ci się ta nagroda.
Auto jest cudowne, nie jak moja szara myszka...
Pozdrawiam i życzę kolejnych nagród :-D

David - 4 Lipiec 2008, 00:24

Kilka nowych fotek; sceneria kiepska ale na razie nie mialem weny tworczej:
Autko zostalo polakierowane praktycznie cale bez dachu, doszla rowniez dokladka bbs 8-)
Oceniajcie :








KALINA WIELKI SZACUN DLA CIEBIE ZA OGROMNA POMOC :!: :!: :!:

kjubus - 4 Lipiec 2008, 08:24

Efekt końcowy jest świetny! :mrgreen: Brawo za wytrwałość :-D

Dokładka BBSa wygląda świetnie! ;-)
Gdybym ja wiedział, że kupie e12... :-P ;-) :D

David - 4 Lipiec 2008, 10:34

kjubus napisał/a:
Efekt końcowy jest świetny! :mrgreen: Brawo za wytrwałość :-D

Dokładka BBSa wygląda świetnie! ;-)
Gdybym ja wiedział, że kupie e12... :-P ;-) :D

Dzieki Kjubus ... dobrze ze nie wiedziales :-P

Bodżangmił - 12 Lipiec 2008, 12:20

PIĘKNIE ! SUPER! EXTRA!
Ale juz nic więcej, David, jej nie potrzeba.

Zastanawia mnie brak prawego lusterka w tym roczniku? Wiesz coś o tym czemu tak jest?

David - 12 Lipiec 2008, 15:16

bogumił napisał/a:
PIĘKNIE ! SUPER! EXTRA!
Ale juz nic więcej, David, jej nie potrzeba.

Zastanawia mnie brak prawego lusterka w tym roczniku? Wiesz coś o tym czemu tak jest?

Taka wersja, w 520 lusterko wymagalo doplaty :D
Co do zmian to jeszcze kilka gadzetow chce do niej dolozyc min chrom wokol atrapy z 528i lusterko chrom elektryczne w najgorszej opcji manualne no i szersze ranty do bbsow na tyl 8-)

Bodżangmił - 13 Lipiec 2008, 13:20

Do tej pory myslałem że w 1980 roku to lusterko było już standardem i wymogiem przepisów.
marcin_e12 - 14 Lipiec 2008, 07:40

Widziałem samochód na żywo. Robi wrażenie. David dbaj o niego.
Mehow - 5 Sierpień 2008, 14:19

Juz raz na culcie Ci pisałem ... sztuka miodzio jeśli chodzi o mnie .
Natomiast jedną uwage bym miał : w tej postaci jak jest teraz , w sensie wartości obniżenia względem rozmiaru kół i ogólnego charakteru auta , odpuściłbym sobie naciąg gumy . Moim zdaniem psuje to troche całokształt .
Ale pozatym najładniejsze E12 w Polsce z tego co się orientuję ;)

WIENIA - 28 Listopad 2008, 14:42

bogumił napisał/a:
Myslę że odrzucisz teraz pomysły o budowie repliki alpiny? Akurat ta e12 nie powinna moim zdaniem tak skończyć.

Dlaczego?

Auto jest SUPER bazą na stworzenie repliki ALPINY, Komu jak komu, ale mi osobiście plan „A” podoba się niesamowicie :mrgreen: Wychodzę z założenia, że zawsze można zrezygnować z planu tworzenia repliki Alpiny i wrócić do oryginału, przecież de facto auto nie straci na tym nic. Jednak pytanie po co rezygnować? skoro taka replika daje mnóstwo wrażeń, ogromnego zadowolenia i przede wszystkim frajdy przy jej tworzeniu :!:
David nie daj się zwerbować :-P i nie rezygnuj tak szybko z tego planu.
Auto będzie jeszcze bardziej niepowtarzalne i jedyne w swoim rodzaju ;-)
p.s Fajna data założenia postu!

Miłosz - 8 Grudzień 2008, 18:07

bogumił napisał/a:
Do tej pory myslałem że w 1980 roku to lusterko było już standardem i wymogiem przepisów.


Rapid w E28 nie ma prawego lusterka....

bubaspaxx - 8 Grudzień 2008, 18:46

Miłosz napisał/a:
bogumił napisał/a:
Do tej pory myslałem że w 1980 roku to lusterko było już standardem i wymogiem przepisów.


Rapid w E28 nie ma prawego lusterka....


U mnie w zielonym E21,zamiast prawgo lusterka jest zaślepka.Rok produkcji 1980.

Bodżangmił - 9 Grudzień 2008, 12:10

bubaspaxx napisał/a:
Miłosz napisał/a:
bogumił napisał/a:
Do tej pory myslałem że w 1980 roku to lusterko było już standardem i wymogiem przepisów.


Rapid w E28 nie ma prawego lusterka....


U mnie w zielonym E21,zamiast prawgo lusterka jest zaślepka.Rok produkcji 1980.



Już teraz to wiem że jeszcze w 80-tych bywało różnie z tym.

kuba_krakow - 4 Styczeń 2009, 18:32

bogumił napisał/a:
bubaspaxx napisał/a:
Miłosz napisał/a:
bogumił napisał/a:
Do tej pory myslałem że w 1980 roku to lusterko było już standardem i wymogiem przepisów.


Rapid w E28 nie ma prawego lusterka....


U mnie w zielonym E21,zamiast prawgo lusterka jest zaślepka.Rok produkcji 1980.



Już teraz to wiem że jeszcze w 80-tych bywało różnie z tym.


W mojej byłej e28 z 1983 też nie było prawego lusterka - było dołożone przez 1 właściciela :) Fakt, że to tylko 518 bez "i" - bez wspomagania kierownicy nawet. :/

kjubus - 3 Kwiecień 2009, 12:59

David, na forum beemka-klub wklejałeś swojego czasu zdjęcia foteli przednich RECARO.
Pisałeś że są oryginalnie, nieskładane i przeznaczone do e12... skąd Ty je wytrzasnąłeś? ;-)

David - 4 Kwiecień 2009, 11:09

Nie no , nie pisalem ze to sa oryginaly tylko ze to Recaro, nieskladane , z wysuwanym przodem - takie jak wychodzily w oryginale jako opcja. Oryginalow chyba juz nigdzie nie ma...i szczerze powiem ze sie zastanawiam gleboko czy chce recaro, bo strasznie wygodne sa zwykle fotele :mrgreen:
A tutaj macie fotke z prac nad "nowymi" RSami ktore kupilem od Mawarczyka. Zeby nie bylo, ze nic sie z e12 nie dzieje 8-)
Obrazek
Obrazek

lacos - 18 Maj 2009, 23:27

Śliczna ta twoja piąteczka, zobaczyłem ją kiedyś na cultstyle :shock: i trochę mnie zainspirowała. jak byłeś w Sopocie to ja akurat byłem w Tarnowie :-) ale nie miałem tyle szczęścia żeby trafić twoją gdzieś na mieście :-/ .Napisz coś o zawiasie jak i o ile obniżyłeś przód i jak wysoko ustawiłeś tył i jaki masz rozmiar opon, jaki jest rozmiar tych nowych rs-ów 8-)
Pozdrawiam

David - 20 Maj 2009, 10:06

lacos napisał/a:
Śliczna ta twoja piąteczka, zobaczyłem ją kiedyś na cultstyle :shock: i trochę mnie zainspirowała. jak byłeś w Sopocie to ja akurat byłem w Tarnowie :-) ale nie miałem tyle szczęścia żeby trafić twoją gdzieś na mieście :-/ .Napisz coś o zawiasie jak i o ile obniżyłeś przód i jak wysoko ustawiłeś tył i jaki masz rozmiar opon, jaki jest rozmiar tych nowych rs-ów 8-)
Pozdrawiam

Heh , dzieki.
Co do zawiasu : mialem pozyczone springi h&r , ktore obnizaja o 40mm ,ale to zadne obinzenie bo w serii e12 jest chyba wyzsze niz x5 :D Zawiozlem te sprezynki do fabryki sprezyn i zamowilem na ich wzor przednie -80 a tyl jest troszke nizszy niz h&r wiec jakies -50 , do tego w firmie ktora sie zajmuje regeneracja amortyzatorow i przygotowaniem ich do sportu zregenerowalem i skrocielm fabryczne sachsy o 50mm z przodu i 30mm z tylu ( naprawde nie potrzeba mi juz bilsteinow 8-) ) Na fotkach byly jeszcze rsy 16" z oponami 215/40/16 a teraz beda 8,5x17 i 9,5x17 z oponami 205/40 na przodzie i 225/35 na tyle.
Wczoraj odebralem felgi po odnowiniu , wiec na razie tylko takie zdjecia :





Rant wypolerowany , srubki pochromowane na nowo i rotor polakierowany proszkowo...a byly w takim stanie :

MAJSU - 20 Maj 2009, 16:02

O kurde... grubo 8-)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group