To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

Nasze E28 - [E28 M535i] Moje rekiniaste E28

Bartolommeo - 3 Czerwiec 2007, 09:31
Temat postu: [E28 M535i] Moje rekiniaste E28
...
MAJSU - 3 Czerwiec 2007, 11:39

Widziałem już samochód na żywo i naprawdę jest czego pozazdrościć ;) Rzadko się widuje E28 w takim stanie... Budzi szacunek na drodze ;-)
WIENIA - 3 Czerwiec 2007, 12:12

Bardzo ładny rekinek:) Widac ze jest bardzo zadbany i co fajnie -posiada bogate wyposażenie, o którym jednak napisałeś wzmiankowo :-P Jeśli chodzi o VIN to trafnie to ujołeś i podzielam Twoje zdanie, mimo że najlepiej oczywiście byłoby miec wszystko zgodne z VIN. Powodzenia w doprowadzaniu autka do stanu o jakim każdy z nas marzy :roll: Jak narazie jest SUPER :!:
Dexter528i - 3 Czerwiec 2007, 19:35

Super auto.

O ile jest obniżone :?: :?: :?:

bartolommeo napisał/a:
podejście każdego z nas do swojego samochodu jest bardzo osobnicze i jednostkowe, bo wielu z Was stwierdzi, iz VIN nie zgadza się z tym co w rzeczywistości i oczywiście macie rację - taki samochód na rynku jest nie wiele wart. Jednak mówiąc szczerze podejmując kroki o których pisałem byłem w 100% świadom, iż ten samochód już w moim garażu zostanie. Na pewno było by spełnieniem marzeń mieć powiedzmy 528i czy 535i w oryginale. Ktoś może zapytać, dlaczego zatem nie sprzedam i nie kupię takiego - a dlatego, że tez samochód jest mi wybitnie bliski i drogi, zbyt wiele godzin, wyrzeczeń i pieniędzy mnie to kosztaowało, żeby go sprzedać, wiem jedno, nikt tym samochodem juz nigdy nie pojeździ no chyba że by zaproponował jakąs rozsądna ceną heheheh - żartuję. Wracając do temetu, każdy ma jakieś podejście do swojego samochodu, ja samochodu nie robiłem a raczej nie robię na pokaz lecz tylko i wyłącznie dla siebie, bo kocham te samochody i życzę każdemu, by z taką pasją i zacięciem podchodził do najmiejszej pierdółki w swoaim samochodzie, i wiem że sa tacy na tym forum


Święte słowa

Pozdrawiam

grege28 - 3 Czerwiec 2007, 19:37

Bardzo ładne auto i zdrowe, skadinąd bliskie mi, podejście do sprawy, popieram w 100%.
MAJSU - 3 Czerwiec 2007, 20:41

Właśnie wróciłem z małej wizyty u Bartka i muszę powiedzieć że 3,5 dobrze zamiata :shock: Bokami chodzi pięknie ! :mrgreen: Przekonałem się do zmiany mojego zawieszenia na identyczny zestaw ale co wchodzi w jego skład to już niech właściciel opowie ;)
Bartolommeo - 4 Czerwiec 2007, 17:51

...
MAJSU - 4 Czerwiec 2007, 19:08

Aaaa no tak o obniżenie chodziło czyli -55 przód i -35 tył :->
Miłosz - 4 Czerwiec 2007, 19:09

Autko na zdjeciach prezentuje sie bardzo ladnie, troche jak u mnie w E24 przod siedzi za nisko w stosunku do tylu, ale to juz bolaczka marek pokroju H&R.

Zestaw tak niskiego przodu z Bilsteinem B4 wydaje mi sie podejrzany, ale nigdy nie mialem okazji testowac. Wielu moich znajomych zdecydowalo sie na B6 czesto w konfiguracji z seryjna wysokoscia zawieszenia i pomysl na polskie drogi wydawal mi sie swietny.

B4 to dobry jakosciowo amortyzator ale ma dosc mala sile tlumienia w stosunku do twardej sprezyny H&R - no i przy takiej wysokosci przodu nie mozna sobie pozwolic chyba na calkiem beztroska jazde polskimi drogami....

Ale tyle teorii z mojej strony, bo jak mowie nigdy przy mocnym obnizeniu z B4 nie jezdzilem, z ust znajomych padaly raczej slowa pokroju "kibel" itd.... a z kad innad wiem, ze Ty jestem zadowolony.

MAJSU - 4 Czerwiec 2007, 20:25

Miłosz napisał/a:
Autko na zdjeciach prezentuje sie bardzo ladnie, troche jak u mnie w E24 przod siedzi za nisko w stosunku do tylu, ale to juz bolaczka marek pokroju H&R.

Zestaw tak niskiego przodu z Bilsteinem B4 wydaje mi sie podejrzany, ale nigdy nie mialem okazji testowac. Wielu moich znajomych zdecydowalo sie na B6 czesto w konfiguracji z seryjna wysokoscia zawieszenia i pomysl na polskie drogi wydawal mi sie swietny.

B4 to dobry jakosciowo amortyzator ale ma dosc mala sile tlumienia w stosunku do twardej sprezyny H&R - no i przy takiej wysokosci przodu nie mozna sobie pozwolic chyba na calkiem beztroska jazde polskimi drogami....

Ale tyle teorii z mojej strony, bo jak mowie nigdy przy mocnym obnizeniu z B4 nie jezdzilem, z ust znajomych padaly raczej slowa pokroju "kibel" itd.... a z kad innad wiem, ze Ty jestem zadowolony.


Samochód stoi idealnie tzn i przód i tył ma jakiś 1 cm między oponą a krawędzią nadkola czyli tak jak powinno być ! Cały samochód nie ugina się prawie wcale po przyciśnięciu wydaje się że jest mega twardy ale podczas jazdy jest naprawdę bardzo komfortowo tzn nie tłucze się nie podskakuje nie czuć jakoś zbytnio dziur... B6 z seryjną sprężyną to nie najlepszy pomysł bo sprężyna zapewne z czasem pęknie... Moim zdaniem taki setup zaweszenia dla E28 jest poprostu IDEALNY jeżeli mieszka się w dziurawym mieście :)

Bartolommeo - 4 Czerwiec 2007, 22:47

...
Miłosz - 5 Czerwiec 2007, 19:10

Jesli mowisz o Adamie z forum E24 to wymienil nowe B4 na nowe B6 i jest o wiele bardziej zadowolony.
Bartolommeo - 5 Czerwiec 2007, 19:18

...
Miłosz - 5 Czerwiec 2007, 19:23

Zewieszenia E28 528i i 535i oraz E24 CS/1 oraz CS/2 sa identyczne, E24 jest natomiast ciezsze i ma lepszy rozklad mas. Same zawiechy mozna jednak spokojnie porownywac.

Co do pekania sprezyn, to pekaja wlasnie przy bardzo miekkich oraz przy zuzytych amortyzatorach, im wieksze tlumienie amortyzatora tym wyzsza zywotnosc sprezyny. Aby samochod dobrze wybieral nierownosci, nie podskakiwal i dobrze trzymal sie w zakretach w ktorych sa nierownosci jest bardzo waznym zeby tlumienie amortyzatora nie bylo slabe w stosunku do twardosci sprezyny.

Na gladkim asfalcie nie jest to az tak istotne i auta z tzw. betonowymi sprezynami trzymaja sie dobrze na praktycznie kazdych sprawnych amorkach.

Bartolommeo - 24 Wrzesień 2007, 19:26

...
Anonymous - 25 Wrzesień 2007, 06:10

zapowiada się ciekawie czekam na fotki i życze dużo kasy na remont i powodzenia podczas remontu :mrgreen: trzymam kciuki :mrgreen: mam nadzieje że jej serce znów zabije :oops:
Bart - 26 Wrzesień 2007, 14:40

Czekamy na zdjęcia :-D gratuluje udanego zakupu.Wiem jak cieżko dzis trafić M535i 8-)
Jaki model DC71 czy DC51 :?:

Bartolommeo - 27 Wrzesień 2007, 12:14

...
Bart - 28 Wrzesień 2007, 07:24

malina :-D
chmielpiw - 28 Wrzesień 2007, 10:23

bartolommeo, KIEDY ZDJECIA?
Bartolommeo - 28 Wrzesień 2007, 13:44

...
Bart - 28 Wrzesień 2007, 14:51

Dawaj nam sie chce na nią popatrzeć 8-)

tym przyjemniej będzie lukac jak Ci idzie :-D

Bart - 5 Październik 2007, 15:10

no i gdzie te zdjęcia :?:
Bart - 13 Listopad 2007, 07:22

j.w :-P
Bartolommeo - 13 Listopad 2007, 07:57

...
Bart - 14 Listopad 2007, 07:59

Trzymam za słowo ;-)
Bartolommeo - 18 Listopad 2007, 19:10

...
WIENIA - 19 Listopad 2007, 14:00

Autko jest świetną bazą! Na pewno klamki i tym podobne rzeczy muszą wrócić na swoje miejsce. Dobrze że doprowadzasz go do oryginalności. Jeśli chodzi o motor to życzę powodzenia w szukaniu silnika spod znaku ALPINA :-P , ale tu raczej będzie kłopot o czym na bieżąco przekonuje się ja sam jak i kolega Greg. Hamulce co prawda nieoryginalne od e28, ale w tym przypadku popieram jak najbardziej. Bardzo fajna sprawa. Życzę powodzenia w dokonywanych pracach, no i czekamy na efekt końcowy :-)
Bart - 19 Listopad 2007, 14:39

Super :-D
Fajna baza do odrestaurowania.Ja osobiście doprowadzał bym ją do 100% oryginału zgodnie z DC71.Masz do niej komplet cześci czy kupiłeś bez silnika?Jeśli to nie tajemnica to napisz jak zdobyłes tą sztuke ;-) i koniecznie wklejaj zdjęcia z remontu 8-)

MAJSU - 19 Listopad 2007, 14:59

No no wreszcie się pochwaliłeś furką :) Miałem tą przyjemnośc żeby ją obejżeć z bliska i naprawdę bdb się trzyma blacharsko tzn rdzy nigdzie nie zauważyłem no i w sumie dzięki temu E28 zacząłem się jakoś przekonywać do czerwonych BMW :mrgreen:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group