To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

Inne youngtimery forumowiczów - [E3] 2800 Miłosz

Dixi - 6 Grudzień 2012, 14:11

O jak pięknie mruczy :D
To co pewnie na najbliższy oldtimer show zajedziesz E3 ? <cwaniak>

Kamil - 6 Grudzień 2012, 14:14

<szok> ja tez tak chcę
Szalik1 - 6 Grudzień 2012, 16:44

no no, przypuszczam ze bardzo miłe uczucie odpalic wariata po takim czasie i takiej ilosci włozonej pracy <oczko>
Miłosz - 7 Grudzień 2012, 09:43

Nieokielznana przyjemnosc, choc gazniki nie pracuja jak nalezy. Dzialam wieczorami jeszcze dwa tygodnie wiec moze nawet skoncze, brakuje coraz wiecej drobiazgow i nadal nie mam walu napedowego, nie mialem wiec za bardzo wyjscia i kupilem na telefon dawce ktory przy odrobinie szczecia zawita jutro przed drzwi garazu, sprubuje powrzucac na weekend pare zdjec.

Kamil bez stresu, jakbys byl obok i zobaczyl jak montuje brudne czesci, stare uszczelki, zardzewiale trabki.... i rozne inne rzeczy za ktore powinno sie obcinac rece, cieszylbys sie, ze jestes daleko i masz jak masz :)

Nie ukrywam , ze skladam to auto obecnie w desperacji.

Szalik1 - 7 Grudzień 2012, 14:36

Miłosz napisał/a:
kupilem na telefon dawce


no wkoncu :P bez tego to sie wogóle roboty nie zaczyna :D

Kamil - 7 Grudzień 2012, 14:54

Miłosz napisał/a:
Kamil bez stresu, jakbys byl obok i zobaczyl jak montuje brudne czesci, stare uszczelki, zardzewiale trabki.... i rozne inne rzeczy za ktore powinno sie obcinac rece, cieszylbys sie, ze jestes daleko i masz jak masz

spoko, ja się nie cieszę z takich nieszczęść, zresztą Ty jesteś pesymistą i trochę deprecjonujesz jakość swojego remontu <worek> widziałem Twoje auto na żywo i wiem że będzie malinka <oczko>

Adaasko - 8 Grudzień 2012, 14:58

piękne auto, uwielbiam E3, M30 na gaźnikach, ależ to musi chodzić :)
Miłosz - 12 Grudzień 2012, 12:30

Prace posuwaja sie na przod, niestety sukcesy przytlumiane sa mnoga iloscia porazek. Zeby nie bylo nudno kilka fotek.

Dotarlo z ASO lozysko ktore bylo przyczyna przestoju poprzednim razem.



Silnik z osprzetem, skrzynia i wydech juz na miejscu, chlodnica dopiero 3cia okazala sie szczelna, samochod jest obecnie po okolo 10ciu startach i rozgrzaniach w roznych temperaturach, zapala nawet na mrozie od strzala ale gazniki chodza narazie jak chca, jak jest zimny trzyma za wysokie obroty, klapy wzbogacajace chodza nieronomiernie, ssanie w jednym gazniku wylacza sie duzo wczesniej niz w drugim co powoduje przez pewnien czas miedzy zimnym a calkowicie cieplym silnikiem bardzo chaotyczna jego prace, cieply silnik dusi sie przy bardzo szybkim ale zarazem lekkim dodaniu gazu, jesli potraktuje sie pedal ostrzej wkreca sie natychmiast, dysze w gaznikach nadal z 2,8, tak jak pisalem wczesniej zostanie tak prawdopodobnie tylko na dotarcie czy kilka pierwszych przejazdzek, pozniej gazniki musza trafic na stol.









Wymienilem kierownice, zobaczymy czy bedzie sie tym dalo krecic bez wspomagania



Przod samochodu zaczyna nabierac twarzy





Ostatnia rzecz ktora stoi na przeszkodzie pierwszej jezdzie prubnej, pomijajac wszechobecny snieg, to brakujacy wal napedowy. Udalem sie wiec w takie miejsce



i zakupilem taki wal :)





Wal ten dodatkowo posiada brakujace mi srubki, podkladki, mocowanie lusterka, przednia szybe, niebieski fotel bez dziury..... ale tak pozatym to calkowita ruina....

Po sciagnieciu samochodu z tygodniowego pobytu na podnosniku, moim oczom ukazaly sie pogiete podluznice ktorych blacha od spodu cienka jest jak papier, calkiem niezle jak na fakt, ze auto nie przejechalo jeszcze ani kilometra po remoncie blacharsko lakierniczym :( , podczas montazu jednej z atrap lamp okazalo sie , ze konieczne jest podgiecie kawalka blachy przy nosku, blacha podgiela sie bez problemu, tyle ze przy okazji pekla szpachla zaraz kolo nerki, ciekawe ktore miejce bedzie kolejne.... :(

Szalik1 - 12 Grudzień 2012, 12:47

ten dawca to wygladaa duzo lepiej niz moja :P

Miłosz napisał/a:
pekla szpachla zaraz kolo nerki


a ze szpachla to tak juz jest <wstyd2>

no ale jak to z takimi projektami bywa raz z górki raz pod górke, trzymam kciuki i czekam na dalsze fotorelacje bo to chyba jedyny temat o remoncie e3 w polskim internecie, wiec co by sie nie działo projekt musi zostac ukonczony :D

Kamil - 12 Grudzień 2012, 12:56

Miłosz, ja uważam że raz na jakiś czas trafiają się auta które są po prostu kapryśne
W jednym e28 nic się nie dzieje a kolejnych wszystko idzie się jeeeb...ać <masakra>
Myślę że Twoje e3 należy do tych kapryśnych szczęście że trafiło na Ciebie bo "inny" już dawno by się poddał <worek>

Ja osobiście dostał bym spazmów w momencie akcji z przednią szyba <hyhy>
myślę że Kur...wy leciały pod sam sufit <sciana>

Tak czy inaczej pamiętaj że to już praktycznie koniec
<ok>

Wielki szacun za wytrwałość <tanczy>
a pomysł na zakup nowych francuskich oczu był jak najbardziej strzałem w 10tkę!
jak to się mówi - te światła "robią robotę" <uklon>

Szalik1 - 12 Grudzień 2012, 12:58

Kamil napisał/a:
Miłosz, ja uważam że raz na jakiś czas trafiają się auta które są po prostu kapryśne

W jednym e28 nic się nie dzieje a kolejnych wszystko idzie się jeeeb...ać

Myślę że Twoje e3 należy do tych kapryśnych szczęście że trafiło na Ciebie bo "inny" już dawno by się poddał


oj chyba z kazdym projektem tak jest :D przerabialem taki jeden niedawno i tez to samo, wkółko cos ... to chyba normalne <oczko>

ŻbiQ - 12 Grudzień 2012, 13:03

Szalik1 napisał/a:
Kamil napisał/a:
Miłosz, ja uważam że raz na jakiś czas trafiają się auta które są po prostu kapryśne

W jednym e28 nic się nie dzieje a kolejnych wszystko idzie się jeeeb...ać

Myślę że Twoje e3 należy do tych kapryśnych szczęście że trafiło na Ciebie bo "inny" już dawno by się poddał


oj chyba z kazdym projektem tak jest :D przerabialem taki jeden niedawno i tez to samo, wkółko cos ... to chyba normalne <oczko>

I ja, i ja, ja też! :D I tak przez parę miesięcy... <mina>
Później też coś wyjdzie, ale przynajmniej czuć, że auto żyje :P

Pięęęęknie się prezentuje ten przód ! Powodzenia i cierpliwości <ok>

Przemas - 12 Grudzień 2012, 15:23

Miłosz napisał/a:
Wymienilem kierownice, zobaczymy czy bedzie sie tym dalo krecic bez wspomagania


i będzie baja http://sklep.sagana.pl/re...-6-381-1-m.html

Wygląda ślicznie, i te oczy :D

Dominik4x4 - 15 Grudzień 2012, 23:24

Przepięknie chodzi to M30 <cwaniak>
Miłosz - 20 Grudzień 2012, 10:30

No to zacznijmy od dawcy, zeby ktos nie krzyczal, ze trzeba go bylo odrestaurowac.

Po pol dnia walki w 30cm sniegu na zablokowanych hamulcach i nieszczelnych oponach, dawca stanal na stanowisku, tylko i wylacznie dlatego, ze od miesiecy nie moge poradzic sobie z tematem brakujacego walu.



Dwa smaczki od spodu, lewa podluznica oraz wneka kola zapasowego





A o to brakujacy mi wal, musialem go bardzo dlugo traktowac szczota na szlifierce, polakierowac i wymienic na nowa podpore walu, niestety nie zrobilem foto po zabiegach, ale zdradze w sekrecie, ze wal jest zamontowany i dziala :)



Jesli ktos kiedys bedzie chcial do E3 spasowac wal z jakiegos innego rekina, moze sie do mnie chetnie zglosic, z przyjemnoscia odpowiem na pytania z ktorych rekinow nie pasuje co jest za dlugie i co za krotkie, przelecialem chyba pelna game i nie pasuje nic nawet przy zalozeniu wziecia przedniej czesci z innego oraz tylnej z innego :)

Z przodu zawital na masce znaczek z Karmanna E24, nie bralem pod uwage znaczka plastikowego bez przetloczen, posiadane czesci z E3 nie nadawaly sie do montazu, znaczek nie jest taki sam, chetnie mozemy zrobic quiz czym sie rozni, ja nie bede taki wnikliwy, znaczek z E24 lezy jak trzeba a roznica nie rzuca sie zbytnio w oczy.





Przedni zdezak kupilem inny, zostal ladnie odczyszczony i zabezpieczony od wewnatrz, niestety nie jestem w stanie zamontowac go na samcohod bo w trakcie remontu bezpowrotnie zniknely jego wsporniki



Tyl standartowo jest latwiejszy :)



Zderzak zostal stary, mocowania nie zginely, znaczek udalo mi sie dostac nowy orginal metalowy w dodatku orginalny do E3, napis Bavaria zostal zastapiony 2800, rowniez dostalem nowke, gdyby nie brakujaca jeszcze klapka wlewu paliwa i tablica rejestracyjna mozna by powiedziec ze tyl gotowy.







Lustereczko





Na tym kolejna czesc remontu zostaje zakonczona, dalsze prace nie wczesniej niz w lutym. Na koniec dla zainteresowanych filmik krecony w srodku nocy, UWAGA jakosc zabija :)

http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be

Dexter528i - 21 Grudzień 2012, 00:55

Miłosz napisał/a:
Lustereczko


Lustereczko jak u mnie :P

Kamil - 21 Grudzień 2012, 09:29

a właśnie, jak zawieszeniowo?
dużo do wymiany ?

Dominik4x4 - 21 Grudzień 2012, 18:06

Kilka razy oglądałem ten Filmik mimo jakości pięknie słychać jak Chodzi i Jezdzi <oko>

Lampy, Lustereczko i kiera pięknie pasują do takiego Klasyka

:) :) :)

Miłosz - 21 Grudzień 2012, 19:32

Kamil napisał/a:
a właśnie, jak zawieszeniowo?
dużo do wymiany ?


Ciezkie pytanie, samochod byl z jednej strony raczej do konca dobrze serwisowany, amorki na przyklad zostaly wyeminione na nowe jakies francuskie cokolwiek w tym samym roku kiedy auto zostalo wyrejestrowane, generalnie jest tak, ze optycznie wyglada wszystko fatalnie, brudne elementy zawieszenia, sparciale gumy, poobrywane popekane osolony, wyglada jak by mialo byc do wymiany wszystko. Luzu jako takiego nie ma natomiast praktycznie nigdzie, na drodze nie jechalem nia jeszcze chyba ani raz szybciej jak 70kmh ale wydaje sie byc wszystko w porzadku, prowadzi sie zdecydowanie sztywniej niz Long Autownuka, chodz i tak bardzo comfortowo, mysle ze ze wzgledu ze czesci byly nascie lat temu w dobrej kondycji lub prawie nowe to start bedzie ok, a po kilkuset klilometrach zacznie sie sypac wszystko ze sarosci i przelezenia i do wymiany bedzie tak zwany komplet, ale zobaczymy. Tylna belke i tak musze zdjac, nie robilem nawet celowo konserwacji w tych okolicach.

Miłosz - 26 Luty 2013, 17:41



<tanczy>

Jak upoluje drugi moze zdecyduje sie pokazac na forum jaka druciarnia odwalona jest obecnie. Jesli ktos kiedys zdecyduje sie na zakup samych nowych szkiel tak jak ja zrobilem poprzednio, niech lepiej ogladnie najpierw jak wyglada reszta kierunkowskazu, zwykle jest tak zle, ze nawet sie szkla juz nie da wymienic nie mowiac o prubie zamontowana za pomoca orginalnej srubki, kupno samych kloszy to wyrzucanie pieniedzy bo nowe kierunki wystepuja i tak tylko kompletne z kloszami.

l0tt4r - 6 Marzec 2013, 09:47

Miłosz napisał/a:
moze zdecyduje sie pokazac na forum jaka druciarnia odwalona jest obecnie.



Możesz śmiało pokazać swój "patent". Forum ma m. in. cel dokształcający niedokształconych (jak np. ja <spiewa> ) i każdy patent lepszy lub gorszy wpływa na wiedzę o tym jak robić żeby było dobrze i ładnie (czyt. oryginalnie) :D

l0tt4r - 28 Czerwiec 2013, 16:12

jak tam smoczyca się miewa? czekamy na ciąg dalszy walki!! :D
Dominik4x4 - 28 Sierpień 2013, 10:50

Cos nowego u E3 ?? :D
Beatles - 18 Luty 2014, 10:10

Dominik4x4 napisał/a:
Cos nowego u E3


??
<cwaniak>

Miłosz - 18 Luty 2014, 10:19

Jest w ciaglym ruchu, regularnie co miesiac jest palona i jezdzi 15 minut a i czasem pol godzinki do okola garazu, kiedys raz rozpedzilem sie 90km/h . Zuzywa na te przejezdzki kilkadziesiat litrow paliwa na rok, slabo za nia nadazam..... i to by bylo tyle.
DaaN - 18 Sierpień 2014, 12:13

coś nowego?

ostatnio zacząłem doceniać ten model i bardzo mi się podoba <wstyd>



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group