Nasze E28 - [E28 525e] By Amos
MAJSU - 12 Październik 2009, 15:44
Amos napisał/a: | No więc powrót do zmartwień ;/
Przestała mi się zapalać rezerwa (przez co wczoraj byłem zdejmowany z drogi przez e30) jaka może być przyczyna :-| :?: |
Tylko jedna - właściciel dusigrosz.
Amos - 12 Październik 2009, 16:02
Hmmmm młodzież nie pracująca (w moim przypadku)
I zawsze starałem się nie jeździć na rezerwie...
Jak tylko się zapalała, uzupełniałem stan paliwa...
Więc bez takich prosze... ;-)
A że teraz miała taki kaprys i sie nie zapaliła co doprowadziło do kompletnego braku paliwa.
_KaMiK_ - 12 Październik 2009, 16:42
Nie radze liczyc na rezerwe.
Tez sie juz na tym przejechalem ze krotko po zapaleniu sie rezerwy auto juz nie odpaliło.
Nauczony tym doswiadczeniem nie schodze ponizej 20 na wskazniku a przynajmniej sie staram i jak zejdzie to tankuje chociaz za pare zlotych.
zbiornik jest duzy, ma 70litrow, a wiec jak jest reszta paliwa to odklada sie ona na dnie zbiornika, i widocznie pompa nie daje rady zassac dokladnie z tego dna, i tak sie konczy zabawa
Jak juz pewnie niektorzy sie przekonali sami, oszukuje o pare litrow w zwiazku z tym
Amos - 13 Październik 2009, 16:07
No i jest przyczyna wężyki przy "pompie" skorodowały i tryskały benzyną ;/
Z stąd też nie paląca się rezerwa....
Co by wiedzieć dokładniej o co chodzi, i co mam kupić (o co pytać) nawaliło mi to:
Jak to nazwać :?:
Według realoem to jest pompa ssąco-tłocząca
A jak to inaczej można nazwać
To jest część która jest zamontowana poprzez bagażnik w baku...
_KaMiK_ - 13 Październik 2009, 17:00
na realoemie masz numer i nazwe i wedlug tego szukaj, jesli kupujesz u dielera bo pewnie tylko tam dostaniesz
Amos - 13 Październik 2009, 17:31
_KaMiK_ napisał/a: | u dielera bo pewnie tylko tam dostaniesz |
Mam nadzieje ze jeszcze uda sie coś wyrwać bez długiego czasu realizacji... ;/
Edit: 670,- za nową VDO
Dexter528i - 15 Październik 2009, 03:26
W pompie, ktorej szukasz jest plywak wskaznika poziomu paliwa.
A sprawdziles najbardziej banalna rzecz z takim wypadku :?:
Mianowicie zaroweczke od rezerwy.
Pozdrawiam
Amos - 15 Październik 2009, 12:26
ok ok to też mam na uwadze ale puki co problem jest taki że te rurki które wychodząz tej pompki się rozpadły i tryskała mi waha do bagażnika... przez co też 2 razy więcej paliła...
I waha sama uciekała...
Wymienie pompe i nawet chyba nie chce sprawdzać czy działa rezerwa i mam nadzieje że nie będe musiał...
Puki co walcze o jakąś uzywke
Kruczek - 15 Październik 2009, 15:06
przecież w e28 pompka paliwa jest od spodu tuż obok filtr paliwa, w baku jest tylko pływak,
jeśli piszesz że paliwo rozpryskuje po bagażniku to znaczy że do układu idzie powietrze a bmw na powietrze chodzić nie chce (sam miałem taki przypadek tyle że w e30, wąż sparciał paliwo leciało na ziemię a przewodami do układu szło powietrze, na początku słabła, później zgasła na amen, wymieniłem przewód i wszystko ok) więc być może wystarczy wymienić tylko przewody
Amos - 15 Październik 2009, 17:56
Eh... tak jak pisałem zkorodowały metalowe fajki przy urządzeniu wyżej pokazanym
i tamtędy też tryskała benzyna...
Dziś próbowałem zaadaptować tam pompke od E30 jednak nie pasuje...
W poniedziałek będziemy walczyć o część od e28
Maro - 15 Październik 2009, 22:09
o ile dobrze pamiętam w Twoim roczniku w urządzeniu którego ilustrację wkleiłeś nie ma pompki wstępnej (łatwo sprawdzić: jeśli jest pompka wstępna to oprócz 3 pinowego złącza od wskaźnika i rezerwy ma jeszcze 2 pinowe złącze doprowadzające prąd do tej pompeczki).
Jak będziesz szukał używki zwróć na to uwagę
Amos - 15 Październik 2009, 22:35
A no właśnie nima wygląda dokładnie tak jak na zdięciu...
MAJSU - 16 Październik 2009, 22:44
Kruczek napisał/a: | przecież w e28 pompka paliwa jest od spodu tuż obok filtr paliwa, w baku jest tylko pływak,
jeśli piszesz że paliwo rozpryskuje po bagażniku to znaczy że do układu idzie powietrze a bmw na powietrze chodzić nie chce (sam miałem taki przypadek tyle że w e30, wąż sparciał paliwo leciało na ziemię a przewodami do układu szło powietrze, na początku słabła, później zgasła na amen, wymieniłem przewód i wszystko ok) więc być może wystarczy wymienić tylko przewody |
NIema E28 i się mądrzy 8-) Są dwie, jedna pod progiem a druga ta w baku. Amos szukaj używki bo nowej za mniej niż 600 nie znajdziesz.
SuT - 16 Październik 2009, 23:41
MAJSU napisał/a: | Kruczek napisał/a: | przecież w e28 pompka paliwa jest od spodu tuż obok filtr paliwa, w baku jest tylko pływak,
jeśli piszesz że paliwo rozpryskuje po bagażniku to znaczy że do układu idzie powietrze a bmw na powietrze chodzić nie chce (sam miałem taki przypadek tyle że w e30, wąż sparciał paliwo leciało na ziemię a przewodami do układu szło powietrze, na początku słabła, później zgasła na amen, wymieniłem przewód i wszystko ok) więc być może wystarczy wymienić tylko przewody |
NIema E28 i się mądrzy 8-) Są dwie, jedna pod progiem a druga ta w baku. Amos szukaj używki bo nowej za mniej niż 600 nie znajdziesz. |
rozbierał kilka:P
Amos - 17 Październik 2009, 11:11
dobra, dobra spokojna głowa narazie jestem w okresie bezsilności bo nie mam dostępu na części ale w poniedziałek ruszam dalej na łowy...
Jak wspomniałem w czwartek byłem w poszukiwaniach była jedna z e28 ale też już pokryta rudą więc strach było ruszać...
wziąłem od e30 prawie nówka z nadzieją że będzie pasować a tu jednak nie
mam nadzieje że w poniedziałek pompka którą znajde będzie w dobrym stanie..
Od wczoraj już żyje w napięciu i złości bo ETA nie jeździ kolejny raz, ale tak to jest jak jest utrudniona dostępność części...
W sumie mogła by już jeździć ale po kosztach ok. 800,-
Amos - 26 Październik 2009, 20:49
Dobra padła decyzja, dospawać nowe krućce....
Problem w tym że nie moge wyjąć tej pompy bo nie chce wyjść...
Nie ma żadnych śrub w koło więc co mam ją wkrętakiem podważyć z każdej strony i do góry :roll: :?:
WIENIA - 26 Październik 2009, 23:41
Rant obudowy pompy ma wcięcia. Przyłóż śrubokręt pod kątem w takie wcięcie i lekko uderzaj małym młotkiem w stronę przeciwną do ruchu wskazówek zegara. Nie ma gwintu ale jest zakręcana na "zatrzaski". Najpierw wyjmij pływak (cztery śrubki).
Amos - 27 Październik 2009, 15:27
jak zawsze u mnie musiało być inaczej nie było wycięć ale wystarczyło przekręcić i pompa juz jest outsite
Tak wygląda moja pompka....
_KaMiK_ - 27 Październik 2009, 15:53
Ahh piekny okaz pompy w stylu rost
Amos - 27 Październik 2009, 16:03
problem w tym że najlepiej było by przeswapowac chyba cały "talerzyk"
tylko jak ;p
Edit:
No i jak mówiłem "tależyk" będzie swapowany nowy...
Mam nadzieje, że wykonają to dobrze
Miłosz - 27 Październik 2009, 20:47
MAJSU napisał/a: | Kruczek napisał/a: | przecież w e28 pompka paliwa jest od spodu tuż obok filtr paliwa, w baku jest tylko pływak,
jeśli piszesz że paliwo rozpryskuje po bagażniku to znaczy że do układu idzie powietrze a bmw na powietrze chodzić nie chce (sam miałem taki przypadek tyle że w e30, wąż sparciał paliwo leciało na ziemię a przewodami do układu szło powietrze, na początku słabła, później zgasła na amen, wymieniłem przewód i wszystko ok) więc być może wystarczy wymienić tylko przewody |
NIema E28 i się mądrzy 8-) Są dwie, jedna pod progiem a druga ta w baku. Amos szukaj używki bo nowej za mniej niż 600 nie znajdziesz. |
Jedyna wersja w ktorej spotykalem druga pompke w baku to 535i oraz M535i, pozostale mialy zawsze tylko jedna na zewnatrz a wbaku tylko plywak, czyzby znow Edition??
Amos - 27 Październik 2009, 23:42
:mrgreen:
To by potwierdzało poprzednie tezy
Chociaż buda 528i może dlatego
Edit:
Pompka wróciła, nie wygląda za pieknie ale to nie pokaz mody pompek
Amos - 29 Październik 2009, 19:17
Pompka podłączona i powstał problem...
Eta nie chce ożyć...(po 2tyg. stania )
W czym może być problem :-(
marcin_e12 - 30 Październik 2009, 09:14
Sprawdź czy działa pompa paliwa, jak działa to sprawdź czy obecna jest iskra. U mnie przy takim postoju wysiadł czujnik położenia wału i po wymianie moja eta od razu ożyła. A tak na marginesie Twój pływak jest bez pompki wstępnej.
Amos - 30 Październik 2009, 15:27
co to za czujnik : Lewa strona przed łapą silnika
Amos - 8 Listopad 2009, 00:53
Jaka jest średnica końcowej puszki wydechu występującego w 525i, 520i, 525e
MAJSU - 12 Listopad 2009, 17:12
http://moto.allegro.pl/it...2_5_walker.html
Amos - 12 Listopad 2009, 20:13
chodzi mi o wymiary bo chce go zastąpić czymś innym...
MAJSU - 12 Listopad 2009, 21:55
Amos napisał/a: | chodzi mi o wymiary bo chce go zastąpić czymś innym... |
Ale czym :?: Jeżeli twój przerdzewiał to bierz tego z linka i po kłopocie.
Kargul1005 - 13 Listopad 2009, 16:58
MAJSU napisał/a: | Amos napisał/a: | chodzi mi o wymiary bo chce go zastąpić czymś innym... |
Ale czym :?: Jeżeli twój przerdzewiał to bierz tego z linka i po kłopocie. |
No chyba tylko w jednym może być problem....
Amos nie myślałeś, żeby kupić sobie jakieś tanie auto, na które będzie Cię stać???
Przecież do BMW wszystko jest cholernie drogie, a tak drutować to można np Tico, jakiegoś fiata UNO, lub inne tanie autko dla mas...
|
|
|