Nasze E28 - [E28 528i] BMW ///M528i ;)
Dexter528i - 4 Styczeń 2008, 09:19
Grigorij napisał/a: | Ja już wiem że marki nie zmieni :mrgreen: |
:mrgreen: sie wie
kargul1005 napisał/a: | Ciekawe czy następne autko to tez będzie e28.
Mam nadzieję, że tak:) |
Teraz raczej nie. Ale w przyszłości może jako drugie autko.
Pozdrawiam
Dexter528i - 2 Luty 2008, 23:05
Jako że ogłoszenie z pewnych przyczyn jest już nieaktualne ;-)
Odgrzeję trochę mojego starego kotleta, który już dalece odbiega od oryginału.
Kiedyś chwaliłem się kilkoma tailami wśród których był niekompletny tempomat.
W poniedziałek po spotkaniu pod Krakowem z Grigorij-em stałem się posiadaczem silniczka od tempomatu, którego mi brakowało. Dziś to poskładałem (dodam że przełożeniu przewodu od silniczka przez ścianę grodziową nie jest rzeczą arcy trudną ) i prawdę mówiąc nie wierzyłem że zadziała. Myliłem sie jednak. Wszystko działa :mrgreen:
Tak więc teraz drobnostką jest brak włącznika świateł stop (potrzebnego do wyłączenia tempomatu po wciśnięciu pedału sprzęgła) oraz czterech mocowań, których jeśli nie uda mi się zdobyć to dorobię sobie sam ;-)
Tak więc jeśli ktoś chciałby montować u siebie tempomat to służę radą i pomoca
Pozdrawiam
Dexter528i - 17 Luty 2008, 13:29
Tak było
A tak jest
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jakby ktoś potrzebował kierownicę taką jak z pierwszego zdjęcia to zapraszam na PW
Nowy wydech :-D
Pozdrawiam
remotec. - 24 Luty 2008, 11:53
Widziałem kiedyś Twoje auto pod marketem we Wrocławiu na Hallera, zaparkowałeś obok mojej czerwonej E34.
pozdrawiam
Dexter528i - 24 Luty 2008, 15:12
remotec. napisał/a: | Widziałem kiedyś Twoje auto pod marketem we Wrocławiu na Hallera, zaparkowałeś obok mojej czerwonej E34. |
A tak. Pamiętam. Była taka sytuacja.
Pozdrawiam
Łagoda - 24 Luty 2008, 17:12
Jakiej firmy to koncowy tlumik? I jesli mozna wiedziec ile kosztował. pozdrawiam
Dexter528i - 24 Luty 2008, 20:27
Łagoda napisał/a: | Jakiej firmy to koncowy tlumik? |
Wszystkie tłumiki jak i elementy do ich zamontowania (które będę miał po niedzieli) są Bosal-a. Wyjątkiem są rury kolektorowe, które pochodzą z PolmOstrów oraz uszczelki pod rury kolektorowe (Tesh)
Łagoda napisał/a: | I jesli mozna wiedziec ile kosztował. |
Oczywiście że można :-D Ceny były śmiesznie niskie. wypiszę więc po kolei co ile kosztowało:
- pierwszy tłumik - 155zł
- środkowy tłumik - 189zł
- końcowy tłumik- 134zł
- rura kolektorowa (2szt) - 45zł/szt
- pierścienie uszczelniające rury kolektorowe coś ok 60zł (2 takie o ringi i taki a'la trójkątny wihajster do skręcenia rury z tłumikiem)
- opaski zaciskowe (8szt) - 1,80zł/szt
- rurki łączące tłumiki (4szt) 15zł/szt (ale dwie w/g katalogu powinny być o innym numerze i nie wiem czy bedą ok)
- wieszak tłumika - 41zł
- uszczelki pod rury kolektorowe 2szt (tesh) - 6zł/szt (ale te kupiłem znacznie wcześniej)
Całość łącznie z przesyłkami wyniosła mnie coś ok 830zł
Jakby ktoś chciał to dam namiary ;-)
P.S. Będę miał do sprzedania środkowy tłumik Boysen do BMW 535i/M535i/635CSi w wersji bez kata ;-)
Pozdrawiam
Maro - 24 Luty 2008, 23:43
to jak znalazł do mnie, jaki stan i jaka cena?
pavoolon - 25 Luty 2008, 12:58
jak zalozyles kierownice, zmieniales cala kolumne na taka pod cienki wieloklin?
Dexter528i - 1 Marzec 2008, 09:48
Maro napisał/a: | to jak znalazł do mnie, jaki stan i jaka cena? |
Stan oceniał bym na dobry. Ale dokładnie zweryfikuję to jak będzie wyciągnięty. Wtedy też będę mógł myśleć nad ceną.
pavoolon napisał/a: | ak zalozyles kierownice, zmieniales cala kolumne na taka pod cienki wieloklin? |
Poprostu odkręciłem starą i założyłem nową. Poprostu kupiłem kierownice z odpowiednim wieloklinem.
Namiary na tłumiki
www.auto-internet.pl
tel. 506441976
Pozdrawiam
Dexter528i - 15 Marzec 2008, 21:15
Tak było
A tak jest teraz
I moja nowa zabawka :mrgreen:
Pozdrawiam
Bart - 16 Marzec 2008, 12:36
Jaki koszt takiej zabawki :?:
Dexter528i - 16 Marzec 2008, 14:35
Bart napisał/a: | Jaki koszt takiej zabawki |
Ceny wahają się od 500 do 800zł
Dexter528i - 28 Marzec 2008, 23:22
Z przykrością, bólem i ze łzami w oczach doszedłem do wniosku że projekt ///M528i został definitywnie zakończony (pomimo, że nieskończony) :cry:
Doszedłem do wniosku, że nie będę jej reanimował ani wymieniał budy. Dlatego też rozbiorę ją na części i skoncentruję się na dopieszczeniu dieselka, który pozostanie prawie 100% oryginalny.
Pozdrawiam
MAJSU - 28 Marzec 2008, 23:34
Dexter528i napisał/a: | Z przykrością, bólem i ze łzami w oczach doszedłem do wniosku że projekt ///M528i został definitywnie zakończony (pomimo, że nieskończony) :cry:
Doszedłem do wniosku, że nie będę jej reanimował ani wymieniał budy. Dlatego też rozbiorę ją na części i skoncentruję się na dopieszczeniu dieselka, który pozostanie prawie 100% oryginalny.
Pozdrawiam |
No to lipa :-/
Dexter528i - 28 Marzec 2008, 23:39
MAJSU_WuWuA napisał/a: | No to lipa |
Trochę tak. Ale jestem myśli że nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło
Beatles - 28 Marzec 2008, 23:42
jeśli miałbym wybierać, to chyba dobry wybór...fajnie mieć oryginał w znakomitej większości.
kjubus - 29 Marzec 2008, 09:52
Przykre... :roll: bo Twoje M528i jest naprawdę wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju :roll:
Gierap - 29 Marzec 2008, 12:38
Dexter528i napisał/a: | Z przykrością, bólem i ze łzami w oczach doszedłem do wniosku że projekt ///M528i został definitywnie zakończony (pomimo, że nieskończony) :cry:
Doszedłem do wniosku, że nie będę jej reanimował ani wymieniał budy. Dlatego też rozbiorę ją na części i skoncentruję się na dopieszczeniu dieselka, który pozostanie prawie 100% oryginalny.
Pozdrawiam |
Dex a sprzedać jej nie chcesz :?: Co tam w niej wymaga poratowania :?: Wokół kielichów widzę nie za bogato,a w silniku co jest,podbiera dużo oleju?Nie ma kompresji :?:
Dexter528i - 30 Marzec 2008, 17:59
Gierap napisał/a: | Dex a sprzedać jej nie chcesz |
Nie. W moim przypadku jest to zupełnie nieekonomiczne.
Gierap napisał/a: | Co tam w niej wymaga poratowania :?: Wokół kielichów widzę nie za bogato,a w silniku co jest,podbiera dużo oleju?Nie ma kompresji :?: |
Progi trzeba by już wymienić (poszycie i wewnętrzną część, wokół kielichów (najlepiej całe nadkola), coś zaczęło się dziać z prawą podłużnicą, podłogę też trzeba by popoprawiać, łączenia ściany grodziowej przedniej z nadkolami, zewnętrzna część nadkoli tylnych (to co łączy się na rancie z błotnikami.
Silnik też wymagał by już remontu. Kompresje jeszcze ma (nie taką jak powinna być) ale nierówną i pobiera olej.
Pozdrawiam
Dexter528i - 23 Maj 2008, 21:34
Kilka fotek z rozbiórki
M-EJ - 24 Maj 2008, 11:39
Pewnie rozbierasz z maślanymi oczami co ;-)
Dexter528i - 24 Maj 2008, 13:10
M-EJ napisał/a: | Pewnie rozbierasz z maślanymi oczami co ;-) |
Jak popatrzałem na ten ryjek zanim zacząłem rozbierać to mi się łza w oku zakręciła. Ale cóż
Dexter528i - 1 Czerwiec 2008, 07:47
Kilka kolejnych fotek
A tutaj przykład, że pewne rzeczy widać dopiero po rozebraniu auta i są nie widoczne z wierzchu.
Okolica króćca odprowadzającego wodę z szyberdachy
|
|
|