To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

Nasze E28 - [e28 520i] Alpinweiß

mateuszmm - 7 Kwiecień 2019, 21:31
Temat postu: [e28 520i] Alpinweiß
Stałem się posiadacyem drugiego e28.
Jest to również 520i jednak już po lifcie.
Auto stało nieużytkowane od 2008 roku.
Gdy ja kupiłem Auto nie odpało.

Na dzień dzisiejszy udało się odpalić i z grubsza trochę ją wymyć. Co do planów nie wiem co jeszcze z tym samochodem zrobić :D <y>

Więcej o aucie i kilka zdjęć
========================================

Prod. Date 1987-07-07
Type 520 I (EUR)
Series E28 (5 Series)
Body Type LIM
Steering Left Hand Drive
Engine M20
Displacement 2.00
Power 0kw / 0hp
Drive HECK
Transmission Manual
Colour ALPINWEISS (146)
Upholstery (0262)

S410A Window Lifts Electric Front
S611A BMW Night Vision
S680A Radio Antenna Manual
S510A Headlight Aim Control
S210A Dynamic Stability Control
S300A Emergency Spare Wheel
S350A BMW Composite Wheel Star Spoke 108











StarZcarZ - 9 Kwiecień 2019, 21:20

Do odratowania jest, wiadomo dużo pracy przy niej trzeba będzie poświecić jak i pieniędzy ale jest kompletna i środek ma w naprawdę niezłym stanie. Deska niepopękana, tapicerka ok. Co to jest night vision?
Mulder - 10 Kwiecień 2019, 11:11

fajna,
ale S611A i S210A niebardzo występowały w E28
podeślij 7 VIN na priv to rozkoduję ci prawidłowo :-)



fele z VIN też nie do końca ;-)

mateuszmm - 10 Kwiecień 2019, 22:03

Mulder napisał/a:
fajna,
ale S611A i S210A niebardzo występowały w E28
podeślij 7 VIN na priv to rozkoduję ci prawidłowo :-)

Obrazek

fele z VIN też nie do końca ;-)


Hehe... tak mi rozkodowalo ;) Dzieki za pomoc.

Mulder - 11 Kwiecień 2019, 08:42

mateuszmm napisał/a:
Dzieki za pomoc.


proszę :-)


mateuszmm - 1 Maj 2019, 14:57

Dzisiaj dopiero znalazlem chwile na dokladne umycie Beemki.
Tak sie prezentuje:




Mulder - 5 Maj 2019, 20:56

czym ją tak wylizałeś?
DIMER'em? <mina>

mateuszmm - 6 Maj 2019, 16:40

Mulder napisał/a:
czym ją tak wylizałeś?
DIMER'em? <mina>


Z wierzchu poszlo na poczatek APC, pozniej dokladnie reczne mycie. Po czym podnioslem auto do umycia od dolu, nadkoli itp. Do nadkoli uzylem tez APC + Hardcore z RRCustoms ( nie za duzo ) rozmieszalem wszytsko i tylko spryskalem, odczekac i myjka wysokocisnieniowa i jak widac ladnie wszytsko zeszlo.

Mulder - 8 Maj 2019, 12:46

mateuszmm napisał/a:
Mulder napisał/a:
czym ją tak wylizałeś?
DIMER'em? <mina>


Z wierzchu poszlo na poczatek APC, pozniej dokladnie reczne mycie. Po czym podnioslem auto do umycia od dolu, nadkoli itp. Do nadkoli uzylem tez APC + Hardcore z RRCustoms ( nie za duzo ) rozmieszalem wszytsko i tylko spryskalem, odczekac i myjka wysokocisnieniowa i jak widac ladnie wszytsko zeszlo.


elegancko

APC robi też robotę :D

mateuszmm - 31 Maj 2019, 16:53

Jak narazie projekt stanal pod znakiem zapytania i na razie nie wiem co z nim zrobic.
Mam juz jedna 520i takze druga taka sama troche nudno.

1. Jeden z pomyslow to:


Graty z epoki sa jeszcze dostepne i nawet w przystepnych cenach.

2. Zachowac w oryginale
3. Sprzedac i kupic cos z silnikiem powyzej 2.0

Jak uwazacie co z nia zrobic ;)

Kargul1005 - 2 Czerwiec 2019, 14:20

Zależy ile masz kasy na dokładkę, remont lub obie te rzeczy... Jeżeli nie chcesz miec drugiej 520i mozesz zrobić strokera z jednej na np 2.2 2.3 lub 2.4, ale bedziesz mial problem przy 2.3 i 2.4 z dobraniem krótszych korb. Jezeli na nowych tłokach to polecam rozwiert na 84mm i wał od diesla (ktory musisz wyważyć do nowej masy korb i tłoków) uzyskasz fajną pojemność, sporo niuta i juz będzie zupełnie inna jazda. Osobiście planuję z kumplem zaprojektować i wykonać z kompozytu kolektor dolotowy o zmiennej długości do modyfikowanego m20, pomysł jest taki, że z zewnątrz musi wyglądać jak seria. Uważam, że albo seria, albo usprawniona seria, nie jestem zwolennikiem swapowania plastiku do klasyków. Jeżeli bardzo brakuje Ci osiągów to poszukaj 535i albo M5 ale to już inne pieniądze, jezeli tylko troszkę i masz pojęcie o silnikach to podłubto co masz :)
StarZcarZ - 3 Czerwiec 2019, 21:36

Nie wiem, czy to juz plastik, czy nie ale swap na m50b25 ewentualnie b25TU zawsze wydawalo mi sie ciekawa opcja.
Kargul1005 - 4 Czerwiec 2019, 14:31

StarZcarZ napisał/a:
Nie wiem, czy to juz plastik, czy nie ale swap na m50b25 ewentualnie b25TU zawsze wydawalo mi sie ciekawa opcja.
Dla mnie to już plastik, ale opinii na ten temat jest wiele. Nie ukrywam, że mimo plastiku to jednak prawie 200km to kusząca opcja no i prosty swap. Gdy to zrobisz to pomaluj pokrywę zaworów na srebro i nie zakladaj plastikowych osłon będzie wyglądało ciekawiej w mojej opinii. Oczywiście ten silnik można też dłubnąć <mina> <mina>


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group