To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

Nasze E28 - [E28 535i] DIAMANTSCHWARZ METALLIC

LeMarco - 24 Luty 2016, 20:53
Temat postu: [E28 535i] DIAMANTSCHWARZ METALLIC
Witam .
Od połowy września jestem posiadaczem BMW którą zakupiłem w Szwajcarii za pośrednictwem dobrego kolegi.
Zdjęcia te były robione jeszcze w Szwajcarii.


VIN: WBADC110201256032
Type code: DC11
Model: 535I LL (EUR)
E-F-R series: E28
Series: 5
Type: LIM
Steering: LL
Doors: 4
Engine: M30
Displacement: 3.50
Power: 155 (211 hp)
Drive: HECK
Transmission: MECH
Paint code: 181 - DIAMANTSCHWARZ METALLI
Upholstery code: 1986-12-04
Prod.date: 1256032 DC11 181 0257 5' E28
S300 Central locking with anti-theft system
S311 ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL
S350 Therm.insulat.glass green
S400 Slide/tilt sunroof, manually operated
S410 Window lifts, electric, front
S682 Rear seat bench in fabric
S687 Radio preparation
S690 Cassette holder
S825 Radio control Oceania
S850 Additional Export tank filling
S935 M-TECHNIC ALUGUSSRAD TRX 220 5




king666 - 24 Luty 2016, 21:12

Wygląda ciekawie ,coś więcej o samochodzie ?
LeMarco - 24 Luty 2016, 21:19

Auto zapowiadało się naprawdę dobrze . Ruda nigdzie nie była widoczna . Podłoga jak nowa, kielichy również w bardzo dobrym stanie . Z tego co wywnioskowałem z papierów to kupiłem ją od drugiego właściciela . Na bieżąco serwisowana z potwierdzonym przebiegiem (obecnie na zegarze jakieś 263 xxx km) i stosem faktur z czerwca 2015r między innymi nowy most, zawieszenie , tłumik , hamulce. ( Faktury na ponad 20 tyś )
Środek w dość dobrym stanie lecz jednak jest parę małych mankamentów które będę sukcesywnie dopracowywał . Największym minusem tego auta był uszkodzony silnik . Po przetransportowaniu do Polski trafił do mechanika na diagnozę (mechanik bardzo ceniony w mojej okolicy ) . Myślałem że skończy się na wymianie uszczelki i planowaniu . Niestety po zdjęciu góry okazało się że cylindry jak i tłoki mają rysy <sciana>

LeMarco - 24 Luty 2016, 21:22

Będę się starał relacjonować każdy etap doprowadzania auta do perfekcji :) Silnik już praktycznie złożony ale na dniach opisze krok po kroku jak to wszystko przebiegało.
LeMarco - 28 Luty 2016, 21:25

Szukałem używanych tłoków w przyzwoitym stanie ale żadne nie były dośc dobre żeby na nich składać bo nie chciałem znowu niedługo robić remontu . Nowe tłoki znalazłem w stanach bo w europie wszędzie były dużo droższe . Kupiłem nadwymiarowe Mahle +0,05mm w komplecie z pierścieniami

Gdy czekałem na tłoki kompletowałem resztę gratów. Mechanik zabrał się za głowice . Blok został oddany do honowania . Śruby uszczelkę pod głowice załatwił mi Kamil z RBW . Resztę uszczelek, rozrząd i wszystko co było potrzebne dostałem w lokalnym sklepie motoryzacyjnym. Jedyny problem był z łyżwa napinającą do rozrządu , ale trochę popytałem i się udało .

LeMarco - 28 Luty 2016, 21:36

Blok został odebrany i wziełem się osobiście za czyszczenie i troche tego syfu wyleciało.


Gdy wszystko wyschło blok pomalowałem i oddałem mechanikowi do składania

A komora bez silnika wygladała tak ;)




A i czy podpowiecie mi co to jest ? Jakiś alarm ?



Gdy reszta była rozebrana to też pojechała na mycie. Zdjęcia narazie mam tylko jak wyglądało przed

slepy - 7 Kwiecień 2016, 18:23

Za ile udało Ci się kupić te tłoki jeśli to nie tajemnica? Trzeba przyznać że m30b35 to idealny silnik do tego auta. Sam będziesz składał silnik?
LeMarco - 7 Kwiecień 2016, 19:36

Za tłoki zapłaciłem chyba koło 3 tyś ale już dokładnie nie pamiętam ile bo faktury są w Polsce a ja przebywam za granicą . Niestety aż tak się na mechanice nie znam żeby samemu składać i zrobił to dobry mechanik :) Już jest złożony pierwsze jazdy już były i jakoś na dniach będzie zalewany już finalnym olejem
kotos - 8 Kwiecień 2016, 12:10

Wygląda bardzo dobrze :) fajne wyposażenie


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group