To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

Nasze E28 - [E28 525e] Super ETA by Bujak... vel. "Lalunia"

StarZcarZ - 26 Lipiec 2015, 11:28

Kontrowersyjny projekcik nie ma co. Ja na temat gustu wlasciciela nie bede sie wypowiadal, toz to je go cyrk i malpki ale musze zarzucic niekonsekwencje w dzialaniu.
Jesli juz sciaga sie belke to dlaczego nie powymieniac od razu gumowych elementow zawieszenia, lacznikow, srubek, itp?
Jezeli sie "podszykowywuje" komore silnika, niech to bedzie konsekwetne dzialanie lacznie z wymyciem i wyczyszczeniem gumowych i plastikowych czesci.
O przerobkach i innych "modyfikacjach" w komorze nie bede wspominal.

Rozumiem, ze jest to projekt nieukonczony i cel wlasciciela nie zostal jeszcze osiagniety wiec zycze wiecej konsekwencji, a przede wszystkim radochy przy pracach nad e28.

PS Mnie osobiscie najlepiej podoba sie na tych 14-kach.

Bujak - 26 Lipiec 2015, 13:25

Wracam sobie z wesela <lol> , odpalam kompa i widzę że mojej wojny "JA kontra reszta świata" ciąg dalszy <masakra> . Daje się zauważyć że nie wstrzeliłem się w konspekt bardzo zamkniętej grupy. No trudno, jeżeli będę dalej aż tak bardzo odbijał się od muru jednej "słusznej koncepcji" to trzeba będzie przestać kontynuować temat bo niektórym wypalą się oczy i będą mieli koszmary po nocach. <czapka>

Co do zmian mam swoje zdanie i będę konsekwentnie podążał tą drogą, nie dając się sprowadzić na ścieżkę ideałów. Natomiast po komentarzach uważam że robicie z tego projektu totalny chłam z właścicielem który wszystko robi na oślep. Oglądając inne projekty na tym forum, nie wszystkie były idealne od razu...

Ale na marginesie bardzo dziękuję za życzliwe przyjęcie w grupie współużytkowników tego pięknego modelu.


Co do hejtów na czerwień i niekonsekwencji w pracach... To czerwień którą widzicie została po poprzednim właścicielu który ETĄ jeździł od 14 lat i dość dobrze o nią dbał. Czy ja osobiście rozbierając zawias pomalował bym go w ten sam kolor, tego nie wiem. Ale nie razi mnie to tak bardzo jak was. StarZcarZ gumowe elementy zostały powymieniane, śrubki niestety nie ale tak jak piszę to jeszcze po poprzednim właścielu... Byłem wczoraj na ścieżce diagnostycznej i wszystko jest ideał... Poza łącznikiem drążka stabilizatora tył ( 33321125665 ) który trzeba wymienić. Na razie kompletuje części do zawieszenia bo i tak będzie trochę poliuretanu wstawiane przy obniżaniu...

Draż - 26 Lipiec 2015, 17:01

Bujak, Kolego nie zrażaj się :D Jest tu paru dziadów (Np. ja :D ) co będą Cię nakierowywać na właściwy tor :P Masz naprawdę super bazę, ale musisz też zwrócić uwagę na to że to nie jest matiz i nie można robić festynu :/ Po prostu nie wypada przy takim klasyku, jakim nie wątpliwie jest e28. Jestem na forum już jakiś czas i musisz wiedzieć że tutaj są bardzo życzliwi i mega pomocni ludzie i jestem pewien że nikt nie napisze ci po złości zadnych uwag, głowa do góry i czekamy na dalszy rozwój akcji :D Wleci odpowiedni zawias, rekin dotknie ziemi to bedzie już na prawde dobrze.
Mak - 27 Lipiec 2015, 08:39

No właśnie, działaj dalej, teraz narzekamy, ale może na koniec, jak już ogarniesz "cały" projekt, to jakoś to wszystko będzie się spajało w odpowiedni sposób ;) Przyciągnąłeś uwagę użytkowników tego forum, więc już jakiś start masz, auto staje się charakterystyczne :D Nie możesz obrażać się na czyjąś opinię, a zauważ, że nie każdy krytycznie wypowiedział się na temat tego auta, są i zwolennicy takiego działania.
danielS2 - 27 Lipiec 2015, 16:34

Draż napisał/a:
Bujak, Kolego nie zrażaj się :D Jest tu paru dziadów (Np. ja :D ) co będą Cię nakierowywać na właściwy tor :P Masz naprawdę super bazę, ale musisz też zwrócić uwagę na to że to nie jest matiz i nie można robić festynu :/ Po prostu nie wypada przy takim klasyku, jakim nie wątpliwie jest e28. Jestem na forum już jakiś czas i musisz wiedzieć że tutaj są bardzo życzliwi i mega pomocni ludzie i jestem pewien że nikt nie napisze ci po złości zadnych uwag, głowa do góry i czekamy na dalszy rozwój akcji :D Wleci odpowiedni zawias, rekin dotknie ziemi to bedzie już na prawde dobrze.

podpisuję się pod tym bez dwóch zdań <oko>
negatywne komentarze niestety biorą się ze tego że idziesz w niezbyt dobrym kierunku z modami..W tak kultowym modelu jakim jest e28 trzeba walczyć i modzić by było jak najbliższe oryginałowi bo na to zasługuje ,i nie mam mowy o jakiś wymysłach z innej bajki.Doskonałe e28 to przywrócone w 100% do oryginalnego pięknego stanu plus ewentualnie dołożone rarytasy z epoki i tyle.Jest też droga którą obiera inna część fanów e28 (w tym ja)czyli zadbana serja plus gleba i koło z epoki,ale w jednym i drugim przypadku trzeba mieć umiar zachować surowy styl bez współczesnych wodotrysków itp bo one tylko krzywdźą ten model.Naprawde baze masz mega i nikt z fanów e28 nie chce byś ją zepsuł ale oczywisćie Twoje autko i zrobisz jak Tobie się podoba

Nelchael89 - 27 Lipiec 2015, 18:45

danielS2, Wydaje mi się że jeszcze jest trzecia droga. Owszem, jeśli baza, którą się trafiło jest w bardzo dobrym stanie i jest porządek w papierach i vin się zgadza itd, to owszem - warto to konserwować i przywracać tylko dawną świetność. Jeśli jednak (tak jak np. w moim przypadku) coś tam niedomaga (u mnie problemem jest wpis "składak" w dowodzie) to można sobie pozwolić na więcej swobody i szersze modyfikacje. Wydaje mi się w końcu, że w ostateczności i tak wszystko zależy od właściciela. Może owszem - "lambo dźwi" i inne wieśniactwa są niemile widziane, ale jak ktoś ma ochotę sobie zrobić zupełnego customa ale solidnie - to jego wybór :) . podpisuję się zatem pod wpisem Mak'a :) .

powodzenia!

Bujak - 1 Sierpień 2015, 12:50

taka fotka ze spotkania Lubelskich Klasyków Nocą


Draż - 1 Sierpień 2015, 19:37

Panie, elegancja! <oko> Pomyśl o pomalowaniu dołów na czarno <ok>
danielS2 - 2 Sierpień 2015, 18:49

też mi się podoba taki set up..lekko niżej i było by naprawde super <oko>
Bujak - 9 Sierpień 2015, 11:37

Doszły już części więc wczoraj trzeba się było wziąć do roboty... Dzięki pomocnych wskazówkach Muldera udało się dobrać zawias... Wybór padł na kompletny zestaw K.A.W. -65/40, + poliuretany tylnej belki i rozpórka Staff'a :D


różnica między starymi a nowymi springami



w połowie prac... wyjechała niezła Koza... <lol>


no i po woskowaniu w pełnej krasie, uważam że wygląda naprawdę dobrze... i wasze obawy o koło były trochę na wyrost... ponieważ efekt z glebą mi osobiście odpowiada... <tanczy>



bla - 9 Sierpień 2015, 13:27

elegancko dla mnie bomba,dobrze wyglada
danielS2 - 9 Sierpień 2015, 13:35

jak się śmiga na tym zawiasie??uwielbiam ten kolor na rekinie plus schadow line
Draż - 9 Sierpień 2015, 20:25

Wygląda o niebo lepiej <oko> K.A.W to dobry wybór <ok> Teraz dystanse :P
Mulder - 10 Sierpień 2015, 09:28

olać dystanse.
Jest MISZCZ <mina>

Beatles - 10 Sierpień 2015, 13:49

Trzeba przyznać że zgrabnie wygląda Twoje e28...
widać różnicę na jednym zdjęciu z seryjną felgą jak może zostać odmieniony kaczy wizerunek tego nadwozia...zazdroszcze.

Bujak - 11 Sierpień 2015, 23:17

danielS2 napisał/a:
jak się śmiga na tym zawiasie??uwielbiam ten kolor na rekinie plus schadow line


Bardzo dobrze się lata, jest optymalnie twardo... teraz całość jazdy amortyzują sprężyniaste fotele Babci :D

chociaż już żałuję że nie wybrałem opcji -80/45... ale wszystko do nadrobienia

i jeszcze ze dwie fotki z wieczornego niedzielnego piwkowania...



bla - 12 Sierpień 2015, 19:33

dla mnie bomba szacuneczek
Bujak - 16 Marzec 2017, 21:24

Rekin niestety trafia na sprzedaż... jest też osobny temat w dziale sprzedaży ale link do ogłoszenia wrzucam jeszcze do tematu o aucie.

https://www.olx.pl/oferta...D5-IDkZj68.html

jak widać w temacie, zdjęcia wygasły... ale zainteresowanym podeślę wszystko na maila, proszę tylko o wiadomość na OLX

Pozdrawiam



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group