Nasze E28 - [E28 535i] Kucharz 525e -->> 535i
HuberT_e36 - 21 Grudzień 2013, 13:33
rozjebałeś system ale dobrze że przecierasz szlaki , mi będzie lżej
qbaA6 - 23 Grudzień 2013, 18:14
GRUBO Do zobaczenia na kresce...
Dixi - 23 Grudzień 2013, 19:53
qbaA6 napisał/a: | GRUBO Do zobaczenia na kresce... |
hehehe, fakt co prawda nie wiem co Kamil szykuje ze swoim autem, ale generalnie podciągnęliście poziom zajebiście wysoko
rookie - 23 Grudzień 2013, 20:51
grubo na pewno jeśli chodzi o portfel a do fabrycznego S38 nie będzie nawet blisko,
na m90 jeszcze bym zrozumiał jakby był blok pod ręką + jakieś graty z S38 albo analogicznie góra od S14 na M10 na jakiś mniejszych rekinach
z racji tego, że niejako przerabiałem różne możliwe czary pt. "graty s38+m30" moje zdanie jest takie, że dla samego efektu wow zupełnie się nie opłaca
Kucharz - 23 Grudzień 2013, 21:13
rookie napisał/a: | grubo na pewno jeśli chodzi o portfel a do fabrycznego S38 nie będzie nawet blisko,
na m90 jeszcze bym zrozumiał jakby był blok pod ręką + jakieś graty z S38 albo analogicznie góra od S14 na M10 na jakiś mniejszych rekinach
z racji tego, że niejako przerabiałem różne możliwe czary pt. "graty s38+m30" moje zdanie jest takie, że dla samego efektu wow zupełnie się nie opłaca |
nie ma być blisko, ma być fajnie
nie zamierzam walczyć o KM
interesują mnie trzy rzeczy: dźwięk, wygląd pod maską, fun przy składaniu
reszta nie ma znaczenia
Dixi - 23 Grudzień 2013, 21:34
Kucharz napisał/a: | dźwięk, wygląd pod maską, fun przy składaniu |
Przemas - 24 Grudzień 2013, 00:55
Zajebiaszczo pięknie
Baron - 24 Grudzień 2013, 14:31
Lubisz zaskakiwać
Tylko pozazdrościć składania takich fantów do kupy
W tym momencie już się zastanawiam co będzie później modzone w twoim reksiu
Bo wiem że to nie koniec
Dexter528i - 25 Grudzień 2013, 22:33
Za dolot dostajesz ode mnie 5-
Minus za to, że teraz będzie jeszcze lepiej widać tą pokrywę zaworów z E34
Po tych wszystkich zmianach koniecznie przydała by się hamownia. Ja szacuję 230-240KM+
kuna - 26 Grudzień 2013, 11:41
Dexter528i napisał/a: | Za dolot dostajesz ode mnie 5-
Minus za to, że teraz będzie jeszcze lepiej widać tą pokrywę zaworów z E34
Po tych wszystkich zmianach koniecznie przydała by się hamownia. Ja szacuję 230-240KM+ |
o ile jeszcze powiekszy i wypoleruje kanały a pozniej to wystroji to myśle że 240km+ jak naj bardziej osiągalne
kucharz a co bedziesz robił ze swoim dotychczasowym kolektorem ssacym? sprzedajesz czy zostawiasz?
Kamil - 26 Grudzień 2013, 13:01
na tym setupie da się wycisnąć ok 280
gdyż panowie nie wiecie co będzie robione z głowicą
a w głowicy wieeeeele zmian
No i te kute podwójne sprężynki też kupione w pewnym celu - zakres RPMów pójdzie ostro do góry
Dexter528i - 27 Grudzień 2013, 11:05
Kamilku ja był bym ostrożny z deklaracjami rzędy 280KM. Poza tym głowica to nie wszystko.
Poza tym jeśli miałbym mieć te 280KM i silnik o charakterystyce wyczynówki to ja podziękował
Ale to tylko moje zdanie
Kamil - 27 Grudzień 2013, 11:31
Kubusiu, ja tylko pisałem co się da wycisnąć na tym setupie
a to "da się" to takie tylko z internetu informację.
więcej jest nieosiągalne z racji dwóch zaworów na cylinder - dochodzisz do jakiegoś maxa i dalej już lipa
Plany Marcina na ten silnik znam i wiem że nie będzie to motor gdzie najważniejszym parametrem jest liczba motogodzin jakie przeżył, zresztą Kucharz pisał że zależy mu na dźwięku, wyglądzie itd...
pozostaje jeszcze bardzo ważny parametr - czyli jaką mocą dysponuje silnik przed przeróbkami ja sądzę że będzie ok, ale hamownia to zweryfikuje
Bartolommeo - 16 Styczeń 2014, 14:28
Zaczynasz Kamil gadać jak człowiek
Na początek hamownia a potem możemy marzyć co byśmy chcieli.
Dziwnym trafem mam identyczne zdanie co Dexter, ciekawe dlaczego?
Smoleń_Oka - 17 Styczeń 2014, 20:54
Powodzenia w modach.Nawet moja żona zaczęła się interesować e28 dzięki tym forum
( to znaczy że niebawem zacznę dłubać przy swoim klekocie)
Muszę jeszcze ją zabrać tylko na jakiś spot niech zobaczy twoje auto na żywo i będzie 100% zaaaaa.
Kucharz - 9 Luty 2014, 23:15
polecam najnowszy numer klasyczny.com
Mulder - 9 Luty 2014, 23:43
Kucharz napisał/a: | polecam najnowszy numer klasyczny.com
Obrazek |
już obczajony ;-)
metka - 11 Luty 2014, 14:29
Elegancko Niedługo drugi numer. Warto też przerzucić kilka stron wcześniej- Skoda 100 znajomego pozamiatała w 2013
Kucharz - 11 Luty 2014, 23:43
to jest drugi numer, a Skoda była w pierwszym
metka - 12 Luty 2014, 18:51
faktycznie! zgadza się źle przeczytałem datę premiery na klasycznym. lecę do empiku!
Kucharz - 20 Luty 2014, 17:16
Więc w przyszłym tygodniu trzeba zacząć przygotowania do sezonu, dlatego dziś był wyjazd na hamownię.
Wczoraj tankowanko
Dzis rano Piekarz rusza w trasę
I wynik
Pierwszy pomiar: 210KM i 310Nm, drugi pomiar (foto) 211KM i 305Nm. Drugi pomiar to nie mniej, nie więcej jak seria e34 535 z jakiego pochodzi silnik.
Mnie najbardziej cieszy krzywa momentu zawstydzająca co niektóre diesle
Baron - 20 Luty 2014, 20:23
a kiedy Reksio będzie uzbrojony w te prezenty co Mikołaj przytargał w wielkim worze?
Kargul1005 - 20 Luty 2014, 20:48
Ładny wykresik, zawsze podobała mi się krzywa momentu w m30. Fajne jest to, że ma sporo już od 1500 obrotów
Gratulacje!
Kucharz - 27 Luty 2014, 00:17
Zacząłem ostatnio pewną odmianę zbieractwa uprawiać
- regulator ciśnienia paliwa z manometrem
- wskaźnik ciśnienia oleju
- wskaźnik temperatury oleju
- ganz neu, zderzak przedni
- guma przepływomierza do S38, skromne 10cm średnicy
- prace w Yelonki Garage trwają
- i na koniec dnia czapka w górę
i jeszcze filmik z hamowania, fajnie wygląda rozpędzone tylne koło na rolce
https://www.youtube.com/w...be_gdata_player
Mulder - 27 Luty 2014, 00:34
Fajne frukty :-)
W całości będzie ciekawie :-)
I
Beatles - 27 Luty 2014, 16:47
Raz że samo rozwiązanie niespotykane, to wygląd będzie takie miny powodował
jakbyście nie wiedzieli jak złożyć to tu macie podgląd, co prawda v8 ale trąbki so:
Kucharz - 27 Luty 2014, 17:27
Beatles, ale tak jak u Ciebie jest wyciągnięty łańcuch rozrządu to planowania głowicy nie wytrzyma
co do Reksia, wiadomo że plany i fanty są ciekawe, ale ciekawość a raczej niepewność co z tego wyjdzie nie pozwala mi spać po nocach
Dexter528i - 27 Luty 2014, 18:18
Beatles napisał/a: |
jakbyście nie wiedzieli jak złożyć to tu macie podgląd, co prawda v8 ale trąbki so: |
Jakie V8. Przecie to jest czterogarowa rzedowka z glowica DOHC. Widac nawet ze od aparatu zaplonowego ida 4 przewody WN
Kucharz - 27 Luty 2014, 22:49
Dexter528i napisał/a: | Beatles napisał/a: |
jakbyście nie wiedzieli jak złożyć to tu macie podgląd, co prawda v8 ale trąbki so: |
Jakie V8. Przecie to jest czterogarowa rzedowka z glowica DOHC. Widac nawet ze od aparatu zaplonowego ida 4 przewody WN |
Lampredi?
Dexter528i - 28 Luty 2014, 00:07
Lampredi nie pasuje bo dolot nie z tej strony. S14 rowniez. Oplowskie C20XE dolot ma z tej strony ale aparat zaplonowy jest w tyle glowicy.
Zastanawia mnie jeszcze jeden silnik ale musze to sprawdzic.
Chociaz moze to byc poprostu silnik z klockow nie inspirowany konkretnym motorem
|
|
|