To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

Nasze E28 - [E28 535i] Kucharz 525e -->> 535i

HuberT_e36 - 21 Grudzień 2013, 13:33

rozjebałeś system :D ale dobrze że przecierasz szlaki , mi będzie lżej :P
qbaA6 - 23 Grudzień 2013, 18:14

GRUBO <y> Do zobaczenia na kresce... <lol>
Dixi - 23 Grudzień 2013, 19:53

qbaA6 napisał/a:
GRUBO <y> Do zobaczenia na kresce... <lol>


hehehe, fakt co prawda nie wiem co Kamil szykuje ze swoim autem, ale generalnie podciągnęliście poziom zajebiście wysoko <hyhy>

rookie - 23 Grudzień 2013, 20:51

grubo na pewno jeśli chodzi o portfel a do fabrycznego S38 nie będzie nawet blisko,
na m90 jeszcze bym zrozumiał jakby był blok pod ręką + jakieś graty z S38 albo analogicznie góra od S14 na M10 na jakiś mniejszych rekinach
z racji tego, że niejako przerabiałem różne możliwe czary pt. "graty s38+m30" moje zdanie jest takie, że dla samego efektu wow zupełnie się nie opłaca

Kucharz - 23 Grudzień 2013, 21:13

rookie napisał/a:
grubo na pewno jeśli chodzi o portfel a do fabrycznego S38 nie będzie nawet blisko,
na m90 jeszcze bym zrozumiał jakby był blok pod ręką + jakieś graty z S38 albo analogicznie góra od S14 na M10 na jakiś mniejszych rekinach
z racji tego, że niejako przerabiałem różne możliwe czary pt. "graty s38+m30" moje zdanie jest takie, że dla samego efektu wow zupełnie się nie opłaca


nie ma być blisko, ma być fajnie

nie zamierzam walczyć o KM

interesują mnie trzy rzeczy: dźwięk, wygląd pod maską, fun przy składaniu

reszta nie ma znaczenia

Dixi - 23 Grudzień 2013, 21:34

Kucharz napisał/a:
dźwięk, wygląd pod maską, fun przy składaniu


<ok>

Przemas - 24 Grudzień 2013, 00:55

Zajebiaszczo pięknie :D
Baron - 24 Grudzień 2013, 14:31

Lubisz zaskakiwać <ok>
Tylko pozazdrościć składania takich fantów do kupy
W tym momencie już się zastanawiam co będzie później modzone w twoim reksiu :D
Bo wiem że to nie koniec

Dexter528i - 25 Grudzień 2013, 22:33

Za dolot dostajesz ode mnie 5- <ok>
Minus za to, że teraz będzie jeszcze lepiej widać tą pokrywę zaworów z E34 <lipa>

Po tych wszystkich zmianach koniecznie przydała by się hamownia. Ja szacuję 230-240KM+

kuna - 26 Grudzień 2013, 11:41

Dexter528i napisał/a:
Za dolot dostajesz ode mnie 5- <ok>
Minus za to, że teraz będzie jeszcze lepiej widać tą pokrywę zaworów z E34 <lipa>

Po tych wszystkich zmianach koniecznie przydała by się hamownia. Ja szacuję 230-240KM+

o ile jeszcze powiekszy i wypoleruje kanały a pozniej to wystroji to myśle że 240km+ jak naj bardziej osiągalne <cwaniak>
kucharz a co bedziesz robił ze swoim dotychczasowym kolektorem ssacym? sprzedajesz czy zostawiasz?

Kamil - 26 Grudzień 2013, 13:01

na tym setupie da się wycisnąć ok 280 <hyhy>
gdyż panowie nie wiecie co będzie robione z głowicą :D :D :D :D
a w głowicy wieeeeele zmian
No i te kute podwójne sprężynki też kupione w pewnym celu - zakres RPMów pójdzie ostro do góry <mina>

Dexter528i - 27 Grudzień 2013, 11:05

Kamilku ja był bym ostrożny z deklaracjami rzędy 280KM. Poza tym głowica to nie wszystko.
Poza tym jeśli miałbym mieć te 280KM i silnik o charakterystyce wyczynówki to ja podziękował <worek>
Ale to tylko moje zdanie <piwko>

Kamil - 27 Grudzień 2013, 11:31

Kubusiu, ja tylko pisałem co się da wycisnąć na tym setupie
a to "da się" to takie tylko z internetu informację.

więcej jest nieosiągalne z racji dwóch zaworów na cylinder - dochodzisz do jakiegoś maxa i dalej już lipa
Plany Marcina na ten silnik znam i wiem że nie będzie to motor gdzie najważniejszym parametrem jest liczba motogodzin jakie przeżył, zresztą Kucharz pisał że zależy mu na dźwięku, wyglądzie itd... :D

pozostaje jeszcze bardzo ważny parametr - czyli jaką mocą dysponuje silnik przed przeróbkami <oczko> ja sądzę że będzie ok, ale hamownia to zweryfikuje <ok>

Bartolommeo - 16 Styczeń 2014, 14:28

Zaczynasz Kamil gadać jak człowiek :D

Na początek hamownia a potem możemy marzyć co byśmy chcieli.

Dziwnym trafem mam identyczne zdanie co Dexter, ciekawe dlaczego? <spiewa>

Smoleń_Oka - 17 Styczeń 2014, 20:54

Powodzenia w modach.Nawet moja żona zaczęła się interesować e28 dzięki tym forum
( to znaczy że niebawem zacznę dłubać przy swoim klekocie)
Muszę jeszcze ją zabrać tylko na jakiś spot niech zobaczy twoje auto na żywo i będzie 100% zaaaaa.

Kucharz - 9 Luty 2014, 23:15

polecam najnowszy numer klasyczny.com


Mulder - 9 Luty 2014, 23:43

Kucharz napisał/a:
polecam najnowszy numer klasyczny.com

Obrazek


już obczajony ;-)

metka - 11 Luty 2014, 14:29

Elegancko :) Niedługo drugi numer. Warto też przerzucić kilka stron wcześniej- Skoda 100 znajomego pozamiatała w 2013 <mina>
Kucharz - 11 Luty 2014, 23:43

to jest drugi numer, a Skoda była w pierwszym
metka - 12 Luty 2014, 18:51

faktycznie! zgadza się <czapka> źle przeczytałem datę premiery na klasycznym. lecę do empiku!
Kucharz - 20 Luty 2014, 17:16

Więc w przyszłym tygodniu trzeba zacząć przygotowania do sezonu, dlatego dziś był wyjazd na hamownię.

Wczoraj tankowanko


Dzis rano Piekarz rusza w trasę


I wynik


Pierwszy pomiar: 210KM i 310Nm, drugi pomiar (foto) 211KM i 305Nm. Drugi pomiar to nie mniej, nie więcej jak seria e34 535 z jakiego pochodzi silnik.
Mnie najbardziej cieszy krzywa momentu zawstydzająca co niektóre diesle :)

Baron - 20 Luty 2014, 20:23

a kiedy Reksio będzie uzbrojony w te prezenty co Mikołaj przytargał w wielkim worze?
Kargul1005 - 20 Luty 2014, 20:48

Ładny wykresik, zawsze podobała mi się krzywa momentu w m30. Fajne jest to, że ma sporo już od 1500 obrotów :)
Gratulacje!

Kucharz - 27 Luty 2014, 00:17

Zacząłem ostatnio pewną odmianę zbieractwa uprawiać :)

- regulator ciśnienia paliwa z manometrem


- wskaźnik ciśnienia oleju


- wskaźnik temperatury oleju


- ganz neu, zderzak przedni



- guma przepływomierza do S38, skromne 10cm średnicy :)


- prace w Yelonki Garage trwają



- i na koniec dnia czapka w górę


i jeszcze filmik z hamowania, fajnie wygląda rozpędzone tylne koło na rolce :)
https://www.youtube.com/w...be_gdata_player

Mulder - 27 Luty 2014, 00:34

Fajne frukty :-)
W całości będzie ciekawie :-)
I <hyhy>

Beatles - 27 Luty 2014, 16:47

<ok>

Raz że samo rozwiązanie niespotykane, to wygląd będzie takie miny powodował <szok>

jakbyście nie wiedzieli jak złożyć to tu macie podgląd, co prawda v8 ale trąbki so:


<cwaniak>

Kucharz - 27 Luty 2014, 17:27

Beatles, ale tak jak u Ciebie jest wyciągnięty łańcuch rozrządu to planowania głowicy nie wytrzyma

co do Reksia, wiadomo że plany i fanty są ciekawe, ale ciekawość a raczej niepewność co z tego wyjdzie nie pozwala mi spać po nocach

Dexter528i - 27 Luty 2014, 18:18

Beatles napisał/a:

jakbyście nie wiedzieli jak złożyć to tu macie podgląd, co prawda v8 ale trąbki so:


Jakie V8. Przecie to jest czterogarowa rzedowka z glowica DOHC. Widac nawet ze od aparatu zaplonowego ida 4 przewody WN

Kucharz - 27 Luty 2014, 22:49

Dexter528i napisał/a:
Beatles napisał/a:

jakbyście nie wiedzieli jak złożyć to tu macie podgląd, co prawda v8 ale trąbki so:


Jakie V8. Przecie to jest czterogarowa rzedowka z glowica DOHC. Widac nawet ze od aparatu zaplonowego ida 4 przewody WN


Lampredi? ;)

Dexter528i - 28 Luty 2014, 00:07

Lampredi nie pasuje bo dolot nie z tej strony. S14 rowniez. Oplowskie C20XE dolot ma z tej strony ale aparat zaplonowy jest w tyle glowicy.

Zastanawia mnie jeszcze jeden silnik ale musze to sprawdzic.
Chociaz moze to byc poprostu silnik z klockow nie inspirowany konkretnym motorem



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group