Nasze E12 - [E12 520] - Nowy nabytek
dawid - 22 Wrzesień 2013, 20:34
bombeliou napisał/a: | Chętnie bym pofotografował taki egzemplarz, ale żary chyba daleko Wyszło cudownie, kibicowałem temu remontowi. Brawo, wyszła idealna! I ten KOLOR |
zapraszam nawet jak będziesz przejazdem..kiedyś
Cytat: |
To co Ty zrobiłeś to się w głowie nie miesci.
Nie chodzi o jakość remontu, bo to jedno, ale takich remontów na forum kilka jest.
Ale czas w jakim to zrobiliście w głowie się nie miesci!
Jednym słowem: PIĘKNIE!!! |
Ciesze się że tak pozytywne opinie słyszę, cała praca nie poszła na marne, zmęczenie idzie w niepamięć.
Bodżangmił - 23 Wrzesień 2013, 07:53
Gratulacje. Najszybszy remont na forum. Naprawdę całkiem nieźle wygląda.
Podoba mniesie
Mak - 23 Wrzesień 2013, 10:07
Czyli jakieś 7 miesięcy i można mieć idealne wypucowane E12 po kapitalnym remoncie.
Gdyby ktoś mi to powiedział pół roku temu to bym nie uwierzył
Gratuluję wytrwałości i idealnego egzemplarza
grulson - 23 Wrzesień 2013, 10:56
Gratulacje samochód wygląda super. Wymieniłbym tylko jeszcze zbiorniczek od płynu chłodniczego i będzie bomba pod maska.
dawid - 27 Wrzesień 2013, 09:17
Auto juz wysprzątane wyprane, prezentuje się nieziemsko po wsadzeniu car audio minimalnego, grająca tuba w bagażniku powoduje że mryga mi "rezerwa" ktoś miał ten problem da rade to ominąć czy niezbyt , z tego co zauważyłem to wina drgań i pływak w pompce świruje
ŻbiQ - 27 Wrzesień 2013, 09:38
dawid napisał/a: | z tego co zauważyłem to wina drgań i pływak w pompce świruje |
Padłem Dyskoteka na rezerwie
dawid - 27 Wrzesień 2013, 11:56
ŻbiQ napisał/a: | dawid napisał/a: | z tego co zauważyłem to wina drgań i pływak w pompce świruje |
Padłem Dyskoteka na rezerwie |
nie ma śmiacia się, taki wbudowany czujnik drgań:D
dawid - 1 Grudzień 2013, 14:48
Nie zdążyłem do kalendarza ale na koniec sezonu i pocieszenie oka wrzucam kilka fotek zrobionych ostatnio. Teraz betka do garażu, czekają nas wieczorki :*
Dixi - 1 Grudzień 2013, 15:07
Gratulacje Wygląda super
Dominik4x4 - 2 Grudzień 2013, 10:08
Kurde długo nie zaglądałem do Twojego tematu a tu takie Pozazdrościć tempa prac jak i także umiejętności Zakładam ze większości prac robiłeś Sam
Efekt po skończeniu wszystkich prac Pewnie wynagradza wszystko
grulson - 2 Grudzień 2013, 12:19
O kurdę zbieram szczękę z podłogi zdjęcia do kalendarza jednak z tego co wiem to za późńo.
dawid - 4 Styczeń 2014, 01:52
W ramach relaxu..
Mak - 7 Styczeń 2014, 11:32
Dobry projekt na koszulkę
dawid - 9 Styczeń 2014, 20:23
No po zdjeciu koloru moze byc i na wszystko, albo z kolorem lub z innym. Na koszulke, na kubek, na recznik, na posciel, Bmw - everywhere
dawid - 3 Marzec 2014, 22:34
dzis wlecialo nowe kolo
16 cali 215/45/R16
fotki podgladowe z tel. denerwuje mnie ten prześwit, myślicie nad zmiana np na profil 50
albo jestem przewrażliwiony :O
Kucharz - 3 Marzec 2014, 22:36
generalnie jak jest dobra gleba to i profil może być niższy
jak nie ma gleby to lepszy jest balon
powyżej wygląda to fatalnie, zmiana profilu na 50 co nieco wizualnie polepszy, ale i tak musisz chyba posadzić auto z lekka
dawid - 3 Marzec 2014, 22:42
wlasnie to mnie nurtuje...czy od razu myslec nad 40/40 springi i poleci w dół i bedize ladnie, bo mysle ze ten profil 50 duzo nie pomoze. A wiekszy znowu zmniejszy mi felge, optycznie..
Kucharz - 3 Marzec 2014, 22:43
równe obniżenie p/t w BMW się nie sprawdza, szukaj 60/40
dawid - 3 Marzec 2014, 22:45
oo prosze...tak tez czytalem gdzies tutaj na forum... czyli -60 przod a tył -40
Kucharz - 3 Marzec 2014, 22:47
tak
dawid - 3 Marzec 2014, 22:51
a moze ktos przerabial motyw czy pasuja sprzezyny z e24/e28
jamex
http://allegro.pl/jamex-s...4005144211.html
cena okej a autem na codzien nie latam itd.
czy moze od razu zejsc nizej
propozycje uwagi
Kucharz - 3 Marzec 2014, 22:58
nie wiem czy pasują
niżej to potrzebujesz już innych amorów raczej
ale ogólnie uważam, że jak zamierzasz kłaść ją na pysk więcej niż te -60 to rób customowy gwint
dawid - 3 Marzec 2014, 23:05
Wiem ze oryg, amortyzatory to -40/-40 ale czy to prawda? nie moge max wsadzic na nich tak jak mowa -60 przod -40 tył
i wtedy chyba przeswit powinien sie schowac i byloby zacnie
Kucharz - 3 Marzec 2014, 23:59
możesz -60 dać
mi chodziło jakbys chciał więcej
bombeliou - 5 Marzec 2014, 11:47
Ja czekam na sprężyny KAW -45/-40, do tego planuje 205/55/16. Myślę że tak by było optymalnie. Oczywiście felgi o szerokośći 8J.
P.S. Gdzie zadobyłeś oryginalną antene
Bodżangmił - 5 Marzec 2014, 12:33
co się dzieje? Niedługo i e12 ani jednej na forum nie będzie na oryginalnej wysokości.
bombeliou - 5 Marzec 2014, 14:23
Bodżangmił,
W moim odczuciu fabrycznie powinny wyjeżdżać -40/-40
Bodżangmił - 5 Marzec 2014, 14:30
To auto z lat 70-tych ,do tego na zawieszeniu pamiętającym pocz lat 60 tych.
Moja bedzie oryginał,ale regenerując amortyzatory tylne zrobiłem dodatkowe nafrezowania bo kto wie??
dawid - 6 Marzec 2014, 21:52
bombeliou napisał/a: | Ja czekam na sprężyny KAW -45/-40, do tego planuje 205/55/16. Myślę że tak by było optymalnie. Oczywiście felgi o szerokośći 8J.
P.S. Gdzie zadobyłeś oryginalną antene |
antene mialem w tylnym lewym blotniku automatyczna ale zostala przeniesiona do przodu tak jak seria szła. antena oryg bosha z tego co pamietam
dawid - 12 Marzec 2014, 10:36
śr. drutu 12,5mm / 11,5mm
zwoje 5,5 / 10,5
wysokość 270mm / 310mm
średn. zewn. 142mm / 97mm
Takie info dostałem z aukcji, wg stron e12 ma sprężyny o 2 cm większą średnicę.. wiec chyba pasować nie będą
|
|
|