Nasze E28 - [E28 535i] Kucharz 525e -->> 535i
Kucharz - 24 Marzec 2012, 14:30
dopłacałem cos ze względu na import z USA, w sumie ok. 350 zł
nie wiem czy mają, nawet jesli nie to pewnie wznowią produkcję
MorenoMuerte - 28 Marzec 2012, 19:54 Temat postu: Dopieszczona! Siedziałam jak zahipnotyzowana czytając co z nią robisz!!Zazdroszczę:D
Dexter528i - 29 Marzec 2012, 21:23
Kucharz napisał/a: | nie wiem czy mają, nawet jesli nie to pewnie wznowią produkcję |
Patrząc na politykę BMW wobec starszych modeli to może i wznowią ale dostępna będzie tylko gdy oddasz auto do BMW Mobile Tradition.
Kucharz - 1 Kwiecień 2012, 08:53
wczoraj trochę grzebania przy rekinie znowu, frajda jest
czeka na mnie
lampy, szyby, uszczelki drzwi już on board
trochę detali
tu klakson i zamki maski silnika
swieżo pomalowane kapselki od wycieraczek
oraz ramiona wycieraczek
jeszcze sporo pracy ale powoli widać metę
Beatles - 1 Kwiecień 2012, 09:43
Na ramiona wycieraczek masz jakiś najprostszy sposób czy jakaś tajna receptura?
też mnie to czeka.
zazdroszczę składania ;-)
frym - 1 Kwiecień 2012, 12:26
Zakladaj inne felgi :!: :!: :!:
Kucharz - 1 Kwiecień 2012, 16:44
te felgi pożyczyłem do kolegi, na czyms musi stać
nie wiem czy prosty, ale zajęło mi to 20 minut
papier na takiej małej oscylacyjnej szlifierce
podkład w sprayu
lakier półmat w sprayu
Zelocik - 1 Kwiecień 2012, 18:32
Aż miło popatrzeć jak co do każdej podkładeczki wszystko błyszczy nowością na tym froncie :-D
Kawał niezłej roboty odwalasz, oby tak dalej ;-)
Kucharz - 1 Kwiecień 2012, 18:46
Przesadzacie Panowie, wiele rzeczy pewnie trzeba byłoby zrobić lepiej, ale zadowoli mnie jesli będzie po prostu dobrze narazie
deric - 2 Kwiecień 2012, 07:16
mnie rozwalil klakson i zamki maski dobry kolor dobrales ladnie pomalowane
VaRiot666 - 3 Kwiecień 2012, 00:00
Klakson fabrycznie chyba był czarny :?:
Zamki masakra, jak fabryka :-)
Kucharz - 3 Kwiecień 2012, 22:30
Variot, ja to się zawsze boję jak Ty komentujesz cos w tym temacie
dzis przymiarka mocowanie dokładki Pfeba
nie wiem jak wyjdzie na aucie, ale póki co bardzo mi się podoba
Bartek - 3 Kwiecień 2012, 22:55
Chciałbym zobaczyć już na samochodzie bo wydaje mi się, że ładnie będzie wyglądać.
VaRiot666 - 4 Kwiecień 2012, 00:04
Kucharz napisał/a: | Variot, ja to się zawsze boję jak Ty komentujesz cos w tym temacie |
Niepotrzebnie ;-)
Pfeba - do czarnego rekina najlepsza dokładka 8-) Też chce już widzieć na aucie ;-)
Filip0 - 4 Kwiecień 2012, 04:42
Ta dokładka to chyba najlepiej wygląda na czarnym ;-)
Dobry przepis Kucharz :-P
Kucharz - 4 Kwiecień 2012, 19:33
Panowie, pokrywę zaworów malować na czarno czy chromować?
Bodżangmił - 4 Kwiecień 2012, 19:37
Z dwojga złego wybrałbym czarny mat... ;-)
Kucharz - 4 Kwiecień 2012, 19:42
czemu złego?
moja oryginalna ma jakis taki dziwny nalot, jakby zasniedziała
Ślivak - 4 Kwiecień 2012, 19:46
Bogumił napisał/a: | Z dwojga złego wybrałbym czarny mat... ;-) |
Szkiełkowanie matowe ... ale to chyba nie w stylu Marcina
EDIT: jednak w stylu :mrgreen:
Na pewno nie chrom, jeśli już, to tak jak Bogumił mówi - czarny mat.
Bodżangmił - 4 Kwiecień 2012, 19:53
Bo oryginał najładniej wygląda. Ale tak naprawdę to Twoja decyzja -nie słuchaj się mnie ,bo przecież założyłem chromowane klamki do e28... :-P
Dixi - 4 Kwiecień 2012, 19:54
Bogumił napisał/a: | bo przecież założyłem chromowane klamki do e28... :-P |
ja też ja też i wygląda to co najmniej super :mrgreen:
Kamil - 4 Kwiecień 2012, 20:59
By e28kamil at 2011-09-03
ja zrobiłem tak i jestem zadowolony :-)
dekiel hula w e30 już 6 miechów i nic nie odłazi
nie szkiełkował bym ani nie piaskował bo zawsze pod dekielkiem coś zostanie i będzie kiszka :-/
Dominik4x4 - 4 Kwiecień 2012, 21:02
Kamil Fajny Rower :mrgreen: :-P
Kucharz - 4 Kwiecień 2012, 21:28
Kamil, dokładnie o czyms takim myslałem, możesz napisać parę słów jak robiłes?
Ślivak, to na Twojej fotce jest najbardziej podobne do ori, ale gdzie ja na wiosce u siebie znajdę szkiełkowanie matowe
VaRiot666 - 4 Kwiecień 2012, 22:26
Kamil napisał/a: | nie szkiełkował bym ani nie piaskował bo zawsze pod dekielkiem coś zostanie i będzie kiszka :-/ |
Nic nie zostanie, prędzej lakier/farba zostanie niż piach czy mikrokulka szklana
Ja bym szkiełkował, będzie wyglądać jak nowa
Kamil - 4 Kwiecień 2012, 22:37
Kucharz napisał/a: | Kamil, dokładnie o czyms takim myslałem, możesz napisać parę słów jak robiłes? |
1) dokładnie umyć
2) wyrównać całość szlifierką oscylacyjną lub papierem na korku drobnej gradacji (na pokrywie która jest na zdjęciu zrobiłem to niedokładnie i widać syfy)
3) dokładnie odtłuścić
4) pomalować podkładem reaktywnym - cienka warstafa
5) pomalować wszystko szprjem wysoko-temperaturowym
6) poczekać aż dokładnie wyschnie
7) zamaskować taśmą tak żeby szlifierka nie porysowała farby
8) zeszlifować szlifierką oscylacyjną wypustki - paski i logo bmw / najlepiej pneumatyczną na niskich obrotach
9) przetrzeć włókniną tak żeby uzyskać satynowy efekt
10) założyć na etę
11) jechać na zlot :-P
udanej pracy ;-)
inna pokrywa którą robiłem, która jeździ w jakimś e21, gdzieś w górach
By e28kamil at 2011-09-14
By e28kamil at 2011-09-14
By e28kamil at 2011-09-14
By e28kamil at 2011-09-14
Kucharz - 4 Kwiecień 2012, 22:39
czyli tak jak planowałem, dzięki
Kamil - 4 Kwiecień 2012, 22:40
VaRiot666 napisał/a: | Nic nie zostanie, prędzej lakier/farba zostanie niż piach czy mikrokulka szklana
Ja bym szkiełkował, będzie wyglądać jak nowa
|
nie zgodzę się...
pod pokrywą z reguły znajduje się płytka anty rozpryskowa, od której odbija się olej (chyba do tego służy) na niej, między nią a deklem znajduje się tłusty osad olejowy którego nie da się usunąć!
szkło i piach się tam przykleja, a potem jak rozgrzany olej z silnika znów tam chlapie to robi się problem :twisted:
VaRiot666 - 4 Kwiecień 2012, 22:41
Tjunerzy :-P
VaRiot666 - 4 Kwiecień 2012, 22:43
Kamil napisał/a: | VaRiot666 napisał/a:
Nic nie zostanie, prędzej lakier/farba zostanie niż piach czy mikrokulka szklana
Ja bym szkiełkował, będzie wyglądać jak nowa
nie zgodzę się...
pod pokrywą z reguły znajduje się płytka anty rozpryskowa, od której odbija się olej (chyba do tego służy) na niej, między nią a deklem znajduje się tłusty osad olejowy którego nie da się usunąć!
szkło i piach się tam przykleja, a potem jak rozgrzany olej z silnika snów tam chlapie to robi się problem :twisted: |
No jasne bo przecież nie można zabezpieczać takich rzeczy..
Malowałeś to tak aby owej blaszce nic się nie stało to dlaczego uważasz że inaczej będzie z piaskowaniem czy szkiełkowaniem :?:
|
|
|