Nasze E28 - [E28 524td] BMW 524td 1985 "Złota"
Perlik - 26 Marzec 2017, 19:27
Jak chcesz wkładać m57 to pomyśl nad m57n, tym z e46 204km lub e60 218 km, bardziej elastyczne, rozwojowe ale droższy od zwykłego m57.
Kargul1005 - 27 Marzec 2017, 21:31
Jak modzić to może lepiej iść w nowszego diesla M50d? Też 3litry ale na dzień dobry jest juz mocniejszy
Perlik - 28 Marzec 2017, 01:22
Kargul1005 napisał/a: | Jak modzić to może lepiej iść w nowszego diesla M50d? |
A tam elektryke ogarnąć, odpalić i by działało to fiuuu fiuu
kubik - 28 Marzec 2017, 09:44
Szkoda,że nie rok temu,to bym brał z miejsca Twoje eks serducho
Dobrze działasz
Mikulak_BMW - 26 Maj 2017, 15:44
Udało mi się, ostanio trochę podziałać z projektem.
Na początek wyjąłem silnik z "dawcy" e39 530dA z 2002 roku, więc wersja 193 konie mechaniczne. Nie ma to znaczenia, bo i tak silnik dostanie nowy osprzęt.
Później przyszła pora na pierwsze "przymiarki". Silnik ładnie wszedł do komory, łapy oczywiście trzeba zrobić od podstaw, ale osprzęt się mieści.
Z ciekawości, przymierzyłem jeszcze chłodnicę z M30, pasuje idealnie, nawet węży nie trzeba przerabiać.
By nie było tak kolorowo, parę rzeczy trzeba było zmienić. Misa olejowa z e39, totalnie nie pasuje, musiałem kupić drugi silnik, dla innej misy.
Silnik miałem spięty z automatem, oczywiście nie chcę automatu do zabawy, więc czas na zmianę. Jako, że lubię wyzwania, uparłem się na skrzynię sześcio-biegową z e60, koło dwumasowe i sprzęgło też z e60, taki zestaw wytrzyma ponad 500Nm, a to jest mój cel.
Draż - 26 Maj 2017, 18:17
Bedzie kosa, a niutki będą konkretnie wpychać w fotel Kumpel ma taki zestaw w e30 i robi niezłe spustoszenie.
|
|
|