Nasze E28 - [E28 520i] BMW 520i by Pemas
Przemas - 12 Kwiecień 2013, 17:49
Ja o antenie a w silniku dźwięki jak w piekle...
Trza rozbierać całość...
Tylko Czak wie co jest grane
Autownuk - 12 Kwiecień 2013, 20:51
nie martw się jutro zrobimy tak
http://www.youtube.com/watch?v=DyugtteeTZU
Dominique - 12 Kwiecień 2013, 20:55
jebłem
Przemas - 12 Kwiecień 2013, 21:16
Lepiej napraw co popsuliście
Przemas - 18 Kwiecień 2013, 21:05
Z ogłoszenia póki co, bo czekam za paczką, ale będzie komplecik dla konserwatystów
Dominique - 18 Kwiecień 2013, 21:22
Ciekawe jak takie kołpaczki wyglądałyby do poszerzanej stali i całkiem dużej gleby?
Przemas - 18 Kwiecień 2013, 21:49
No ciekawe może zobaczymy - ale to tylko 14"
Kamil - 19 Kwiecień 2013, 06:22
Przemas, będziesz tak śmigał na co dzień na tych kołpakach????
ŻbiQ - 19 Kwiecień 2013, 08:00
Generalnie nie mój klimat te niklowane dekle, ale też jest tego typu kwestia, że Twoje auto nawet fabrycznie na takowych nie wyszło, bo były one z reguły zarezerwowane dla 518i.
Rozumiem, że to taka fanaberia, że "jak coś to mam", ale do Twojego auta uważam, że nic poniżej 16 cali nie przystoi
A jak postawisz na nich babcie, to szybciej je zdejmiesz niż założysz, bo straci połowę uroku...
Beatles - 19 Kwiecień 2013, 08:18
Mnie też sie zawsze podobały te dekle...
e28 na 14stkach też mają swój urok.
Kwestia drogi którą się pójdzie.
Jak dla mnie to jeśli coś modzić, to albo jak Kucharz, albo wcale i pełna seria
Kucharz - 19 Kwiecień 2013, 08:19
Pemas, podkupiłes mi te dekle!!!
Szczep - 19 Kwiecień 2013, 08:31
Przemas, piękne są, dobry zakup! będzie fajna alternatywa dla 17stek.
Dixi - 19 Kwiecień 2013, 10:29
ŻbiQ napisał/a: | że Twoje auto nawet fabrycznie na takowych nie wyszło, bo były one z reguły zarezerwowane dla 518i. |
518i wychodziła na małych dekielkach chromowanych (chyba, że ktoś dopłacił). Dopiero "wyższe" wersje miały pełne kołpaki. Wychodziły tylko do 1984r - później już były tylko plastiki niestety.
Bart ma założone takie kołpaki na swojej "ecie" - wygląda to świetnie.
Bodżangmił - 19 Kwiecień 2013, 10:32
Dixi napisał/a: |
Wychodziły tylko do 1984r - później już były tylko plastiki niestety. |
Bo to są kołpaki dedykowane do e12. Zapewne do e28 je montowano żeby zejść ze stanów magazynowych.
Dixi - 19 Kwiecień 2013, 10:40
Bogumił napisał/a: | Bo to są kołpaki dedykowane do e12 |
tzn. nie wiem jak to tam w E12 w sumie było, ale wiem że były dostępne w E28 do 1984r i wiem że są piękne
Przemas - 19 Kwiecień 2013, 19:47
Będą dobre - ciekawy jestem jak to wyjdzie na aucie
Kucharz też je chciałeś????
Kamil czy na co dzień to jeszcze nie wiem - zobaczymy jak będą wyglądały...
Dzięki Kacper
Więc jak to Panowie było z tymi kołpakami???
Przemas - 22 Kwiecień 2013, 21:17
A se zrobię... remont generalny silnika
Kamil - 22 Kwiecień 2013, 21:31
Przemas napisał/a: | A se zrobię... remont generalny silnika |
a którego?
he he he
Kargul1005 - 22 Kwiecień 2013, 21:38
Te dekle były od 525i wzwyż, 518, 520i miały małe, nie wiem jak eta i bociany
Pamiętam to z jakiejś ulotki, chyba zamieszczonej na forum
Przemas - 22 Kwiecień 2013, 21:51
Kargul1005 napisał/a: | Te dekle były od 525i wzwyż, 518, 520i miały małe, nie wiem jak eta i bociany |
akurat tych nie mogłem przepuścić
Kamil napisał/a: | a którego? |
przy remoncie wydawało się, że dół jest zdrowy a okazało, że walnięty jest jeden z pierścieni...no więc polecimy po całości
Kucharz - 22 Kwiecień 2013, 22:54
e tam, ładuj od razu S50!!
Przemas - 22 Kwiecień 2013, 23:03
Kucharz napisał/a: | e tam, ładuj od razu S50!! |
uwielbiam Twoje pomysły
Przemas - 29 Kwiecień 2013, 19:35
No więc rozebrane, potwierdzone - się zatarł a raczej mu w tym pomogłem...
Podejrzewamy, że musiało się to dziać wcześniej, zanim auto znalazło się jeszcze u mnie. Był walnięty termostat - nie było wskazań temperatury a po jego wymianie, w dzięń kiedy auto trafiło do Oldtimerparku, w czasie postoju w korku wskazówka pchała się ponad 90 stopni więc mój poprzednik mógł już zacząć proces bez świadomości - albo się właśnie usprawiedliwiam sam przed sobą
W każdym razie dół ruszany nie był, góra za to tak co pewnie też miało wpływ na wynik końcowy.
Za to teraz jest i będzie nufka funkel
To się popisałem
Kucharz - 29 Kwiecień 2013, 19:42
ale to co nagle się stało, wcześniej nie podejrzewałeś nic?
mam nadzieję, że nie będziesz się pchał do rzeki zwanej M20
Przemas - 29 Kwiecień 2013, 20:19
Kucharz napisał/a: | ale to co nagle się stało, wcześniej nie podejrzewałeś nic?
mam nadzieję, że nie będziesz się pchał do rzeki zwanej M20 |
Jedyne z czym dałem ciała, to nie sprawdziłem poziomu oleju, zanim zawiozłem do Wnuka - żadnych objawów, żadnego niebieskiego dymu, kontrolek, wzrostu temperatury - nic.
No remontuję M20 do końca na 535 przyjdzie pora w innym razem
Filip0 - 29 Kwiecień 2013, 21:39
Ja też kiedyś zupełnie nieświadomie zabiłem M20, ale w trochę inny sposób
Rób, rób.. seria w tym wypadku musi byc koniecznie
Przemas - 29 Kwiecień 2013, 22:07
Tak szczerze, to powinno być to zrobione rok temu ale po sprawdzeniu sprężania było wszystko ok i zapadła decyzja, że odpuszczamy ruszenia dołu.
Ja tam - nie licząc kosztów - jestem zadowolony...będę miał nówkę silnik, który będę docierał
Przemas - 28 Maj 2013, 21:52
Jakieś krasnoludki, które spierdzieliły z ruskich ogródków i przez Marki emigrują dalej w stronę niemieckiej granicy, doniosły mi że dziś przemówił silnik po remoncie
Kucharz - 28 Maj 2013, 22:02
to na zlocie sprawdzimy jak upala nowe m20
Przemas - 28 Maj 2013, 22:07
Kucharz napisał/a: | to na zlocie sprawdzimy jak upala nowe m20 |
to już teraz zacznę zbierać na kolejny remont
|
|
|