Nasze E28 - [E28 525i] -->Czerw - Pierwszy spot!
Baron - 24 Maj 2011, 22:32
Czerw sezon rozpoczęty a tu cicho w temacie. Pochwal się co teraz kombinujesz i daj nacieszyć oko swoją Beemką
Czerw - 25 Maj 2011, 16:05
Takie tam 3 fotki zrobiłem niedawno ;-)
Szalik1 - 25 Maj 2011, 16:08
a co zrobisz jak juz wszystko bedzie na igle zrobione :mrgreen: trzeba bedzie sprzedac :-P
peter22 - 25 Maj 2011, 17:10
Czerw napisał/a: | Takie tam 3 fotki zrobiłem niedawno |
taa ostatnio, ta w garazu to pewnie jeszcze z zimowania :p
a co do sprzedawania, to czerw ma najlepsze podejscie na swiecie, czyli takie jak ja trzymac az po grob :p ale przyznaje, ze dziwi mnie to, ze nic sie w temacie nie rusza
Bodżangmił - 25 Maj 2011, 17:11
Zalozyles zdalne sterowanie :shock: ;-)
Czerw - 26 Maj 2011, 19:02
Te fotki były robione przy predkosci około 5km/h i przy dosc długim czasie naświetlania, więc kierowca nie był potrzebny ;-)
Żeby nie było, że nic przy rekinie się nie dzieje.
Wymieniłem dzisiaj poduszki skrzyni i silnika na nowe. Stare były jeszcze oryginalne, według mnie dobre, ale wymieniłem je profilaktycznie :-)
Nowe
Stare
Czerw - 16 Lipiec 2011, 18:28
Ostatnio postanowiłem pozbyć się ostatniej wady mojej e28. Cztery miejsca podnoszenia auta nie wyglądały tak jak bym tego chciał, do tego dwa rogi w bagażniku były lekko zardzewiałe.
Najpierw oczyścilem profilaktycznie całe progi od dołu w miejscu łączenia z podłogą, okazaly się bardzo zdrowe, więc zająłem się miejscami lewarowania.
Auto pojechało do blacharza tylko na spawanie, resztę robiłem sam bo wolałem mieć pewność, że użyte środki są jedne z lepszych a nie pierwsze lepsze i najtańsze jak to u dzisiejszych fachowców.
Na pierwszy ogień poszła rozbiórka całego przodu. Przy okazji zdemontowałem pas przedni w celu wyczyszczenia nagromadzonego brudu, znajdującego się tam z powodu dawno wyeliminowanej nieszczelności, przez którą wyciekał olej. Pas przedni został także lekko wyprostowany.
Transport do blacharza wyglądał tak ;-)
Dominik4x4 - 16 Lipiec 2011, 19:11
Dobra robota ;-) żałuję że nie mogłem jej kupić bo sprzątnąłeś mi ją sprzed nosa :twisted:
Filip0 - 16 Lipiec 2011, 19:35
Prawe tylne drzwi mają inny odcień czy takie złudzenie na 6 foto
Znowu kawał dobrej roboty, piękne auto :-)
Barracuda - 16 Lipiec 2011, 20:27
Bajeczka
Pytanko... Tylni pas pod zderzakiem po bokach mam baranka a wewnętrzna część jest w połysku,u Ciebie chyba jest podobnie
Łukasz_P - 17 Lipiec 2011, 10:46
No... to już wiem o co chodzi ;-) Ja to bede z tym rudym dziadostwem walczył w przyszłym roku ale na szczęście nie mam tego aż tak dużo ;-)
Chłopaki robota jak zwykle pierwsza liga ;-)
Czerw - 21 Lipiec 2011, 12:13
Zabrałem się wczoraj za kolektor. Nie dało się tego doczyścić, żadnym środkiem czyszczącym, więc postanowiłem go zdjąć i nieco odświeżyć.
Tak było.
Tak jest
Łukasz_P - 21 Lipiec 2011, 12:28
"Paaanie nie będę ściągał kolektora to za dużo roboty"
No i proszę :mrgreen:
Ładnie, ładnie. Trzasnąłeś sprejem czy czymś wyczyściłeś
Do ideału jeszcze trochę Ci brakuje ale kiedyś Wam pokaże jak to powinno wyglądać jak podniosę maskę w swoim E28 :mrgreen:
Barracuda - 21 Lipiec 2011, 12:49
Mega!
Sam się zastanawiam nad polakierowaniem osłony zaworów i chyba będzie cała srebrna :roll:
Czerw - 16 Sierpień 2011, 20:47
Tak jedna fotka zrobiona w weekend ;-)
Barracuda - 17 Sierpień 2011, 18:28
Dawaj więcej! :->
Dominik4x4 - 17 Sierpień 2011, 19:17
Więcej więcej :mrgreen: :-D
Czerw - 23 Sierpień 2011, 19:35
Fotki jak zrobiliśmy z znajomym.
Aktualnie trwa przygotowanie do małego swapika
Dzisiaj zdjąłem cały wydech, wał no i skrzynie. Odziwo obeszło się bardzo gładko.
Wstepnie przetarłem skrzynie, ale już na błysk zrobie to jutro bo nie miałem odpowiedniego środka.
Zostało teraz wyjęcie silniczka, który zapada można powiedzieć w sen zimowy, ale najpierw do zrobienia będzie w nim kilka rzeczy, min. malowanie bloku, wszystkie potrzebne uszczelki, no poprostu będzie jak nowy. Z pomiarów na hamowni widać że w środku jeszcze jest jak nowy, ale z zewnątrz przydałoby sie go lekko odświerzyć
Jedyny problem to dźwig do wyciągania silnika, który jakoś muszę skombinować, bo kupować raczej nie zamierzam.
Dominik4x4 - 23 Sierpień 2011, 19:39
oj grubo 8-) :twisted:
ŻbiQ - 23 Sierpień 2011, 19:58
Świetne zdjęcia! Znowu rekin toczył się z prędkością rzędu 20 km/h? ;-)
Czemu drzwi się odcięły, wcześniej nigdy tego nie widziałem?
Co do doprowadzenia silnika do wyglądu "jak nowy" to prośba ode mnie o szczegółową relację z podaniem użytych środków. Nie ma co, lecicie na grubo 8-)
PS Panowie, zwolnijcie trochę, bo niedługo naprawdę nie będzie już czego poprawiać i rekin wyląduje w domowym salonie ;-)
KinceK - 23 Sierpień 2011, 20:10
Czerw napisał/a: |
Jedyny problem to dźwig do wyciągania silnika, który jakoś muszę skombinować, bo kupować raczej nie zamierzam. |
Jak nie będziesz mógł ogarnąć to Ci pożyczę, jak kupowałem zapasowy silnik do mojej 8 to i podnośnik kupiłem ;-)
Igon - 23 Sierpień 2011, 20:43
ŻbiQ napisał/a: | Co do doprowadzenia silnika do wyglądu "jak nowy" to prośba ode mnie o szczegółową relację z podaniem użytych środków. |
Jeśli można, to się podepnę do tej wypowiedzi :-P
KinceK napisał/a: | Jak nie będziesz mógł ogarnąć to Ci pożyczę, jak kupowałem zapasowy silnik do mojej 8 to i podnośnik kupiłem ;-) |
Według mnie, to jest jak najbardziej właściwe podejście prawdziwego zwichrowanego człowieka na tym punkcie :-D
Dzielenie i pomaganie sobie jest cechą bezcenną ;-) (brakuje mi tu gifa)
A teraz napiszę coś od siebie :-)
To jest ta jedna z tych docenionych e28, których należy chwalić, a do tego wszystkiego jeszcze tą całą piękność dodają wspaniałe zdjęcia :-) (brakuje mi tu gifa)
Ona jest naprawdę cacy :-) Boziu Święty :-)
Łukasz_P - 23 Sierpień 2011, 21:12
No Panowie będzie grubo ;-)
Z tego co rozumiem chcecie wsadzić "tymczasowy" silnik na czas odnawiania obecnego tak
Będzie tak jaki był plan tzn. 2.8 czy 2.5
Też mi ostatnio chodziło po głowie wyjęcie silnika i zrobienie z niego nówki no ale wszystko rozbija się jak zwykle o $$$$ :-?
peter22 - 23 Sierpień 2011, 21:43
woow u czerwow jak juz sie cos dzieje, to faktycznie na grubo i dobrze, autko dopicowane i naprawde juz nie bedzie co przy nim robic, a wy jeszcze nim tak malo jezdzicie ile planujecie zrobic km w tym sezonie
Baron - 23 Sierpień 2011, 22:02
ŻbiQ napisał/a: |
PS Panowie, zwolnijcie trochę, bo niedługo naprawdę nie będzie już czego poprawiać i rekin wyląduje w domowym salonie ;-) |
Jak już Czerw zrobi wszystko w swoim rekinie, będzie mógł się zająć charytatywnie moją Balbinę skoro kocha dopieszczać stare BMW.
Miło się ogląda taką galerię, jesteś nieźle zakręcony i trzymaj tak dalej :mrgreen:
Czerw - 23 Sierpień 2011, 22:03
ŻbiQ napisał/a: | Świetne zdjęcia! Znowu rekin toczył się z prędkością rzędu 20 km/h? | Niestety musiałem wam pokazać jak się robi fotki przy prędkości 80km/h bo te wasze ze zlotu to jakieś nieostre ;-)
KinceK napisał/a: | Jak nie będziesz mógł ogarnąć to Ci pożyczę, jak kupowałem zapasowy silnik do mojej 8 to i podnośnik kupiłem | Dzięki za propozycję, jak coś dam cynk ;-)
Igon napisał/a: | ŻbiQ napisał/a:
Co do doprowadzenia silnika do wyglądu "jak nowy" to prośba ode mnie o szczegółową relację z podaniem użytych środków.
Jeśli można, to się podepnę do tej wypowiedzi | Paaaaanie, tosz to tajemnica :-P
Łukasz_P napisał/a: | Z tego co rozumiem chcecie wsadzić "tymczasowy" silnik na czas odnawiania obecnego tak
Będzie tak jaki był plan tzn. 2.8 czy 2.5 | Niestety nic z tego. Nie po to wsadzam 2.8 żeby odnowić prawie nowe 2.5 ( to przy okazji ) lecz po to aby zobaczyć co potrafi M30 nie katując swojej igły. Nowy silnik będzie troche inaczej eksploatowany :twisted:
Łukasz_P napisał/a: | Też mi ostatnio chodziło po głowie wyjęcie silnika i zrobienie z niego nówki no ale wszystko rozbija się jak zwykle o $$$$ | To jest właśnie błędne myślenie. Wyjęcie silnika nic nie kosztuje, inżyniera do tego też nie potrzeba. Myśle, że wcale nie mniejszą frajdę mam z tego swapa niż poźniej z jazdy.
peter22 napisał/a: | a wy jeszcze nim tak malo jezdzicie ile planujecie zrobic km w tym sezonie | To kiedy jakiś zlocik, jak pogoda jade wszędzie, teraz silnika moge nie gasić ;-)
Silnik przyjdzie prawdopodobnie w czwartek. Tego silnika też nie włoże jakiegoś umorusanego. Bedzie wyglądał także jak nówka, pod maską ma być porządek i już :-)
Oczywiście, że się podziele całą relacją z forum :-P
Łukasz_P - 23 Sierpień 2011, 22:20
Czerw napisał/a: | To jest właśnie błędne myślenie. Wyjęcie silnika nic nie kosztuje, inżyniera do tego też nie potrzeba. Myśle, że wcale nie mniejszą frajdę mam z tego swapa niż poźniej z jazdy. |
No wiesz... wyjąć tak sztuka dla sztuki żeby sobie popatrzeć to raczej bez sensu i faktycznie nic nie kosztuje... :-/
Ale zrobić go na nówkę już raczej tak. Nowe tłoki, wał do szlifu, obróbka głowicy nowe śrubeczki, podkładeczki i inne sprężynki już trochę kosztują :-( ....Cóż może kiedyś
Poza tym do inżyniera to mi już niewiele brakuje :-D
Wam życzę powodzenia no i liczę po cichu na przejażdżkę z 2.8 na pokładzie ;-)
P.S Wiesz ja jak bym się bawił w SWAP to bym sobie strzelił 3.5 bo ja jestem na Motronic'u. Wy macie ograniczony zakres ze względu na L-Jet'a ;-)
Czerw - 23 Sierpień 2011, 22:39
Łukasz_P napisał/a: | Ale zrobić go na nówkę już raczej tak. Nowe tłoki, wał do szlifu, obróbka głowicy nowe śrubeczki, podkładeczki i inne sprężynki już trochę kosztują | Takie rzeczy to jak się ma grubo ponad 400tys, bo w M30 raczej wcześniej remontu się nie robi.
Łukasz_P napisał/a: | P.S Wiesz ja jak bym się bawił w SWAP to bym sobie strzelił 3.5 bo ja jestem na Motronic'u. Wy macie ograniczony zakres ze względu na L-Jet'a | Ja nic nie chce mówić, ale twój silnik z 3.5 ma wspólny chyba tylko aparat zapłonowy Wbrew pozorom, moje 2.5 ma dużo wspólnego nawet z 3.5, bo głowica i wtryski są te same :-P
Łukasz_P - 23 Sierpień 2011, 22:48
Czerw napisał/a: | Takie rzeczy to jak się ma grubo ponad 400tys, bo w M30 raczej wcześniej remontu się nie robi. |
Panie to albo nówka albo nie, co Ty chcesz tylko blok pomalować i uszczelki zmienić ;-)
Zobacz jak to wygląda w M535i Bart'a. Silnik nie miał chyba 400 tys a mega zdrowy też nie był z tego co pisze właściciel ;-) No ale teraz wygląda jak trzeba ;-)
Ja już mam 337 tys. to jak dobije do 400 to wyjmę silnik i zrobię nówkę ;-)
Czerw napisał/a: | Ja nic nie chce mówić, ale twój silnik z 3.5 ma wspólny chyba tylko aparat zapłonowy Wbrew pozorom, moje 2.5 ma dużo wspólnego nawet z 3.5, bo głowica i wtryski są te same |
Czerw ja nie mówiłem serio ;-)
Czerw - 23 Sierpień 2011, 23:01
Łukasz_P napisał/a: | Panie to albo nówka albo nie, co Ty chcesz tylko blok pomalować i uszczelki zmienić | Niewiem czy byś znalazł osobe na forum, która by się zdecydowała na remont silnika w Takim jak mój jest stanie. Tak, będzie tylko odnowiony z zewnątrz plus wszytskie uszczelki i to wystarczy.
Łukasz_P napisał/a: | wyjmę silnik i zrobię nówkę | Ale na serio czy w przenośni? :-P
|
|
|