Nasze E28 - [E28 520i] 525i Edition
Bart - 28 Styczeń 2009, 20:08
Tak czy siak 4 jest bardzo wysoko.Ciekaw jestem czy do jazdy będzie to wygodne...
MAJSU - 28 Styczeń 2009, 20:17
Bart napisał/a: | Tak czy siak 4 jest bardzo wysoko.Ciekaw jestem czy do jazdy będzie to wygodne... |
W tej postaci nie wygodne ;-) Trzeba podgiąć lekko i będzie dobrze.
Anonymous - 31 Styczeń 2009, 17:13
Ładna piąteczka podoba mi sie twoje podejscie do tego auta :-) Dodajesz coś nowego do piateczki???pokazuj fotki :-)
Daniel M5 - 31 Styczeń 2009, 20:26
jeśli chodzi o kolor zacisków to w mojej babci są atu i kolor org. srebrny tak pozatym to chyba trzeba by bylo na wiosnę spotkać się :mrgreen:
Miłosz - 3 Luty 2009, 21:18
Bardzo cenne uwagi z tym Short Shift em.
Skok sie skrocil, ale caly lewarek pracuje w gornej (przedniej) czesci.... do seryjnych fur niczego takiego nie bede montowal, natomiast do wyscigowki potrzebuje Short Shifta , ale chce aby lewarek pracowal w krotkich skokach, z tym ze odsuniety w strone tylu samochodu a nie przodu, myslisz , ze ten zestaw dalo by sie na tyle przerobic.
Czy ruchy w boki, czyli w kierunku jedynki i piatki nie sa zbyt ciasne??
MAJSU - 3 Luty 2009, 21:33
Miłosz napisał/a: | Bardzo cenne uwagi z tym Short Shift em.
Skok sie skrocil, ale caly lewarek pracuje w gornej (przedniej) czesci.... do seryjnych fur niczego takiego nie bede montowal, natomiast do wyscigowki potrzebuje Short Shifta , ale chce aby lewarek pracowal w krotkich skokach, z tym ze odsuniety w strone tylu samochodu a nie przodu, myslisz , ze ten zestaw dalo by sie na tyle przerobic.
Czy ruchy w boki, czyli w kierunku jedynki i piatki nie sa zbyt ciasne?? |
Ten short shift skraca skok maksymalnie ile się da żeby biegi nie wchodziły zbyt ciężko, najlepszy kompromis między skok/opór. Drążek można przerobić bez problemu i można znaleźć w necie instrukcje jak i czym go zgiąć aby był w takiej pozycji jak oryginalna dźwignia. Ja już nie chciałem się bawić w gięcie więc kupiłem drugi shifter z Z3 1.9 skok na nim jest dłuższy ale za to dźwignia jest odrazu wygięta i niema takich problemów jak miałem wcześniej. Jak go dostanę to napiszę który moim zdaniem się lepiej spisuje.
Prezent walentynkowy dla Becinki...
M20B25 Oczywiście cały zostanie wypucowany na błysk przed włożeniem...
pavoolon - 16 Luty 2009, 13:59
zdrowy masz ten silnik? ;-)
SuT - 16 Luty 2009, 14:04
No widze zbroisz sie:D Ciekawe e28 z m20b25:)
A na innym forum piszą ze zdrowy silnik:D
Kruczek - 16 Luty 2009, 14:20
dobry wybór :-P
MAJSU - 16 Luty 2009, 15:02
pavoolon napisał/a: | zdrowy masz ten silnik? ;-) |
Jak dzwon :mrgreen: Nie chciałem kupować silnika o nie wiadomym pochodzeniu a to 2.5 pochodzi z 325i mojego kolegi, niestety trójeczka została skasowana.Miałem ją w opiece przez jakiś czas i to był straszny szatan :twisted: Po przekroczeniu 4,5 tys obrotów od razu zrywało przyczepność na oponach 225 nawet jak już była 100 wka na liczniku 8-) Cała głowica została zregenerowana jakieś parę tyś km temu - nowy wałek, dźwigienki itp, itd. Ponadto jest tam chip Kerschera który powinien dawać + 13PS i 9Nm ile daje tak naprawdę to się okaże po hamowaniu ;-) Na obroty wkręcał się niesamowicie szybko.
To już 4 samochód który ten silnik będzie napędzał :->
pavoolon - 16 Luty 2009, 15:55
zapowiada się ciekawie, nie zapomnij o chłodnicy oleju :-) jakbyś miał dojście do jeszcze jakiegoś chipa do M20 to chętnie przygarnę
Camil - 16 Luty 2009, 18:17
Skopiujcie ten chip
MAJSU - 18 Luty 2009, 17:56
Cyknąłem parę fotek lepszym aparatem... Niestety dalej garażowe :oops:
David - 18 Luty 2009, 19:14
Kurde, Majsu jak tak czytam i przegladam twoj temat to mnie nachodza mysli na zmiane serca w mojej babci na jakies mocniejsze...caly czas ze soba walcze :twisted:
Daniel M5 - 18 Luty 2009, 19:15
calkiem calkiem ta 520 :-D
MAJSU - 18 Luty 2009, 19:47
David napisał/a: | Kurde, Majsu jak tak czytam i przegladam twoj temat to mnie nachodza mysli na zmiane serca w mojej babci na jakies mocniejsze...caly czas ze soba walcze :twisted: |
hehe Ja nie musiałem ze sobą walczyć bo zawsze chciałem coś większego pod maską :twisted: Chcę wycisnąc 180 koni z tego 2.5 i sądze że mi to wystarczy bo powinno wtedy jeździć jak 528... Zresztą optycznie się i tak nic pod maską nie zmieni więc to tylko lekkie oszukaństwo :->
daniel m5 napisał/a: | tak pozatym to chyba trzeba by bylo na wiosnę spotkać się :mrgreen:
calkiem calkiem ta 520 :-D |
Thx thx ;-) Trzeba będzie :-) Do Torunia się nie wybierasz może Albo na YT Party
Daniel M5 - 18 Luty 2009, 20:03
na yp7 raczej nie ,jak się troche ociepli. Morze Toruń ,bo zdaje się ze to na Maj
Mati - 18 Luty 2009, 22:26
daniel m5 napisał/a: | na yp7 raczej nie ,jak się troche ociepli. Morze Toruń ,bo zdaje się ze to na Maj |
Jak na YP, nie? Toż to skandal.
Majsu, widzę, że pas tylni nie ma baranka tak jest oryginalnie czy zrezygnowałeś z niego? No, a aparat będzie dobry
Bart - 18 Luty 2009, 23:12
No ładnie sie prezentuje na zdjęciach ;-)
Takiego miejsca do pracy tylko pozazdrościć 8-)
kjubus - 19 Luty 2009, 09:44
Gratuluje czystości i porządku pod maską :mrgreen: Pięknie! :twisted:
Potwierdzam słowa Barta, takiego miejsca garażowego tylko pozazdrościć ;-)
MAJSU - 19 Luty 2009, 15:49
Mati napisał/a: |
Majsu, widzę, że pas tylni nie ma baranka tak jest oryginalnie czy zrezygnowałeś z niego? No, a aparat będzie dobry |
Baranek jest tylko na tych fotkach jakoś nie bardzo go widać. Jak na razie jeszcze nic w niej nie malowałem. Tego aparatu jeszcze nie bardzo ogarniam i fotograf motoryzacyjny też ze mnie początkujący :-P Bart powinien być klubowym fotografem bo jego foty są rewelacyjne Ale na YT postaram się wybrać pocykać fotki...
Bart napisał/a: | No ładnie sie prezentuje na zdjęciach ;-)
Takiego miejsca do pracy tylko pozazdrościć 8-) |
Powoli sprzątam ten garaż ale jeszcze długa droga przede mną :->
Dzisiaj dotarł do mnie prospekt kupiony na Allegro i mam już cały komplet
Anonymous - 21 Luty 2009, 11:01
nom nieżle gratuluje silniczka :-> zazdroscze Ci tych foteli śnia mi się po nocy taki fant 8-) zamawiamy zdjecia przy swapowaniu silniczka :-)
Miłosz - 21 Luty 2009, 14:13
Mati napisał/a: | daniel m5 napisał/a: | na yp7 raczej nie ,jak się troche ociepli. Morze Toruń ,bo zdaje się ze to na Maj |
Jak na YP, nie? Toż to skandal.
Majsu, widzę, że pas tylni nie ma baranka tak jest oryginalnie czy zrezygnowałeś z niego? No, a aparat będzie dobry |
Zarowno moja piatka, Eta Barta jak i Rapida nie ma baranka na tylnym pasie, jedynie boczne czesci. Wydaje mi sie, ze wlasnie tak wychodzily w orginale.
MAJSU - 21 Luty 2009, 14:33
Miłosz napisał/a: | Mati napisał/a: | daniel m5 napisał/a: | na yp7 raczej nie ,jak się troche ociepli. Morze Toruń ,bo zdaje się ze to na Maj |
Jak na YP, nie? Toż to skandal.
Majsu, widzę, że pas tylni nie ma baranka tak jest oryginalnie czy zrezygnowałeś z niego? No, a aparat będzie dobry |
Zarowno moja piatka, Eta Barta jak i Rapida nie ma baranka na tylnym pasie, jedynie boczne czesci. Wydaje mi sie, ze wlasnie tak wychodzily w orginale. |
Może to się zmieniło od któregoś roku bo rzeczywiście we wcześniejszych rocznikach tylny pas jest trochę inny i bez baranka a wszystkie shadowy jakie widziałem mają tył w baranku. Zresztą przedni pas mam tak samo zrobiony.
Bart - 21 Luty 2009, 16:31
Dokładnie ani 525e ani 528i (1985) nie mają baranka po środku tylnego pasa.Natomiat 524td miało (1987) ale czy był oryginalny nie mam pewności ;-)
pavoolon - 24 Luty 2009, 01:22
u mnie też nie było na środku, niestety lakiernik się rozpędził i już jest :roll:
littek - 16 Marzec 2009, 00:12
u mnie w 520 '87. baranek jest na całym zderzaku z tyłu
MAJSU - 1 Kwiecień 2009, 11:16
Dzięki pomocy jednego forumowicza ;-) udało się zakupić nowy silniczek :twisted: 183000 oryginalnego przebiegu
Jeżeli ktoś jest zainteresowany M20B25 to jest na sprzedaż.
Kargul1005 - 1 Kwiecień 2009, 11:32
MAJSU napisał/a: | Dzięki pomocy jednego forumowicza ;-) udało się zakupić nowy silniczek :twisted: 183000 oryginalnego przebiegu
Obrazek |
:shock: :shock: :shock: :shock: No ładnie ładnie...
Bodżangmił - 1 Kwiecień 2009, 11:59
Widzę że kroi się fajne auto ... ;-)
|
|
|