To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

Nasze E28 - [E28 535i] Kucharz 525e -->> 535i

Mulder - 30 Kwiecień 2014, 15:22

ale dymi ;-)
pierdzi to tłumik dziurawy i na pewno olej bierze <lol>

całościowo nie myślałem, że o odpali tak 'łatwo' :D
jest żar w dupie jednym słowem <czapka>

wojtekk86 - 3 Maj 2014, 22:42

Chlopace, duzo wiecej przyjemnosci w strojeniu oraz wiecej mocy uzyskacie na ecu master w wersji Fuel implant. Bez seryjnego kompa, w dodatku bez przeplywki na samym tps - alpha N.
Po co wkladac mu jeszcze przeplywke i go dlawic?;) bez sensu...
Wszystkie m-ki po wywaleniu przeplywki i przejsciu na alpha n jezdza o wiele lepiej... :)

Kucharz - 3 Maj 2014, 23:33

przepływki nie będzie
wojtekk86 - 4 Maj 2014, 09:49

Bardzo fajny air box, szukam takiego!!:) to z e34 m5? Fajny jest bo jest duzo mniejszy np od e46 m3 i zmiesci sie do e28.
Powodzenia w projekcie. Po filmiku slychac ze wogole auto nie chce jechac, brakuje paliwa albo jest o duzo za duzo. Jak macie sonde afr to szybko ogarniecie temat.
Jakbyscie potrzebowali pomocy z ogarnieciem ecu mastera zeby to hulalo to dzwoncie. Seryjny komp na smieci wywalic:) w ecu masterze w FI mozna cuda poustawiac, wlacznie z regulacja zaplonu i odcinki itp no i auto od zera mozna zestroic. Grzebanie i korekcja map ac schnizera mija sie z celem.
Pozdro

Kucharz - 4 Maj 2014, 11:32

Wojtek, a może chcesz podjąć się strojenia tego auta?

PS. paliwa jest duuuużo za dużo :)

wojtekk86 - 4 Maj 2014, 13:16

Macie sonde do strojenia?
Jak ogarnelisie tps'a!? Potencjometr?
Ja mam w swoim itb i niema innego wyjscia zeby auto dobrze jezdzilo. Musi byc alpha n.

Kucharz - 4 Maj 2014, 13:58

Poslij mi nr kom na pw bo tak to ciezko bedzie sie dogadac
Kaktus - 5 Maj 2014, 12:52

Odważny jestes :)
Swapy jak najbardziej na TAK.
Ale Turbo,kompresory,strokery i takie itb omijam szeroko bokiem :D
Bałbym sie takich modow ze względu na wytrzymałość i serwis tego,aby to tylko chodziło jak najdłużej i dawało radość z jazdy.

Powodzenia :)

Kucharz - 5 Maj 2014, 14:39

Kaktus napisał/a:
Odważny jestes


Niektórzy odwagę z głupotą mylą ;)

Ja też nigdy fanem takiego grzebania nie byłem, ale coś trzeba dłubać żeby auta nie wystawić ;)

misza - 6 Maj 2014, 12:26

W przypadku twojej e28 jak by mi przyszło robić opis na allegro to już bym zrezygnował ze sprzedaży na starcie.
Kucharz - 6 Maj 2014, 16:06

Hehehe, dlatego jak raz ją wystawiałem to dałem tylko link do galeri na forum :)
Kucharz - 6 Maj 2014, 22:49



póki co pod maską królestwo trytytek i by-pasów :D

czekaliśmy na regulator ciśnienia paliwa i nowy, większy stożek, auto odpala i jeździ, ale ujowo :D

jutro jeszcze profilaktycznie wymieniamy pompę paliwa na nową Boscha i w czwartek auto jedzie na strojenie do firmy www.zibisoft.pl

mam nadzieję w sobotę napisać, że wszystko hula

Bodżangmił - 6 Maj 2014, 22:54

Trzymam kciuki.
Kucharz - 11 Maj 2014, 12:57

Więc mała relacja.

W czwartek z uradowaniem na twarzy Piekarz pozbywa się e28 z Yelonki Garage


Auto po zmontowaniu silnika zalewa się okrutnie, pracuje chyba na 2 garach, nie dało rady samodzielnie wjechać na lawetę.

Cały piątek i niemal całą sobotę auto było strojone Ecumasterem Fuel Implant w firmie Zibisoft, jeszcze w międzyczasie poddał się jeden wąż wodny.

Wczoraj o 19 Piekarz zwiózł mi Reksia pod dom, więc od razu jazdy próbne.

Efekt: auto niesamowicie spontanicznie reaguje na pedał gazu, jest wyraźnie mocniejsze i wyraźnie głosniejsze, ale dźwięk jest bardziej rasowy niż był.
Na jałowych obrotach pracuje fajnie, choć przypomina nieco sieczkarnię :D ale w pozytywnym znaczeniu.

Muszę chyba pomyśleć nad krótszym dyfrem bo w czasie strojenia odcinka na IV biegu wyszła przy 242 km/h :D

Odcinka na tę chwilę ustawiona jest na 6900 obr/min (wg wskazań obrotomierza jest to 7200)

Wszystko wydaje się być dobrze.

Mam pomiar z hamowni, ale czekam na pomiar na hamowni na której hamowałem auto przed pracami, żeby mieć miarodajny pogląd.
ogólnie jest dobrze, ale dupy nie urywa jeśli chodzi o moc.

Trochę z Piekarzem wczoraj ponagrywalismy

https://www.youtube.com/watch?v=ogGG5Llqh-M

https://www.youtube.com/watch?v=nkoXgCN9WrU
w 12 sekundzie widać ogień z wydechu :)

https://www.youtube.com/watch?v=XUaReA4Oboc

W tym miejscu moje podziękowania:

- dla Yelonki Garage, dla Piekarza i Sławka, który chyba niedługo to o zasiłek rodzinny na mnie wystąpi

- dla Red Block Works za pomysł, poskładanie i nadzór

- dla Zibisoft za wystrojenie

- dla Sebka za pomoc

- dla Jędrka i Grzeska z Pirs Performance za techniczą pomoc i niesamowitą atmosferę

- i szczególne, największe dla Piekarza który kawał życia na to auto poświęcił i jeździł zawsze tam gdzie ja nie mogłem, dziękuję

Kamil - 11 Maj 2014, 18:31

Na strojenie byłem i miałem ten zaszczyt ze Zibi zdecydował ze będę pilotem oblatywaczem podczas gdy on będzie stroil bestię. :D
powiem tak. W sobotę wyjeździlem się ze wszystkie czasy bardzo mocnym e28 <tanczy>
wyskoczylismy na A2 i ogień.
Auto jest niesamowite!!!! Dźwięk urywa dupe! !!
...o mocy nie wspomnę:-) <tanczy>
dodam też ze auto zaskoczylo mnie tym jak się prowadzi. Lecielismy ponad 240kmh i auto pięknie łamał się w łuki. Nie myszkowalo i sprawiało że człowiek czuł się pewnie za kierownicą zupełnie jak by jechać nowym samochodem.
Jeździłem juz wieloma e28 i z ręką na sercu stwierdzam reksio na dzień dzisiejszy to nr

Podziękowania dla Kuchaza za zaufanie <oko>
oraz dla obu panów z Jelonek za wspólne przedsiewziecie :D

Mulder - 11 Maj 2014, 18:35

Kamil,

Piles?

Kucharz - 11 Maj 2014, 21:30

dzięki Kamil!

Mulder, raczej :D

KinceK - 12 Maj 2014, 06:30

Piłeś - nie pisz :D

Good job

Kamil - 12 Maj 2014, 16:22

Nie piłem. Z komory pisane i telefonami przerywane :-)
Mak - 13 Maj 2014, 09:00

Piękna sprawa, już wczoraj na fb widziałem filmik :D
Kucharz - 13 Maj 2014, 13:01

Na gorąco po hamowni: 261 KM i 315Nm
Bodżangmił - 13 Maj 2014, 13:52

bravissimo <czapka>
Beatles - 13 Maj 2014, 14:38

No cóż, ja powtórzę <czapka> <czapka> <czapka>

Urywa dupę 2x - raz że e28 ze smakiem, dwa że tak indywidualne...

bombeliou - 13 Maj 2014, 16:35

Piękna sprawa! Gratuluje przedsięwzięcia :)
luther - 13 Maj 2014, 17:17

Kucharz napisał/a:
Na gorąco po hamowni: 261 KM i 315Nm

Gratuluję! To ze 300KM na silniku.
Masz wykres?

ŻbiQ - 14 Maj 2014, 22:23

Troche kunia przybyło <ok>
Napisz coś więcej o Twoich odczuciach z jazdy po modyfikacjach - zadowolony w pełni, czy jest mały niedosyt? :)

Kaktus - 15 Maj 2014, 08:00

Kucharz napisał/a:
Na gorąco po hamowni: 261 KM i 315Nm



Nie bądź skromny,jest dobrze ;)

Draż - 15 Maj 2014, 11:49

Jest bardzo dobrze!!! sporo koni przybyło i ładnie wyglądają Niuty 315! Ja bym był mega zadowolony. Do tego dochodzi piękny dźwięk i ten widok po otwarciu maski <szok>
włodar_e30 - 15 Maj 2014, 14:56

Całkiem, całkiem :) Choć myślę, że przy tych nakładach finansowych można było się pokusić o S`ke pod maską.
Kucharz - 15 Maj 2014, 15:34

spokojnie bym za to upchał S-kę, ale ja poległem na poszukiwaniach zdrowej S38

poza tym, zawsze pozostaje jeszcze opcja jej włożenia, żeby było co dłubać



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group